;
تفریح و سرگرمی

اگر در این شرایط قرار بگیری کدام گزینه را انتخاب می کنی، نجات بچه یا مادر!؟

تست شخصیت با ملاک عمل: در این تست شخصیت شما می توانید خود را بهتر بشناسید. کافی است با توجه به تصویر یک انتخاب داشته باشید. این تست از جمله تست های شخصیت شناسی است که سر و صدای زیادی در اینترنت به پا کرده است و هر کسی تلاش دارد تا از این طریق خود را بهتر بشناسد. پس با این تست جدید درباره شخصیت خود بیشتر بدانید.

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

این تست جدید به شما کمک می کند تا در عرض چند ثانیه متوجه شوید که آیا نابغه هستید یا خیر؟  زیرا هر پاسخ شما می تواند شخصیت شما را روشن کند. هر کدام از این پاسخ ها در درون خود یک راز در مورد شما دارد.با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با ملاک عمل همراه باشید.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها در 6 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر علاء الدین را پیدا می کنند!

تست شخصیت با ملاک عمل

پس از شیوع کرونا، تست‌های شخصیت به یکی از جالب‌ترین فعالیت‌هایی تبدیل شده‌اند که برای جلوگیری از کسالت باید حل شوند. از این نظر، تست جدیدی ارائه می دهیم که به شما کمک می کند تا در مورد رفتار خود با شریک زندگی یا افراد ناشناس آشنا شوید.

بنابراین با تست شخصیت با ملاک عمل همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خود پیدا کنید. شما در این تست یا ازمایش چه کسی را نجات خواهید داد؟ بر خلاف سایر تست‌های تصویری، این تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا بتوانید خود را بهتر بشناسید، زیرا باید بین نجات زن یا فرزند تنها در چند ثانیه یکی را انتخاب کنید.

باید بدانید که این تست برای همه قابل انجام است. اگر شما یک خانم هستید می توانید به جای نوزاد در حال تولد فرزند را قرار دهید و به جای زن تصویر شوهر خود را بر تخت بیمارستان ببینید. در این حالت اگر قرار باشد یکی زنده بماند، ترجیح می دهید کدام یکی باشد. به همین ترتیب برای افراد مجرد شما می توانید خود را دکتر قرار دهید و فقط یک نفر را می توانید نجات دهید. به یاد داشته باشید که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد، هر دو به شما کمک می کنند تا در مورد خودتان بیشتر بدانید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اصطلاح مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان+داستان جالب و شنیدنی

تست شخصیت با ملاک عمل

احتمالا بپسندید: در یک نگاه سیندرلا را بین جمعیت پیدا کن و اثبات کن که تیزتر از شما کسی نیست!؟

.

.

.

 

 

پاسخ تست شخصیت با ملاک عمل

در صورتی که انتخاب های خود را انجام داده اید می توانید به بخش پاسخ ها و تفسیر هر پاسخ مراجعه کنید. شما در این آزمون می توانید بیشتر در مورد خود کشف کنید.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان | کدام میوه است که در نام آن یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

نجات مادر

اگر شما مادر را نجات دهی، یک نابغه در حل مشکلات هستید. مغزت همیشه راه حل پیدا می کند و روی مشکلات تمرکز نمی کند. شما واقعاً از همراهی شریک زندگی خود لذت می برید، به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید و خانواده را مهمترین چیز می دانید.

نجات مادر

نجات نوزاد

باید گفت که شما با انتخاب تست شخصیت با ملاک عمل خود را کاملاً به دیگران نمایان می کنید. شما فردی بسیار خلاق هستید، مغز شما به روشی معمولی کار می کند و خارج از چارچوب فکر می کنید. دوست دارید به اطرافیانتان کمک کنید، حتی اگر به تازگی آنها را ملاقات کرده اید، حتی مشکلات آنها را مقدم بر مشکلات خود می دانید.

تست شخصیت با ملاک عمل

امیدوارم از تست شخصیت با ملاک عمل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این سه زن تنها، یک متهم فراری را در خانه اش پنهان کرده است!؟

به سگ بیچاره کمک کنید تا از مسیر پر پیچ و خم عبوره کرده و به استخوان برسد!

کدامیک از این 4 نفر، بالا خونه اش رو اجاره داده و از همه احمق تره!؟

حکایت عیادت مرد کر از همسایه: حکایت مرد ناشنوایی که تلاش می کرد دیگران متوجه نشوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا