;
تفریح و سرگرمی

کمی عجیب است اما با انتخاب یکی از این گربه ها می توانید خود واقعی خود را کشف کنید!

تست شخصیت با انتخاب گربه: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه جور آدمی پشت سایه هستید؟ تست شخصیت ما را انجام دهید و خود واقعی خود را کشف کنید! این مسابقه سرگرم کننده و روشنگر ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی را که هرگز نمی دانستید دارید را نشان می دهد. امروز تست بزنید و خودتان ببینید چه کسی پشت سایه هاست! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب گربه همراه باشید.

شاید بپسندید: تنها 12 درصد از افراد موفق به اصلاح معادله غلط با حرکت دادن 2 چوب کبریت می شوند!

تست شخصیت با انتخاب گربه

آیا برای کشف خود واقعی خود آماده اید؟ تست شخصیت با انتخاب گربه به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های شخصیتی خود را کشف کنید و در مورد اینکه واقعاً چه کسی هستید بیشتر بدانید. در تست شخصیت با انتخاب گربه بر اساس انتخاب گربه ای که عینک آفتابی دارد، نوع فردی شما را مشخص می کند و بینش هایی را در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند، ارائه می دهد.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با مجموع عددی سگ های بامزه ارزیابی کن!| فقط نابغه ها موفق می شوند!

تست شخصیت با انتخاب گربه

.

شاید بپسندید: چیستان:اسم حیوانی است که اگر حرف اولش را برداریم همه آدمها دارند و اگر حرف اول و دومش را برداریم فقط بعضی مردها دارند؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تو تصویر ابتدا چی دیدی تا بگم آدم جاه طلبی یا حساس و گوشه گیر!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت دو همسایه و ترس شان از مرگ!

تفسیر تست شخصیت با انتخاب گربه

از درون گرا گرفته تا برون گرا، این تست مطمئنا نتایج جالبی ارائه می دهد! آیا کنجکاو هستید که بدانید واقعاً در پشت سایه ها چه کسی هستید؟ بیا شروع کنیم!

شاید بپسندید:اگه چشات مثل شاهینه، در یک نگاه جغد متفاوت تصویر را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل توبه گرگ مرگ است!

تفسیر تست شخصیت با انتخاب گربه

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه ریاضی میتونه این معادله را رمزگشایی و عدد گمشده را پیدا کند!

 

گربه 1 – رفتار خونسرد و آرام

افرادی که گربه شماره 1  را انتخاب می‌کنند معمولاً خونسرد و با نگرش هستند.آنها هوای اعتماد به نفس و پیچیدگی دارند که می تواند این تصور را ایجاد کند که غیرقابل دسترس هستند. با این حال، در زیر بیرونی خنک آنها روحی گرم و پرشور نهفته است که عاشق تفریح است. وقتی نوبت به تصمیم‌گیری می‌رسد، آن‌ها تمایل دارند به همه چیز فکر کنند و قبل از رسیدن به پاسخ، زمان می‌گذارند. آنها همچنین معمولاً حل‌کننده‌های خوبی هستند، زیرا می‌توانند یک قدم به عقب برگردند و موقعیت را از زوایای مختلف ببینند.

احتمالاً بپسندید: اطرافیان تو رو احساساتی می شناسند یا فرد قابل اعتماد!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

گربه 2 – روحیه سرگرم کننده و ماجراجو

افرادی که گربه شماره 2 را انتخاب می کنند شخصیتی شاداب دارند که مسری است. آنها روحیه ای سرگرم کننده و ماجراجو دارند که همیشه به دنبال تجربیات جدید هستند.آنها اغلب خود را به چالش می کشند تا چیز جدیدی را امتحان کنند، چه سرگرمی جدید یا سفر به مکان هایی که قبلاً نرفته اند.

آنها همچنین به دلیل خودجوش بودن معروف هستند، بنابراین شما هرگز نمی دانید که آنها ممکن است چه کاری انجام دهند! اشتیاق آنها به زندگی مسری است و مردم به سمت انرژی مثبت آنها کشیده می شوند.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

گربه 3 – طبیعتی آرام و آرام

افرادی که گربه شماره 3 را انتخاب می کنند معمولاً طبیعتی آرام و آرام دارند. آنها زندگی را خیلی جدی نمی گیرند و از لذت های ساده زندگی لذت می برند. زمانی که نوبت به تصمیم گیری می شود، وقت خود را صرف می کنند، اغلب وقت می گذارند تا قبل از هر برنامه ای، همه گزینه های خود را در نظر بگیرند.

این می‌تواند گاهی اوقات آنها را گوشه‌گیر یا بی‌تفاوت جلوه دهد، اما در زیر سطح، فردی خلاق و متفکر نهفته است که به تمام جزئیات دقت زیادی می‌کند.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی می تواند یک اتاق را پر کند اما فضایی را اشغال نمی کند!؟

امیدوارم از سوال ریاضی خفن با چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی ادای نقاشا رو در میاره!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

داستان ضرب المثل یک کلاغ چهل کلاغ!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:چیستان: یک واژه بگوید که همه حروف در آن باشد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت دو تصویر سگ خالدار را پیدا کن و اثبات کن چشات هیچ مشکلی نداره!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از این دو مرد مدعی هست که بازیگره مرد هست، آیا درسته!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

کدوم یکی از این افراد اولویت دارند که درمان شوند!؟ | پاسخ تان نکات جالبی را درباره تان روشن می کند!

 فقط تیزبین ها میتونن بز کوهی که خودش رو میون صخره ها استتار کرده، شناسایی کنند!

کدام زوج یک قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده اند!؟

داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا