;
تفریح و سرگرمی

اگه خرس مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت: مهارت های شناختی و قدرت تمرکز و دید خود را امتحان کنید و خرس پنهان را در منظره شناسایی کنید. برای انجام این کار زمان زیادی در اختیار ندارید و باید در یک نگاه و تقریبا در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید.  همان گونه که اشاره شد در این پازل تصویری، یک خرس پنهان شده است. آیا مهارت های شما به اندازه کافی خوب است که در عرض 5 ثانیه آن را تشخیص دهید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت همراه باشید.

بازی های فکری معماها یا معماهایی هستند که برای حل آنها نیاز به استدلال قیاسی دارند. معماها معمولاً به نوعی استدلال نیاز دارند، مانند نگاه کردن به سرنخ های داده شده در یک تصویر و رسیدن به راه حل. یا مهارت های مشاهده، که در آن شما باید کلمه، شی یا عددی را که در یک تصویر پنهان شده است پیدا کنید. آنها در سراسر زندگی روزمره ما بسیار فراگیر هستند و تصور می شود یکی از بهترین استراتژی ها برای بهبود عملکرد ذهنی هستند. بازی فکری انواع مختلفی دارد. برخی پیچیده هستند، در حالی که برخی دیگر ساده هستند. آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت بسیار ساده است.

شاید بپسندید: اگه تفاوت های دو تصویر آریل پرنسس دیزنی رو پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت

همان طور که بارها اشاره شده است این بازی های فکری برای تحریک ذهنی و بهبود مهارت های شناختی عالی هستند. برای تشویق قدرت های شناختی شما، ما اینجا با یک بازی فکری دیگر هستیم.

در تصویر بالا منظره زیبایی را مشاهده می کنید. می توانید یک تپه کوچک و درختان بزرگ را در چشم انداز ببینید. جدا از موارد فوق، یک خرس وحشی نیز در این آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت پنهان شده است. اکنون، وظیفه تشخیص خرس پنهان در تصویر بر دوش شماست. محدودیت زمانی که برای این پازل در نظر گرفته ایم 5 ثانیه است. تایمر را تنظیم کنید. زمان شما از الان شروع می شود.

فقط افرادی که مهارت های رصدی خوبی دارند می توانند به موقع خرس را تشخیص دهند. بنابراین، اگر می خواهید این معمای مغزی را حل کنید، تصویر را با دقت مشاهده کنید. راه حل این آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت را در انتهای این مطلب آورده ایم. به پایین پیمایش کنید تا فقط بعد از اتمام زمان آن را ببینید.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی داماد حاکم | داستان دزدی که با یک کار خوب، داماد حاکم شد!

آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بهت بگم بهترین ویژگی ات چیه!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

پاسخ آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت

آیا می دانستید که حل کردن پازل های فکری روزانه می تواند شما را باهوش تر کند و مهارت های شناختی شما را تقویت کند؟ خوب، چکار کردید؟ آیا توانستید خرس را شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنیال یافتن این موجود بزرگ قهوه ای هستید، می توانید از زمان اضافه استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگه آشنایی با زبان بدن داری، سریع بگو کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید در یک نگاه، فیل مخفی شده تصویر را پیدا کنید!

اکنون در این تصویر ما خرس را علامتگذاری کرده ایم. حیوان در این قسمت از تصویر خود را پنهان کرده بود.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت دو سگ زبل را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

شناسایی خرس مخفی در طبیعت

امیدواریم از آزمون شناسایی خرس مخفی در طبیعت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر دو بچه بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

ریاضی ات خوب باشه در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا خواهی کرد!

قدرت پنهان خود را با انتخاب یکی از این گیاهان آپارتمانی شناسایی کنید!

باهوشا بگن که این زن چند تا بچه دارد!؟

داستان شنیدنی شیر مغرور و موش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا