;
تفریح و سرگرمی

اگر اشکال اصلی زندان را در یک نگاه شناسایی کنی، در تیزبینی دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

آزمون شناخت نکته تصویر زندان: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. این آزمون تلاش می کند هر روزه با بهترین و چالشی ترین معماها و سوالات تصویری را با شما به اشتراک بگذارد. آزمون شناخت نکته تصویر زندان از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون شناخت نکته تصویر زندان را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید.  با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت نکته تصویر زندان همراه شوید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

آزمون شناخت نکته تصویر زندان

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناخت نکته تصویر زندان، نشان می دهد که تنها 24 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 5 ثانیه ای اشکال اساسی یا نکته تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی دقت، تمرکز و بینایی برخوردار باشند. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناخت نکته تصویر زندان شما با تصویری جالب از یک زندان روبرو هستید. چندین زندانی در یک سلول زندان دیده می شوند. سوال اینجاست که اگر شما دقت کنید اشکال یا اشکالات فاحش و اساسی در تصویر وجود دارد! آن اشکالات چه هستند؟ 5 ثانیه زمان شما آغاز شد. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناخت نکته تصویر زندان را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در این شرایط، اول چه کار می کنید | اقدام‌تان نشان می دهد که عجول هستید یا آرام!؟

آزمون شناخت نکته تصویر زندان

شاید بپسندید: چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

 

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: در 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناخت نکته تصویر زندان

وقت تمام شد. شاید 5 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناخت نکته تصویر زندان را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

شاید بپسندید: در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

پاسخ آزمون شناخت نکته تصویر زندان: اشکال اصلی حضور یک زن در میان زندانی های مرد است. زندان زنان و مردان در همه کشورها جدا است. افراد در زندان با لباس مخصوص زندان هستند، اما در تصویر هر کس با لباس شخصی خود است. اشکال بعدی فردی است که به راحتی دیوار را کنده است، بدون اینکه کسی حساس باشد. زنی که نقشه ای در دست دارد و مردی که زندان هنوز دستبند به دست دارد. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

جواب آزمون شناخت نکته تصویر زندان

امیدوارم از آزمون شناخت نکته تصویر زندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال ریاضی: حاصل عبارت ریاضی 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

 با پیدا کردن پاندا بین پنگوئن ها، اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

تست هوش: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فاصله میله ها هم آدم رد میشه ازش. البته اولین نکته همون حضور زن بود ک در آن دیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا