;
تفریح و سرگرمی

آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت: بیایید مهارت های خود را با این بازی فکری سرگرم کننده آزمایش کنید! آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ ارزیابی کنید که چشمانتان چقدر تیزبین است و ببینید آیا می توانید ثانیه ها را شکست دهید یا خیر! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت همراه شوید.

آیا برای بازی روز آماده هستید؟ در این بازی شما باید در کمتر از 10 ثانیه سه اختاپوس متفاوت را در میان اختاپوس ها پیدا کنید. این نوع چالش‌های تصویری، یافتن موارد عجیب و غریب، تشخیص تفاوت‌ها و غیره، در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند. اگر از این نوع پازل ها لذت می برید، وب سایت مجله خبری چشمک را دوست خواهید داشت. ما به طور مرتب پازل های جدیدی مانند این را برای خوانندگان خود آماده می کنیم تا از آن لذت ببرند.

شاید بپسندید: نابغه ای اگه تو 10 ثانیه جواب سوال ریاضی را پیدا کنی!

آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت

اکنون مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. آیا چشمان تیزبین دارید؟ این بازی فکری را امتحان کنید و مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ این آزمون و آزمون های مشابه، یک راه عالی برای تمرین قدرت بینایی و شناسایی سریع اشیا است. با دقت نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید سه اختاپوس متفاوت را از بقیه پیدا کنید.

این یک چالش بزرگ است؛ چالشی که می توانید آزمایش کنید چقدر سریع می توانید موارد عجیب و غریب را تشخیص دهید. فراموش نکنید که تایمر خود را آماده کنید و ببینید آیا می توانید آن را در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید یا خیر! شاید چالش دیدن سه اختاپوس متفاوت در کمتر از 10 ثانیه می تواند کار دلهره آور باشد، اما می توان آن را با کمی مشاهده و تمرکز دقیق انجام داد.

شاید بپسندید: اگر چشای تیز مثل شاهین داشته باشی،اشکال تصویر این زن زیبا رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:  با دلیل منطقی بگو که احمق ترین فرد تصویر کیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

پاسخ آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت

آیا به پاسخ دست پیدا کردید. اگر نه بهتر است به این نکات توجه کنید، نکاتی که به شما کمک می کند سه اختاپوس متفاوت را به سرعت مشاهده و تشخیص دهید عبارتند از:

تمرکز بر یک منطقه خاص در یک زمان برای جلوگیری از غلبه بر خود؛

به تعداد شاخک ها، رنگ یا اندازه هر اختاپوس نگاه کنید.

و از دید محیطی خود برای به دست آوردن دید کلی از اختاپوس ها استفاده کنید.

با تمرین و مشاهده دقیق، باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه سه اختاپوس متفاوت را تشخیص دهید!

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها می تونن بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:دیده و چشیده نمیشود،با دستان لمس نمیشود، اما همه جا هست و همه به آن نیاز دارند!

پاسخ آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت:  به شما تبریک می گویم اگر سه مورد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه در بین اختاپوس ها پیدا کردید! برای کسانی که نتوانسته اند سه مورد عجیب و غریب را پیدا کنند، نگران نباشند، ما تصویری را با راه حل به شما نشان می دهیم.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل پته اش روی آب افتاده است!

شناسایی اختاپوس های متفاوت

امیدوارم از آزمون شناسایی اختاپوس های متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل دو قورت و نیمش باقی مانده!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:چیستان: نه خواهرته، نه برادرته، اما بچه پدر و مادرته، اون کیه؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بر اساس احساسات تصمیم می گیری یا فکر کردن!؟ یک منظره را انتخاب کن تا بفهمی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

فقط یک نابغه میتواند 3 تفاوت تصویر خرس کابوی را در 10 ثانیه پیدا کند!

یکی از دو دوست مدعی است که تصویر بازیگر زن نیست و یک مرد است! نظر شما چیست!؟

فقط 1 چوب کبریت را جابه جا کنید تا معادله ای درست ایجاد شود! | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

داستان کوتاه شنیدنی یک جفت جوراب زنانه | داستانی جالب از عزیز نسین نویسنده ترک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا