;
تفریح و سرگرمی

ریسک پذیر جسور هستید یا تصمیم گیر محتاط!؟ | فقط یکی از تصاویر را انتخاب کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز: جرات دارید بیشتر در مورد خودتان  بدانید و رازهای درونی و شخصیتی خود را کشف کنید؟ تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز را انجام دهید! این تست شخصیت ساده، جذاب و روشنگر است. اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود. جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کنید و درک عمیق تری از تمایلات خود به دست آورید. آیا برای انجام تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز آماده اید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه چشای تیز مثل عقاب داری در 3 ثانیه گربه را در میان جغدها پیدا کن!

تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز

نزدیک به دو هفته دیگر به آغاز پائیز مانده است. در پاییز امسال رنگ‌های دلربای طبیعت را در آغوش بگیرید و سفری را برای کشف خود آغاز کنید! این تست شخصیت با الهام از زیبایی فصلی برگ های پاییزی طراحی شده است تا به شما کمک کند رویکرد خود را نسبت به ریسک پذیری درک کنید.

آیا طبیعت درونی شما محتاط است یا روحیه ماجراجویی دارد که جرأت می کند قدم های جسورانه بردارید؟ یک لحظه وقت بگذارید، یک برگ از تصویر زیر را انتخاب کنید و سپس به پایین صفحه رفته تا پاسخ انتخاب خودر را مطالعه کنید. به یاد داشته باشید، بیش از حد به آن فکر نکنید. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز همراه شوید.

شاید بپسندید:داستان تاریخی حضرت سلیمان و زبان گربه ها!

تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز

شاید بپسندید: اگه آشنایی با زبان بدن داری، سریع بگو کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ریاضی رو خوب یاد گرفته باشی تو 8 ثانیه جواب معادله را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: افراد با ضریب هوشی بالا می توانند با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز

اولین غریزه شما اغلب دقیق ترین بازتاب ضمیر ناخودآگاه شماست. آماده کاوش هستید؟ پس اکنون که انتخاب خود را کرده اید می توانید به بخش تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز مراجعه کنید.

شاید بپسندید:اشتباه تصویر دو دختر بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه جغد مخفی شده جنگلی رو تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز

برگ شماره 1

اگر اولین برگ را انتخاب کردید، احتمالاً ریسک پذیری جسور خواهید بود. شما طبیعت غیرقابل پیش بینی زندگی را می پذیرید و از جسارت به ناشناخته ها نمی ترسید.

با این حال، طبیعت ریسک پذیر شما گاهی می تواند منجر به تصمیمات تکانشی شود. به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که یک قدم به عقب بردارید و به همه چیز فکر کنید. هر ریسکی ارزش انجام دادن ندارد، و ضروری است که جسارت خود را با کمی احتیاط متعادل کنید.

برگ شماره 2

انتخاب برگ های دوم نشان می دهد که تصمیم گیرنده متفکری هستید. دوست دارید گزینه های خود را بسنجید و قبل از اقدام به هر کاری به نتایج احتمالی فکر کنید.

این رویکرد محتاطانه اغلب شما را از مشکلات غیر ضروری نجات می دهد. با این حال، محتاط بودن بیش از حد می تواند باعث شود فرصت های هیجان انگیز را از دست بدهید. فراموش نکنید، گاهی اوقات بد نیست ایمان داشته باشید و از منطقه راحتی خود خارج شوید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود؟

برگ شماره 3

اگر برگ سوم توجه شما را جلب کرد، نشان دهنده این است که شما یک ریسک پذیر هستید. شما می دانید چه زمانی باید ریسک های حساب شده را بپذیرید و چه زمانی ایمن بازی کنید.

توانایی شما در ایجاد تعادل بین احتیاط و جسارت یک ویژگی نادر است که شما را به یک تصمیم گیرنده موثر در زندگی شخصی و حرفه ای تبدیل می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که طبیعی است که در شرایط خاص بیشتر به سمت احتیاط یا خطر متمایل شوید. این وضعیت را بپذیرید، زیرا بخشی از طبیعت متعادل شماست.

شما می توانید تست شخصیت براساس انتخاب برگ پائیز را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه نفر، امتحان را با موفقیت پشت سر میذاره!

آیا می توانید در یک نگاه، فیل مخفی شده تصویر را پیدا کنید!

 اگه خرس مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

اگه تفاوت های دو تصویر آریل پرنسس دیزنی رو پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا