;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات عقابی هست چکش را در این تصویر حیات وحش استرالبا پیدا کن!

آزمون شناسایی چکش:  آیا می توانید چکش را در 5 ثانیه پیدا کنید؟ اگر دوست دارید در حین آزمایش مهارت های تصویری خود سرگرم شوید، این چالش جدید با عنوان آزمون شناسایی چکش برای شما مناسب است. در این تست بصری، باید چکشی را پیدا کنید که به داخل تصویر پنهان شده است. برای انجام این کار کمتر از 5 ثانیه فرصت دارید. این یک تست سرگرم کننده و چالش برانگیز است که برای آزمایش مهارت های مشاهده و تجزیه و تحلیل شما طراحی شده است.

این چالش با ترکیب سرگرمی و تحریک فکری، روشی عالی برای تقویت مهارت‌های شناختی شماست. همچنین برای توسعه مهارت های تفکر جانبی و در عین حال حافظه شما عالی است. آزمون شناسایی چکش یک کانگورو را به شما نشان می دهد. حیات وحش استرالیا سرشار از زیبائیهای فراوان است. در این تصویر در نگاه اول نکته غیرطبیعی دیده نمی شود، اما یک چشم تیزبین می تواند به آسانی یک چکش را در این تصویر شناسایی کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی چکش همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه تمرکزت خوب باشه همه الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

 آزمون شناسایی چکش

پیچیدگی کار ممکن است شما را دلسرد کند، اما باید صبور باشید تا مزاحم را در زمان تعیین شده پیدا کنید. این تست تصویری به شما این امکان را می دهد که در عین تحریک مهارت های مشاهده و تمرکز، اوقات خوشی و سرگرم کننده داشته باشید. برای یافتن شی مورد نظر در آزمون شناسایی چکش در سریع ترین زمان ممکن، باید خود را در مکانی آرام و دور از هرگونه مزاحمت بیابید. برای مشاهده هر سرنخ ظریفی که ممکن است شما را به محل چکش راهنمایی کند، وقت بگذارید.

پازل های تصویری می توانند اشکال مختلفی داشته باشند: بازی های فکری، پازل های گرافیکی یا بازی های جستجو. آنها مزایای متعددی دارند، از جمله ارائه سرگرمی دلپذیر در حالی که به طور فعال به توسعه ادراک بصری کمک می کنند. برای انجام این کار، آنها شرکت کنندگان را در یک کاوش بازیگوش از جزئیات، اشکال، رنگ ها و همچنین الگوها درگیر می کنند.

پازل های بصری توانایی مکان یابی سریع اطلاعات ضروری را در یک محیط بصری معین بهبود می بخشد. آنها همچنین می توانند به عنوان وسیله ای برای آرامش استفاده شوند. زمان شما برای یافتن چکش از هم اکنون شروع شد. 5 ثانیه برای پیدا کردن چکش وقت دارید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی عهد شب زفاف | فرار عروس از حجله در شب زفاف!

 آزمون شناسایی چکش

شاید بپسندید: کدامیک از افراد فروشگاه، مجرم فراری تحت تعقیب است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر این کمپینگ را در 60 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

 

.

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

پاسخ آزمون شناسایی چکش

اگر تاکنون به دنبال یافتن چکش هستید، بهتر است دقت بیشتری کنید. فرصت اول شما به پایان رسیده است. در فرصت دوم تلاش بیشتری داشته باشید.

شاید بپسندید: به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

پاسخ آزمون شناسایی چکش: چکش پشت شاخه درخت قرار گرفته است. اگر می خواهید بررسی کنید، فقط به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه شوید کجا قرار داشت. اگر توانستید چکش را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! این نشان می دهد که شما فردی تیزبین هستید که دوست دارید به جزئیات کوچک توجه کنید. اگر به موقع آن را پیدا نکردید، ناامید نشوید، با کمی تمرین، مهارت ها و توانایی های خود را به سرعت توسعه خواهید داد.

شاید بپسندید: پادشاه در کجای تصویر مخفی شده است | توانائی های شناختی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ  آزمون شناسایی چکش

امیدوارم از  آزمون شناسایی چکش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:مجموع ارزش عددی پرندگان چند می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

تفاوت های دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =

دکمه بازگشت به بالا