;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت مادر واقعی: با توجه به نشانه های تصویر،کدام کودک به همراه مادر اصلی خود است!؟

آزمون شناخت مادر واقعی: سوال ساده است، کدام کودک به همراه مادر اصلی خود است؟ این سوال تنها باید با توجه به نشانه های موجود در این تصویر پاسخ داده شود. دلیل خود را ذکر کنید. در آزمون شناخت مادر واقعی در تصویر شما باید بتوانید در زمان کوتاه 5 ثانیه ای زنی را که مادر اصلی کودک است را شناسایی کنید. شاید این زمان محدود کافی نباشد، اما باید بدانید که محدودیت زمانی سبب می شود که شما متمرکز و دقیق تر شوید.

شاید بپسندید: آخر تیزبینایی!؟ پس بگو اشکال اساسی تصویر جزیره متروک و زن و مرد تنها چیه؟

امروز در کنار آنکه شما می توانید هوش کارآگاهی خود را اثبات کنید، همچنین می توانید زمینه را برای رشد توانائیها و مهارت های خود بیشتر فراهم کنید. مغز شما در برخورد با آزمون شناخت مادر واقعی مجبور است فراتر از قالبی که شما برای آن تعریف کنید، فعالیت کند. این فعالیت مثبت ضمن آنکه سلامتی را برای مغزتان تضمین می کند از سوی دیگر می تواند سبب رشد مهارت های شناختی شما شود. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت مادر واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوش ونکته سنجی،بگو کدوم یکی از این 3 تا مرد خیلی وقته که جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

آزمون شناخت مادر واقعی

این معمای تصویری جدید که با عنوان آزمون شناخت مادر واقعی بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می شود به مانند دیگر آزمون ها می تواند شما را به یک چالش جدی دعوت کند. 82 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون موفق نشدند تا در تلاش اول، آن را رمزگشایی کنند. این مسئله باز می گردد به میزان نکته سنجی و توانائی های شناختی افراد. به این ترتیب آزمون شناخت مادر واقعی تمام تمام توانایی های شناختی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اما این ازمون در مورد چیست؟

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

امروز هم در آزمون شناخت مادر واقعی شما را به چالش می کشیم تا در کمتر از 5 ثانیه مادر واقعی به همراه فرزندش را در تصویر شناسایی کنید. یادتان باشد همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم شما تنها براساس نشانه های موجود در تصویر ارائه شده باید مادر واقعی را شناسایی کنید. این تصویر از جمله تصاویری است که در هنگام کارآموزی کارآگاهان و افسران پلیس داده می شود تا میزان دقت و نکته سنجی آنها را مورد آزمایش قرار دهند. پس تنها بر روی عکس تمرکز کنید و فکر خود را در همین چهارچوب قرار دهید. اگر آماه هستید تصویر آزمون شناخت مادر واقعی را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد مافیا| باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر مرد مافیاست!؟

آزمون شناخت مادر واقعی

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حرف N:  فقط تیزبین ها در 3 ثانیه حرف N را در میان حروف M پیدا خواهند کرد!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی لامپ رنگی که با بقیه فرق می کنه تو 6 ثانیه پیدا کن؟

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس چشم: بگو کدوم چشم عجیب تره تا بگم دقیقا استعدادت چیه!؟

پاسخ آزمون شناخت مادر واقعی

معماهای تصویری روز به روز پیچیده تر می شوند، به همین دلیل است که محبوبیت بیشتر هم  پیدا می کنند و به فعالیت مورد علاقه بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده اند. زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید آزمون شناخت مادر واقعی را رمزگشایی کنید. احتمالاً نتوانستید، پس بهتر است تلاش دوم خود را آغاز کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون هوش شرلوک هلمز:اگه هوش کارآگاهی داری، سریع کسی رو که دعوا کرده شناسایی می کنی!

.

.

شاید بپسندید: با چالش بینایی حروف Q اثبات کنید چشمان تیزبینی دارید!| چند حرف Q در تصویر وجود دارد!؟

 

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زندانی در میان ربات ها: یک زندانی در میان دو ربات حضور دارد، کدامیکی است!؟

پاسخ آزمون شناخت مادر واقعی: دیالوگ های موجود فقط برای این بود که فکر شما مشغول شود. فقط کافی بود کمی به حرکات دقت می کردید.زن سمت چپی نگاه و زبان بدن حمایت گرانه مادرانه دارد. به نحوه دستانی که در مقابل کودک قرار گرفته است دقت کنید!

شاید بپسندید: یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم در این لحظه روح و روانت تشنه چیه و به چی نیاز داره!!

پاسخ آزمون مادر واقعی

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت دانش آموز شیطون:کدوم دانش‌آموز رو صندلی معلم چسب ریخته تا این صحنه بامزه خلق بشه!

امیدوارم از آزمون شناخت مادر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون پیدا کردن زن متظاهر: نکته سنجی‌ات را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می‌کند، اثبات کن!

 

 

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: کدومیکی داره راست میگه، آیا این زنه واقعاً مرد هست و خودش رو شبیه خانمای باردار درست کرده!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد در پارک: با پیدا کردن مادر نوزاد ثابت کنید که در حل معماهای تصویری نابغه اید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زنی که مدتها زندان بوده:با توجه به تصویر کدومیک از این دختر خانما مدت زیادی زندان بوده!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:یکی از اشکال هندسی که توجه ات رو جلب کرده انتخاب کن تا بگم واقعا برای شاد بودن چی لازم داری!؟

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن زندانی در شرف ازدواج:کدام زندانی زن قبل از رندانی شدن تصمیم داشت ازدواج کند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت زن نوزاد دار: اگه تو 3 ثانبه بگی کدومیک از این 3 تا زن یه نوزاد کوچیک داره، آخر نابغه هایی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال تصویر پدر و نوزاد: فقط تیزبین‌ها در یک نگاه اشکال خطرناک تصویر را پیدا می‌کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: یکی از درخت ها که بیشتر به چشمت اومد را انتخاب کن تا بگم واقعا چه جور آدمی هستی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست تصویری نوع نشستن: نوع نشستن شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد!؟

برایتان جالب خواهد بود

 

چالش محاسبه ریاضی مسی: میزان هوش ریاضیات خود را با محاسبه چالش ریاضی مسی اثبات کنید!

سنجش ضریب هوشی با معادله ریاضی: اگه فکر می کنی ریاضیدانی، بگو جواب این معادله چند میشه!؟

شناخت همسر مدیر کل: اگه نکته سنج و تیزبین باشی،خیلی راحت همسر مدیرکل را پیدا می کنی!

 فکر می کنی نابغه ای، پس بگو کدوم یکی از این دو تا مرد، شوهر این زن هست!؟

معمای تصویری کودکان شیطون: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

 آزمون شناسایی مردی که دو معشوقه دارد:کسایی که هوش کارآگاهی دارند،میتونن این مرد را پیدا کنند!

شناسایی مرد در معرض خطر مرگ:اگه باهوشی سریع بگو کی می میره!؟ مرد مجرم یا مأمور اعدام!؟

آزمون شناخت مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد ترمینال فرودگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. چقدر شما کورید. به سمت چپی نگاه کنید اونا بازیگرن. به مای مرده نگاه کنید. حتی پشتشون طناب هست. جواب سمت راستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا