;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: اشیایی را پیدا کنید که با دوره تاریخی تصویر مطابقت ندارد!؟

آزمون شناخت اشیای مدرن: زندگی در قرن هجدهم با آنچه ما می دانیم کاملاً متفاوت بود. از قرن هیجدهم به بعد دنیا خیلی سریع حرکت کرده است، اما این نقاشی کمی گیج کننده به نظر می رسد، آیا می توانید آن را بفهمید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر در دوره دیگری به دنیا می آمدید، زندگی شما چگونه می شد؟ ما آن را تصور می کنیم. دنیایی که در آن بیشتر چیزهایی که اکنون بدیهی هستند، وجود نداشت.

ما صادقانه معتقدیم که، با این حال، چیزهای دیگری برای لذت بردن از زندگی وجود داشت. شاید شکل‌های تعامل نزدیک تر بود و دنیای مجازی همه ما را گرفتار خودمان نکرده بود. به هر روی در تصویر آزمون شناخت اشیای مدرن شما با یک تصویر قدیمی از قرن 18 روبرو هستید که برخی از عناصر و پدیده های دنیای مدرن در آنها وجود دارد. آیا شما می توانید همه آنها را در کمتر از 20 ثانیه شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت اشیای مدرن همراه باشید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: صاحب الاغ کجاست!؟

آزمون شناخت اشیای مدرن

خوب، همانطور که اشاره شد تصویر ما را به عصر دیگری می برد، شما در تصویر آزمون شناخت اشیای مدرن مردمی را می بینید با لباس های عجیب و بچه هایی با شلوارک و جوراب و … در نگاه اول شاید نکته عجیبی در تصویر نبینید. اما اگر خوب دقت کنید می فهمید که عناصر و اشیایی در این تصویر وجود دارد که مختص به آن دوران نیست.

ماموریت شما این است که در کمتر از 20 ثانیه این اشیا را شناسایی کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناخت اشیای مدرن را با هم مرور می کنیم. یادتان باشد برای انجام این کار دقت و تمرکز نقش اصلی را ایفا می کند. لذا در وحله اول تلاش کنید در محلی آرام و دور از سرو صدا قرار بگیرید.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به عبارات تصویر پاسخ عبارت آخر را پیدا کن!

آزمون شناخت اشیای مدرن

شاید بپسندید: حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پند سه کلمه ای برای زندگی بهتر

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

پاسخ آزمون شناخت اشیای مدرن

آیا شما موفق شدید همه اشیای مدرن را در تصویر پیدا کنید، اگر نه تلاش کنید و بیشتر بررسی و  دوباره امتحان کنید و خواهید دید که آنها را پیدا خواهید کرد. خوب، اگر نتوانستید، ما در نهایت پاسخ تصویری آزمون شناخت اشیای مدرن را ارائه خواهیم کرد.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دُم خرش!

پاسخ آزمون شناخت اشیای مدرن: در اینجا ما تصویر را با پاسخ به شما می دهیم تا بتوانید کمی بیشتر سرگرم شوید. آیا شما می توانید موارد دیگر هم شناسایی کنید!؟

شاید بپسندید: حکایت جالب و خواندنی پادشاه و چهار همسرش!

پاسخ آزمون شناخت اشیای مدرن

امیدوارم از آزمون شناخت اشیای مدرن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم پدر یا مادر بی فکر و بی مسئولیت هست!؟

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: در تصویر برفی کریسمس چند گوزن شمالی وجود دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت عشق مخفیانه غلام به دختر تاجر | داستان برده ای که عشق اش به دختر تاجر او را به فنا داد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دزد را بین هنرمندان سیرک پیدا کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست هوش: عدد بعدی در این دنباله عددی چیست!؟

آزمون قدرت دید: سه تا گربه با بقیه فرق داره، اون ها را پیدا کن!

تست هوش: گربه مال کی هست!؟

یک پر جغد را انتخاب کنید تا ویژگی های پنهان شخصیتی خود را بفهمید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا