;
تفریح و سرگرمی

دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت: تلاش کنید از هوش خود استفاده کنید و این بازی فکری را حل کنید. اگر ذهنی هوشیار داشته باشید و علاقمندی به حل معماها و سوالات هوش داشته باشید، میتوانید این معادله را با استدلال منطقی حل کنید. به نظر می رسد برای ارائه پاسخ به این سوال معمایی باید از تمام هوش خود استفاده کنید. تلاش کنید در 15 ثانیه سوال را حل کنید. یک عبارت ریاضی در تصویر داده شده است و شما باید بتوانید پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت همراه شوید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت

در مجله خبری چشمک، هر روز سوالات هوش و تست های جدید و جذاب ارائه می شود. این بازی های فکری، شکل هیجان انگیزی از پازل است که برای حل آن نیاز به فکر کردن زیاد دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام قدرت مغز و پتانسیل استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی های فکری که ذهن بسیاری از علاقمندان به سوالات معمایی را به خود جلب کرده است، در مقابل شما قرار دارد.

شما در سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت باید بتوانید در کمتر از 15 ثانیه، عبارت را تحلیل کرده و با ارائه پاسخ دانش ریاضیات خود را ارزیابی کنید. حل این معمای ریاضی و هوش یکی از جالب ترین و پر چالش ترین سوالات معمایی است. آیا شما می توانید این سوال را پاسخ دهید. شما با ارائه پاسخ به آزمون هوش متفاوت، خواهید توانست قدرت منطقی و هوش خود را اثبات کنید.

برای انجام این ازمون باید به صورت سوال توجه کنید.

35÷5×(4 + 9)=?

انواع احتمالات را مورد توجه قرار دهید. اگر آماده هستید زمان را در نظر بگیرید. فقط 15 ثانیه برای رمزگشایی سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت وقت دارید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد 71 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت

برای ارائه پاسخ، یک نکته برای شما داریم. ارائه پاسخ فقط نیاز به دقت و تمرکز عالی دارید. اگر هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به بالا برگشته و دوباره تلاش کنید. این تلاش سبب می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند.

احتمالا بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

پاسخ سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت:اکنون می توانید به پاسخ نگاه کنید؛ راه حل را بهتر درک خواهید کرد.در محاسبات ریاضی طبق قانون Pemdas ابتدا پرانتز باید محاسبه شود، در اولویت بعدی توان و سپس ضرب و تقسیم دارای اولویت یکسانی هستند که از چپ به راست هرکدام زودتر ظاهر شده باشند محاسبه می‌شوند و در اولویت آخر هم جمع و تفریق از چپ به راست هرکدام زودتر ظاهر شده باشند.

لذا با پیدا کردن پاسخ داخل پرانتز بقیه عبارت را حل می کنیم.

9+4=13

35÷5×13=?

7×13=91

شاید بپسندید: حکایتی جالب و شنیدنی از عبید زاکانی: خیاط دغل و شاگرد زرنگ!

پاسخ سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با شناخت پاسخ عبارت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

شاید برایتان جالب باشد

 اگر باهوشی بگو چه چیز عجیبی در این تصویر وجود دارد!؟

حکایت کار خوبه خدا درستش کنه | داستان جالب گدای چاپلوس و گدای ساکت در محضر سلطان!

کی داره تو روز روشن مثل نقل و نبات دروغ میگه، آقاهه یا خانمه!؟

آزمون دقت ذهن: چهره مخفی را در تصویر مرد اسب سوار پیدا کنید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. این جواب اشتباهه چون اول ضرب بعد تقسیم عزیزم اشتباه حل کردی جواب این میشه 65تقسیم بر 35 که عدد اعشاری تقریباً1.8 در میاد با تشکر

  2. نه درسته.. بین ضرب و تقسیم هرکدوم اول از سمت چپ بیاد رو باید اول انجام بدیم. با ماشین حساب هم بزنی ۹۱ درمیاد

  3. قانون عملگرها اولویت با پرانتز بعد توان بعد ضرب و تقسیم (از چپ به راست هر کدوم زودتر ظاهر بشه) بعدی جمع و تفریق (از چب به راست هر کدوم زودتر ظاهر بشه) سبحان چپ به راست رو نمیدونه.
    مثلا ۳+۱-۲ اولویت با ۱-۲ هست چون تفریق زودتر ظاهر شد

  4. !
    اگه جوونای این کشور این باشن
    پدر ما میخواد در بیاد در آینده
    آخه چرا زرت و پرت میکنین؟
    ماشین حساب که دارین
    اونجا بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا