;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: کی عروس خانم رو کشته!؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس: سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله خبری چشمک را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس باید بتوانید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس همراه شوید.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس

شما می توانید با کمک آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی قاتل عروس و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتملترین پاسخ را ارائه دهید. در تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. زمانی که عروس برای تغییر لباس خود به اتاق کناری سالن مراجعه کرد، به قتل رسید. پزشک قانونی پس از بررسی جسد عروس متوجه شد سم در خون عروس شد.

پلیس متوجه شد که همه مهمانان عروسی قبل از ورود به تالار عروسی، کاملا بازرسی شده اند و ورود هر گونه اسلحه گرم و سرد ممنوع بوده است. به هر صورت پلیس چند نفر را به عنوان افراد متهم قتل دستگیر کرد. به واقع باید گفت که یکی از افراد متهم به قتل ، عروس را کشته است. پلیس با کمک برخی از شواهد، توانست قاتل را دستگیر کند.

به نظر شما شواهد چه چیزی بوده است؟ قاتل چه کسی بوده است؟ با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 10 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: تست هوش:اگر N=333، 444=T، 555=F باشد، 888=؟ چه حرفی خواهد بود؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس

شاید بپسندید:آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:افراد تصویر چه ارتباطی با هم دارند | افراد کمی پاسخ درست دادند!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چشمات مثل عقاب باشه در 7 ثانیه 3 تفاوت تصویر درخت سیب را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و 10 ثانیه بیشتر وقت بگذارید.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس: همانطور که اشاره شده، مهمانان در بدو ورود به سالن عروسی بازرسی شده اند. پس امکان بردن هر گونه وسایل و سلاح و … ممکن نبوده است. لذا بای قاتل به گونه ای وسیله قتل را پنهان کرده و وارد سالن شده باشد.

به تصویر عروس روی زمین افتاده دقت کنید.شما سوزنی را که انتهای آن پر قرمز رنگ وجود دارد را می بینید. این سوزن احتمالا سمی بوده است و زن قرمز پوش به کمک پرهای روی شانه های خود توانسته این وسیله را پنهانی وارد سالن کند. اما دقت کنید دامپزشک در تصویر چیکار می کند. به نوشته VET (دامپزشک) روی لباس مرد اول از سمت چپ نگاه کنید. احتمالا او قاتل است. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، با پیدا کردن ارزش عددی موز،مرغ و تخم مرغ معادله آخر را حل کن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی قاتل عروس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی ریاضی‌ات خوبه معادله 71-15÷3+5-64÷2=؟ را حل کن!

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی پادشاه و دختر خارکن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت معادله 8-2=1 را اصلاح کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

کسی که از زمان گذشته به زمان حال آمده است را شناسایی کن!

تفاوت های تصویر دو درخت پاییزی را پیدا کنید!

داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

چیستان: از آسمان به زمین می آید و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. درسته زن قرمزپوش کشته ولی پيشخدمت سم را روی سوزن ریخته اگر سم از همان اول روی سوزن بود احتمال کشته شدن خود زن قرمزپوش وجود داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا