;
تفریح و سرگرمی

در یک نگاه سیندرلا را بین جمعیت پیدا کن و اثبات کن که تیزتر از شما کسی نیست!؟

آزمون تصویری شناسایی سیندرلا: آیا می توانید سیندرلا را در مجلس شاهزاده پیدا کنید؟ شما باید این کار را در عرض 5 ثانیه انجام دهید. در این آزمون سیندرلا تنها زمانی نجات پیدا می کند که شما بتوانید با مهارت های مشاهده ای و شناختی خود، او را در یک نگاه شناسایی کنید. پس از مهارت های خود استفاده کرده و سیندرلا را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی سیندرلا همراه شوید.

شما بارمزگشایی این آزمون می توانید سیندرلا را از طلسم جادوگر سبز نجات دهید. بیشتر سوالات هوش تصویری، معمولاً معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند و نه معادله ریاضی. مهمتر از همه، بازی های فکری ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. کلمات بس است، حالا وارد عمل شوید و سیندرلا را در این پازل تصویری ببینید.

شاید بپسندید: اگر در این شرایط قرار بگیری کدام گزینه را انتخاب می کنی، نجات بچه یا مادر!؟

آزمون تصویری شناسایی سیندرلا

شما برای رمزگشایی و حل آزمون تصویری شناسایی سیندرلا، شما باید از دید تیز و مهارت های مشاهده ای عالی خود استفاده کنید تا سیندرلا پیدا کنید.

سیندرلا با کفش شیشه‌ای کوچک، یک داستان عامیانه است که عنصری از ستم و پاداش پیروزمندانه را تجسم می‌کند. این داستان، یک پدیده جهانی است. شخصیت اصلی داستان، دختری است که در شرایط سختی با نامادری و خواهران ناتنی ظالم خود زندگی می‌کند؛ و به خاطر شرایطی که در زندگی داشت، اتفاق‌های خوبی برای او می‌افتد.

سیندرلا در مراسم شاهزاده شرکت کرده است، اما یکی از لنگه های کفش خود را در مراسم جا گذاشته است. او به مراسم بازگشته است و شاهزاده هم به دنبال سیندرلا است. با آزمون تصویری شناسایی سیندرلا همراه شوید.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها در 6 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر علاء الدین را پیدا می کنند!

آزمون تصویری شناسایی سیندرلا

احتمالا بپسندید: چیستان | آن چیست که هم آن را می خوریم و هم آن را می گردانیم!؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی سیندرلا

زمان به پایان رسید. اگر با موفقیت سیندرلا را در تصویر پیدا کردید، به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را از دست داده اید، یا در مورد آن سردرگم هستید، می توانید با دقت بیشتر به جزئیات تصویر و همچنین توضیحات دقت کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی سیندرلا: به سمت چپ تصویر دقت کنید. سیندرلا در این قسمت تصویر قرار دارد.

شاید بپسندید: اصطلاح مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان+داستان جالب و شنیدنی

آزمون شناسایی سیندرلا

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی سیندرلا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | کدام میوه است که در نام آن یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

کدامیک از این سه زن تنها، یک متهم فراری را در خانه اش پنهان کرده است!؟

به سگ بیچاره کمک کنید تا از مسیر پر پیچ و خم عبوره کرده و به استخوان برسد!

کدامیک از این 4 نفر، بالا خونه اش رو اجاره داده و از همه احمق تره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا