;
تفریح و سرگرمی

یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ:مجله خبری چشمک امروز هم با یک معمای تصویری همراه شما است. این سوال یا معمای تصویری مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و نیز قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد. تعداد بسیاری کمی از شرکت کنندگان در این چالش تصویری توانستند در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای این معمای تصویری را تحلیل و پاسخ درست و منطقی ارائه دهند.

سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند. به این ترتیب بخش سرگرمی مجله خبری چشمک به صورت مرتب جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما مخاطبان عزیر به اشتراک می گذارد. این قبیل سوالات می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند. با چشمک و آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ همراه باشید.

شاید بپسندید: آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ

آیا برای محک زدن تیزبینی و دقت و نیز میزان قدرت تحلیل خود آماده اید؟ آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ از جمله سوالات معمایی تصویری است که شما برای حل آن باید از تمام مهارت های شناختی و نیز قدرت منطقی خود استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ شما با تصویری از یک سلول زندان مواجه هستید. دو فرد زندانی در این تصویر دیده می شوند. فرد قوی هیکل و قدرتمند و فردی لاغر اندام و نحیف. رئیس زندان به رسانه ها گزارش داده است که روز گذشته یکی از این دو زندانی موفق به فرار از زندان شده است! به نظر شما کدامیک از دوزندانی تصویر توانسته است از زندان فرار کند؟ تحلیل شما و دلیل شما برای انتخاب فرد مشخص چیست؟

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: نابغه ای اگه تو 10 ثانیه جواب سوال ریاضی را پیدا کنی!

آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:  با دلیل منطقی بگو که احمق ترین فرد تصویر کیه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها می تونن بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

پاسخ آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ

امیدوارم به پاسخ صحیح رسیده باشید! اگر هم نرسیدید، اشکالی ندارد. این آزمون می تواند یک ترین خوب برای مغز شما باشد. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، در اینجا ما به شما فرصتی دوباره می دهیم تا بتوانید آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ را حل کنید، اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود فقط 3 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: از کدام کوه علاقمندی که صعود کنی!؟ | جوابت نشان می دهد که ادم مستقلی یا وابسته!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:دیده و چشیده نمیشود،با دستان لمس نمیشود، اما همه جا هست و همه به آن نیاز دارند!

احتمالا بیشتر افراد مرد قوی هیکل را انتخاب کرده باشند. به خصوص که او در تصویر با میله های زندان در حال کلنجار رفتن است. اما واقعیت این است که او نمی تواند راهی برای عبور از میله ها برای خود ایجاد کند. در تصویر نیز کاملا مشخص است.به مرد نحفیف و لاغراندام بهتر است نگاه دقیق تری بیندازید.او از زندان فرار کرده است.اما چگونه؟ وی با آرامش خاصی در حال کتاب خواندن است و این مسئله هر چه بیشتر مشکوک است. نگاه کنید جلوی پا او یک قاشق بدون دسته دیده می شود. به احتمال زیاد او توانسته از دسته قاشق به عنوان کلیدی برای باز کردن درب سلول استفاده کند و از زندان فرار کند.

شاید بپسندید: اگر چشای تیز مثل شاهین داشته باشی،اشکال تصویر این زن زیبا رو پیدا می کنی!

شناخت زندانی فراری زرنگ

امیدوارم از آزمون شناخت زندانی فراری زرنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این سه نفر بزودی یک قرار عاشقانه دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:چیستان: نه خواهرته، نه برادرته، اما بچه پدر و مادرته، اون کیه؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بر اساس احساسات تصمیم می گیری یا فکر کردن!؟ یک منظره را انتخاب کن تا بفهمی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل پته اش روی آب افتاده است!

فقط یک نابغه میتواند 3 تفاوت تصویر خرس کابوی را در 10 ثانیه پیدا کند!

یکی از دو دوست مدعی است که تصویر بازیگر زن نیست و یک مرد است! نظر شما چیست!؟

فقط 1 چوب کبریت را جابه جا کنید تا معادله ای درست ایجاد شود! | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا