;
تفریح و سرگرمی

با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

آزمون تصویری ریاضی چالشی: یک معمای تصویری با چالش ریاضی که در آن کاربران علاقمند باید مشخص کنند که از سه عمل اصلی در میان اعداد کدام ها باید استفاده شوند تا به یک عبارت صحیح ریاضی دست پیدا کنیم. با استفاده از اعمال اصلی و علامت = استفاده کنید تا به عبارت ریاضی صحیح، دست پیدا کنید! بخش سرگرمی چشمک امروز با آزمون تصویری ریاضی چالشی آمده تا مغز شما را به چالش بکشد. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

این بازی فکری به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، زیرا کاربران آن متوجه شدند که تکمیل آن آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. بازیکنان باید در نظر داشته باشند که نتیجه عیک عبارت صحیح ریاضی باشد، بنابراین باید علائم  (2 عمل اصلی ریاضی + ×) را به صورت درست بین 4 عدد  (2، 1، 6، 6) قرار دهید تا به عبارت درست ریاضی و نتیجه 48 برسید.

شاید بپسندید: داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

آزمون تصویری ریاضی چالشی

پازل های تصویری می توانند لحظات عالی و سرگرم کننده را به ارمغان بیاورند، آنها به گونه ای ساخته شده اند که کاربران علاقمند بتوانند زمان خود را صرف به چالش کشیدن مهارت های مشاهده و تجزیه و تحلیل خود کنند. این پازل ها البته در کنار سرگرمی می توانند با به چالش کشیدن مغز، جزئی نگری، دقت و تمرکز ما را افزایش دهند.

در آزمون تصویری ریاضی چالشی، 4 عدد دیده می شود که شما با استفاده از دو عمل ریاضی و علامت =  باید به یک عبارت درست ریاضی برسید. باید فهمید از 2 عمل اصلی چگونه برای رسیدن به عبارت ریاضی استفاده کرد. این معمایی است که برای آن تنها اطلاع داشتن از دانش اولیه ریاضیات کافی است، اما نیاز به تفکر منطقی استثنایی دارد، آیا می خواهید آن را امتحان کنید؟ شما یک دقیقه وقت دارید.

بیشتر بخوانید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

آزمون تصویری ریاضی چالشی

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

.

 

 

.

.

.

شاید بپسندید:در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

پاسخ آزمون تصویری ریاضی چالشی

امیدوارم تاکنون توانسته باشید به راه حل رسیده باشید. اگر در زمان تعیین شده موفق به حل آن شدید؟ تبریک می گویم! به نظر می رسد ریاضی شما بسیار عالی است یا ذهن آموزش دیده ای برای حل این نوع پازل ها دارید.

داشتن ذهن منطقی قوی به شما کمک می کند تا نظریه ها و مفاهیم ریاضی را بهتر درک کنید و به شما امکان می دهد در آینده معادلات پیشرفته تری را حل کنید.بازی های فکری یک راه فوق العاده برای به چالش کشیدن مغز و گسترش تفکر شما است. آنها می توانند به افزایش مهارت های حل مسئله، تقویت خلاقیت و افزایش قدرت حافظه کمک کنند. به علاوه، آنها سرگرم کننده هستند!

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه بزهای کوهی تصویر را پیدا کنی، قدرت دیدت مثل عقابه!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

پاسخ آزمون تصویری ریاضی چالشی: اگر زمان شما گذشته و هنوز نتوانستید پاسخ مناسب را پیدا کنید، نگران نباشید، ما آن را در زیر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. آفرین به همه کسانی که جرات کردند این چالش را قبول کنند. فقط تلاش برای حل این معمای ریاضی ذهن شما را تحریک کرد. برای کسانی که شکست خوردند، این یک تمرین عالی بود تا محدودیت های خود را شناسایی کنند. وقت آن است که راه حل این تست ریاضی را برای شما فاش کنیم.

به همه کسانی که در کمتر از 30 ثانیه آن را فهمیدند تبریک می گویم! جواب در تصویر ارائه شده است.

شاید بپسندید: سوال هوش: آیا زن جوان تصویر از زندان فرار کرده است!؟

جواب آزمون ریاضی چالشی

امیدوارم از آزمون تصویری ریاضی چالشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چیستان: اون چیه که از آسمون میاد و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یه حیوون میشه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: عدد 88 را در تصویر پیدا کنید!

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر اتوبوس مدرسه را پیدا کنید!

حکایت راز ازدواج دختر چوپان با پادشاه | دختر چوپانی که در شیطنت دست شیطان را از پشت بست!

آزمون ریاضی: مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آیا می توانید مهندس راه و ساختمان متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. سلام برای درست بودن جواب معما به پرانتز احتیاجی و گرنه طبق قوانین ریاضی که الویت با ضربه جوابتون غلط میشه
    6*(6 +1*2)

  2. این معما امکان حل شدن نداره.
    هیچ جوره با رعایت الویت ها نمیتوان اینو حل کرد.
    مگه این که پرانتز بزاریم که توی عبارت پرانتز نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا