;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن وزن هر حیوان، مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات: این پازل ریاضی یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح مناسب IQ است. با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات همراه شوید. چالش ریاضی امروز یک آزمون سرگرم کننده و محرک برای همه است. این آزمون عالی برای هر کسی است که به دنبال چالش تصویری است.

این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. این معما چندین معادله را به شکل گربه، گوسفند و غاز یا اردک به شما ارائه می کند. وظیفه شما پیدا کردن مجموع ارزش وزنی این سه حیوان در معادله آخر است. ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید وزن هر حیوان را پیدا کنید. در واقع پیدا کردن مجموع نهایی وزن 3 حیوان، هدف نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار 10 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن یک مادر بی مسئولیت و بی خیال است!؟

آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات

در آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات با توجه به معادلات بالا، باید با توجه به ارزش وزنی گربه، گوسفند و اردک معادله آخر که مجموع وزنی این سه حیوان است را یدست آورید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات نگاه کرده و مقادیر وزنی را بدست آورید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!؟

آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات

شاید بپسندید:فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

.

.

 

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

پاسخ آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات

آیا توانستید مجموع وزنی حیوانات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم! مهارت های ریاضی شما واقعاً عالی است. اگر موفق به یافتن مجموع نهایی نشدید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

شاید بپسندید: اگه تفاوت عددی در میان اعداد 890 را در 5 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی ریاضی‌ات خوبه معادله 71-15÷3+5-64÷2=؟ را حل کن!

پاسخ آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات : اگر به معادلات یک به یک نگاه کنید، می توانید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را تشخیص دهید. بیایید وزن فردی گوسفند، گربه و اردک را دریابیم:

3 گربه = 12 کیلوگرم، یعنی 1 گربه = 4 کیلوگرم

1 اردک + 1 گربه = 5 کیلوگرم؛ این یعنی 1 اردک = 5 – 4 = 1 کیلوگرم

1 گوسفند – 1 اردک = 99 کیلوگرم؛ این یعنی 1 گوسفند = 99 کیلوگرم + 1 کیلوگرم = 100 کیلوگرم

اکنون می توانیم وزن ترکیبی گوسفند، گربه و اردک را پیدا کنیم.

1 گربه (4) + 1 اردک (1) + 1 گوسفند (100) = 105 کیلوگرم بنابراین، پاسخ به آزمون ریاضی این است که وزن گوسفند، گربه و اردک با هم 105 کیلوگرم است.

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی در 9 ثانیه ارزش عددی پروانه صورتی را پیدا کن!

پاسخ آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات

امیدوارم از آزمون ریاضی با شناسایی وزن حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی پادشاه و دختر خارکن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

تست قدرت دید: فقط کسایی که چشم عقابی دارند، می‌تونند پلنگ برفی را پیدا کنند!

 

 

شاید بپسندید

داستان ضرب المثل تو بِدَم، بمیر و بِدَم!

آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

برای اینکه بفهمی درونگرایی یا برون گرا، کافیه یکی از پروانه ها را انتخاب کنی!

آزمون هوش: کی عروس خانم رو کشته!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

    1. گربه و غاز رو که خودش توی خط دوم جمع زده ۵.
      خط سوم هم نشون داده یک کیلو از گوسفند کم بشه، ۹۹ میشه. پس ۱۰۰کیلو وزن داره.
      جمعشون شد ۱۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا