;
تفریح و سرگرمی

مسافر مشکوک را در یک نگاه پیدا کنید | معمای تصویری که تقریباً هیچکس آن را حل نکرد!

آزمون شناسایی مسافر مشکوک: اگر به پازل های تصویری علاقه دارید، بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک یک آزمون تصویری جدید برای شما ارائه کرده است. این تست تصویری بسیار سرگرم کننده خواهد بود و به شما کمک می کند توانایی های ذهنی خود را افزایش دهید. بدون شک، از چند سال پیش که پازل های تصویری در شبکه های اجتماعی ظاهر شدند، به عنوان محتوای مورد علاقه میلیون ها نفر در اینترنت مطرح شده اند.

بنابراین، امروز هم مجله خبری چشمک چالشی را برای شما به ارمغان می آورد که در آن باید از توانایی خود برای تمرکز، حداکثر استفاده را ببرید.آیا احساس آمادگی می کنید؟ این معما در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر بارها همرسانی شده است و بسیاری از کاربران از ارائه پاسخ منایب باز مانده اند. سعی کنید در کمتر از 10 ثانیه دریابید که پاسخ معمای تصویری چیست.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن از کجا آمده است!؟

آزمون شناسایی مسافر مشکوک

در تصویر، سه نفر را به شما نشان می‌دهیم که در فرودگاهی حضور دارند. آنان مشغول انجام امور اولیه هستند و مشغول عبور از گیت بازرسی چمدان و وسایل شخصی هستند.  به نظر می‌رسد که پروازشان به مقصد آلاسکا در ایالات متحده آمریکاست. در مقابل مامور فرودگاه، مردی با کت و شلوار دیده می شود که گویا بسیار عجله دارد و مدام به ساعتش نگاه می کند.

در کنار این مرد، زنی مشغول صحبت با تلفن همراه است. مسافر سوم هم زن جوانی است که در حال فکر کردن است. شاید او چیزی را جا گذاشته است و ….

به تصویر این پازل بصری نگاه کنید. همه مسافران چمدان ها را باز می کنند؛ زیرا افسر به دنبال یک مظنون است و شما با نگاه کردن به محتویات چمدان ها، باید این مسافر مشکوک را شناسایی کنید. به نظر شما کدامیک از مسافران مشکوک به نظر می رسند؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر ماهی قرمز را پیدا کنید!

آزمون شناسایی مسافر مشکوک

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: عدد 212 را در تصویر پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب سالاد با بقیه فرق دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت حاجی کنس و ننه خدیجه : داستان در رمزگشایی این سوال که مردان بیشتر مکارند یا زنان!؟

پاسخ آزمون شناسایی مسافر مشکوک

اگر به تمام جزئیات تصویر نگاه کردید و پاسخ صحیح را پیدا کردید، به شما تبریک می‌گوییم. با این حال، اگر هنوز گیر کرده اید، در اینجا ما راه حل این چالش را به شما ارائه می دهیم. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تلاش کنید.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: عدد 6 را میان حروف P پیدا کنید!

در نظر داشته باشید که مقصد سه مسافر آلاسکا است. آلاسکا سرد و برفی است. چمدان های دختر و مرد حاوی لباس های مناسب برای این نوع آب و هوا است. با این حال، زنی که با تلفن صحبت می کند، کتابچه راهنمای یک ساحل گرمسیری در چمدان دارد. همچنین در چمدانش، لباس و کفش و صندل مربوط به مناطق گرمسیری وجود دارد.

شاید بپسندید: عدد شانس متولدین هر ماه در سال جدید + روش محاسبه

جواب شناسایی مسافر مشکوک

امیدوارم از آزمون شناسایی مسافر مشکوک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:  فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چه کسی مرد نگون بخت را در رستوران مسموم کرده است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این 3 نفر نقاش نیست و داره ادای نقاش ها را در میاره!؟

تست هوش: با حرکت دادن یک لیوان، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار دهید!

آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اون یکی زنه نه لباس گرم پوشیده نه لباس گرم داره با خودش میبره،اون مجله فقط درباره جزیره های گرمسیری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا