;
تفریح و سرگرمی

در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناسایی همسر مارک: فضای مجازی مملو از سرگرمی های مختلف است. این سرگرمی بهترین گزینه برای اوقات فراغت هستند. اما چه خوب است که در کنار سرگرمی بتوانیم، توسعه و مهارت های فردی خود را نیز افزایش دهیم. بازی های فکری از این دست سرگرمی ها هستند که می توانند علاوه بر سرگرم کردن شما، در رشد توانائیهای شناختی شما موثر باشند.

در آزمون تصویری شناسایی همسر مارک شما با یک سوال هوش روبرو هستید. پاسخ به این سوال هوش، نیازمند تمرکز و دقت شماست. شما باید بتوانید در یک نگاه همسر این مرد را شناسایی کنید. در واقع شما با شناسایی همسر واقعی این مرد به او کمک می کنید که همسرش را نجات دهد. یکی از زنان موجود در آکواریوم یک ربات است که از روی همسر این مرد که نامش مارک است ساخته شده است. زمان کمی دارید. زن ممکن است در 7 ثانیه دیگر دچار خفگی شود. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی همسر مارک همراه باشید.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تصویری شناسایی همسر مارک

سوالات و بازی های فکری ذهن افراد را از دغدغه های زندگی روزانه آزاد می کند. افراد را دقیق تر و مهارتهای شناختی آنها را افزایش می دهد. چگونه این مسئله ممکن است؟

به باور محققان انجام مستمر بازهای فکری می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد. چرا که شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستند. این سوال هوش بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایای این تصویر نگاه کنید. یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این معمای تصویری را حل کنید.

پس با دقت تمام به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که زمان شما محدود است و هر چه زودتر باید به مرد تصویر آزمون تصویری شناسایی همسر مارک کمک کنید تا همسرش را پیدا کند. مارک به کمک شما نیازمند است!

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

آزمون تصویری شناسایی همسر مارک

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: با دلیل بگوئید صاحب سگ چه کسی است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی همسر مارک

امیدوارم توانسته باشید این معمای تصویری را حل کرده باشید. اگر نتوانستید اشکالی ندارد. این فقط یک سوال هوش بود و قرار نیست فردی جان خود را از دست بدهد. پس می توانید بار دیگر به بالا برگشته و شانس خود را برای یافتن پاسخ امتحان کنید!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: عدد متفاوت را بین اعداد 9969 پیدا کنید!

.

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: نکته سنجی، پس بگو پدر دختر در حال بازی کدوم مرد داخل پارک هست!؟

مطمئن هستیم با توجه به تصویر و توضیحات ما شما به پاسخ رسیده اید. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید بهتر است به تصویر زیر و سپس توضیحات ما مراجعه کنید. اگر در توضیحات بالا دقت کرده باشید اسم مرد تصویر مارک است. این مسئله بر  روی لباس مارک نیز مشخص است. به زنان درون آکواریوم دقت کنید. بر روی بازوی زن درون آکواریم سمت چپ، حرف اول اسم مارک یعنی حرف Mخالکوبی شده است. پاسخ به همین سادگی بود. این سوالات هوش قطعا می تواند دقت و ریزبینی شما را افزایش دهد و باعث می شود در بلند مدت به شدت جزئی نگر شوید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر مسافر زمان است!؟

جواب آزمون تصویری شناسایی همسر مارک

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی همسر مارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آزمون تمرکز: کدام لیوان زودتر با قهوه پر می شود!؟

برایتان جالب خواهد بود

 آیا می توانید در میان اعداد مختلف، عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

در تصویر چند آهو به خوبی استتار کرده اند، آیا می توانید آنها را شناسایی کنید!؟

واقع گرا هستی یا رویا پرداز | در نگاه اول چه چیز تصویر نظرت رو جلب کرد!؟

سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا