;
تفریح و سرگرمی

اگه جغد مخفی شده جنگلی رو تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

آزمون شناسایی جغد جنگلی: در گوشه کوچکی از این جنگل و در میان درختان، یک جغد چشم بزرگ حضور دارد. اما تنها یک چشم تیزبین این جغد را در یک نگاه تشخیص می دهند. عکاس تام بروکساپ، 34 ساله، موفق شد پرندگان پنهان شده در درختی را در روستایی در ولدریک، در هفت مایلی جنوب شرقی یورک، ثبت کند. او تصمیم گرفته بود که تعدادی عکس از گورکن ها بگیرد که با این جغد برخورد کرد. وی این عکس را به صورت انیمیشن در آورد و حاصل کار تصویر آزمون شناسایی جغد جنگلی است.

مجله خبری چشمک عکسی را که این عکاس در فیس بوک منتشر نمود را امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر کرده است. شما باید بتوانید این جغد مخفی را در 3 ثانیه شناسایی کنید. تنها افراد تیزبین و کسانی که دارای دقت و تمرکز بالا هستند قادر به شناسایی این پرنده هستند. آیا می خواهید خود را مورد آزمایش قرار دهید و قدرت دید خود را بسنجید. پس با آزمون شناسایی جغد جنگلی و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه نفر، امتحان را با موفقیت پشت سر میذاره!

آزمون شناسایی جغد جنگلی

پرهای جغدها کاملاً با پوست درختی که در آن لانه خود را ساخته اند ترکیب شده است و همین موضوع شناسایی آنان را مشکل کرده بود. این عکاس به صورت اتفاقی این جوجه ها را پیدا کرد و بلافاصله چند عکس از آنان گرفت. وی برای اینکه دوستان خود را امتحان کند این عکس ها را در فیس بوک منتشر کرد و از آنان خواست تا قدرت بینایی و تمرکز خودشان را مورد آزمایش قرار دهند.

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی جغد جنگلی را با شما به اشتراک می گذاریم. تلاش کنید تا در تلاش اول این پرنده جالب و بامزه را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آیا می توانید در یک نگاه، فیل مخفی شده تصویر را پیدا کنید!

آزمون شناسایی جغد جنگلی

شاید بپسندید: اگه آشنایی با زبان بدن داری، سریع بگو کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان تاریخی حضرت سلیمان و زبان گربه ها!

پاسخ آزمون شناسایی جغد جنگلی

اگر هنوز به دنبال این جغد هستید باید یه شما بگوئیم که وقت شما به پایان رسیده است. اگر علاقمند هستید می توانید از فرصت دوم خود برای پیدا کردن جغد استفاده کنید.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ریاضی رو خوب یاد گرفته باشی تو 8 ثانیه جواب معادله را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی جغد جنگلی: این جغدای بامزه در این تصویر علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید آنها را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: اگه خرس مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

شناسایی جغد جنگلی

امیدواریم از آزمون شناسایی جغد جنگلی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه تفاوت های دو تصویر آریل پرنسس دیزنی رو پیدا کنی، نابغه ای!

داستان شنیدنی داماد حاکم | داستان دزدی که با یک کار خوب، داماد حاکم شد!

اگه 3 تا تفاوت دو سگ زبل را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

ریاضی ات خوب باشه در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا خواهی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا