;
تفریح و سرگرمی

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی، چشمات مثل عقاب تیزه!

سوال تصویری با شناسایی جغد درختی: یک عکاس حیات وحش موفق شده است تا تعداد زیادی عکس از پارک ملی حیات وحش ریو مورا بگیرد. در این عکس ها از یک گوزن در حال چریدن در اطراف یک رودخانه در پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در نیومکزیکو، ایالات متحده عکس گرفته شده بود. در عکسی که یک شیر کوهی در کمین گوزن بود. جایی در پشت سر این گوزن، یک شکارچی پنهان شده بود؛ یک شیر کوهی که منتظر فرصت عالی برای حمله بود. در عکسی دیگر چند بز که مشغول چریدن هستند و متوجه عکاس شده بودند، به اشتراک گذاشته شده است.

در عکسی دیگر یک جغد قهوه ای شاخدار خود را میان درختان پنهان کرده است.  به نظر می رسد که هر کدام از این حیوانات از وجود عکاس بی خبر هستند. استتار باورنکردنیجغد میان درختان، نکته جالب این تصویر است. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین پازل ها و تست ها با شماست. بر همین اساس در سوال تصویری با شناسایی جغد درختی اگر بتوانید در کمتر از چند ثانیه جغد را شناسایی کنید، دارای قدرت بینایی، دقت و تمرکز عالی هستید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی جغد درختی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول عدد 22 را بین اعداد 24 پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

سوال تصویری با شناسایی جغد درختی

عکس جغد توسط پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. این عکس که در اکتبر 2019 گرفته شده است، توسط یک دوربین حرفه ای به عنوان بخشی از یک پروژه نظارتی از حیات وحش طبیعی این منطقه گرفته شده است.پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در حساب فیس بوک از مردم خواسته تا این جغد را جستجو کنند. در متن آمده است:«امروز لحظه ای به جستجوی جغد شاخدار استتار کرده بپردازید. سرگرم خواهید شد!»

این معمای شگفت انگیز هزاران «لایک» و نظر جمع آوری کرده است. همچنین راه خود را به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند ردیت و توییتر باز کرده است، جایی که بسیاری تلاش کردند تا جغد را پیدا کنند. اما در بیشتر موارد، عده کمی توانستند این جغد را پیدا کنند. آیا شما می توانید این جغد را در نگاه اول شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام خروس آهنگساز با بقیه فرق دارد!؟

سوال تصویری با شناسایی جغد درختی

شاید بپسندید:با ارائه پاسخ عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | ساده نیست!

.

.

.

.

 

 

 

.

شاید بپسندید: با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

پاسخ سوال تصویری با شناسایی جغد درختی

احتمالا توانسته باشید این حیوان شکارچی را پیدا کرده باشید. به شما تبریک می گوئیم. قدرت دید شما به اندازه یک عقاب قوی است. اگر هم پیدا نکرده باشید نگران نباشید. ما در مجله خبری چشمک پاسخ را ارائه کرده ایم. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید: مسافر مشکوک را در یک نگاه پیدا کنید | معمای تصویری که تقریباً هیچکس آن را حل نکرد!

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون دقت ذهن: حیوان مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ سوال تصویری با شناسایی جغد درختی: چقدر طول کشید تا جغد را در این عکس پیدا کنید؟ با استفاده از بخش نظرات مجله خبری چشمک به ما اطلاع دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از 8 حیوان تصویر را انتخاب و روحیات اصلی خود را کشف کنید!

سوال تصویری با شناسایی جغد درختی

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی جغد درختی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام نخ به دم سگ وصل شده است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان جالب ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دم خر!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: خودت و دوستات را بهتر بشناس | در نگاه اول در تصویر چه چیزی دیدی!؟

برایتان جالب خواهد بود

 با دلیل بگو که کدامیک از این دو مرد آویزان از طناب، در حماقت و نادانی رو دست ندارد!؟

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر گنجشک را پیدا کنید!

داستان حضرت سلیمان و زبان گربه ها: سرگذشت تلخ مردی که می خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

قدرت دید و چابکی ذهنی ات را با پیدا کردن عدد 59 اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا