;
تفریح و سرگرمی

کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آزمون تصویری شناخت زامبی از آن دست آزمون هایی است که افراد کمی می توانند در محدوده زمانی مشخص شده 5 ثانیه آن را حل کنند. با بررسی نظرات منتشر شده در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون مشخص شده است که تنها 20 درصد از افراد شرکت کننده در آزمون تصویری شناخت زامبی توانسته اند به این آزمون پاسخ دهند.

باید گفت که این چالش تصویری هم یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که می‌توان در مدت زمان چند ثانیه بر آن غلبه کرد. اگر جرات روبرو شدن با این چالش را دارید، زودتر حلش کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت باید هر یک از توانایی های خود را به حداکثر برسانید، زیرا هزاران نفر در این تلاش شکست خوردند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت زامبی همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر بندری است که در نام خود یکی از کشتی‌های جنگی را دارد!؟

آزمون تصویری شناخت زامبی

در این تمرین تصویری جدید شما قادر خواهید بود سه کودک را در حال بازی در برف مشاهده کنید، اما یک زامبی خطرناک وجود دارد که آنها را در معرض خطر قرار می دهد. آیا غلبه بر آن آسان به نظر می رسد؟ به یاد داشته باشید که 95 درصد از مردم در تلاش برای یافتن پاسخ شکست خوردند، حتی تسلیم شدند.

پس لازم است تا شما زامبی خطرناکی که بچه ها را به خطر می اندازد را در مدت زمان 5 ثانیه پیدا کنید. اماده اید؟ نوابغ در زمان کوتاه آزمون تصویری شناخت زامبی را رمزگشایی خواهند کرد. تصویر آزمون تصویری شناخت زامبی را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست بینایی سنجی: بینایی ات خوب باشه در یک نگاه نوشته تصویر را متوجه میشی!

آزمون تصویری شناخت زامبی

احتمالا بپسندید: آزمون قدرت دید: دسری که با بقیه دسرها فرق داره را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت زامبی

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است جزو گروه افرادی باشید که در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند پاسخ آزمون تصویری شناخت زامبی را پیدا کنند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم برای یافتن چالش‌های دیگری که به شما در بهبود همه مهارت‌هایتان کمک می‌کنند، از بخش تفریح و یرگرمی مجله خبری چشمک دیدن کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: عدد 212 را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

.

.

 

احتمالا بپسندید: آزمون دقت ذهن: حیوان مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت زامبی: زامبی در آدم برفی است، زیرا چشم و بازوی واقعی دارد. آیا آن را پیچیده یافتید؟ فقط لازم بود تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: اگه زدی رو دست همه باهوشا، با دلیل بگو که کدومیکی تازه زندونی شده!؟

جواب آزمون شناخت زامبی

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زامبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت پاسخ عبارت 5555=؟ چند می شود!؟

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:حکایت قدیمی آبجی قورباغه | زن ساده دل و ابلهی که با ندانم کاری، شوهرش را تا پای چوبه دار برد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: موجودات بیگانه را در فروشگاه پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 8831 پیدا کنید!

دکتر و دعای پیرزن فقیر | داستان پزشکی که هواپیمایش دچار سانحه شد تا دعای پیرزن مستجاب شود!

با ارائه پاسخ عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | ساده نیست!

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی، چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا