;
تفریح و سرگرمی

اگر در یک نگاه بزهای کوهی تصویر را پیدا کنی، قدرت دیدت مثل عقابه!

تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید بزهای کوهی را میان صخره ها شناسایی کنید.

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است. در ادامه با تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: کدامیک از این 3 زن به نسبت دو زن دیگر، وضع مالی اش خوب نیست!؟

تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی

سنگ‌ها و تخته‌سنگ‌های قهوه‌ای در پارک ملی جاشوا تری در کالیفرنیا پس‌زمینه‌ای عالی برای رنگ قهوه‌ای بزهای کوهی است که به خوبی با هم ترکیب می‌شوند که به سختی می‌توانید آنها را ببینید. یک عکاس حیات وحش در جاشوا تری تصویری از بزهای کوهی گرفته که روی صخره‌ای در فضای باز حضور دارند، با این حال این بزها به خوبی با هم محیط ترکیب شده، به گونه ای که شناسایی آن را مشکل کرده است و آن را به یک جستجوی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

پارک ملی این عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و گفت: بزهای کوهی از تاکتیکی به نام استتار یا رنگ‌بندی مرموز برای ترکیب شدن با محیط خود استفاده می‌کنند. پوست  قهوه‌ای آن‌ها ظاهر آن‌ها را بت محیط ترکیب می‌کند  و دیدن آنها را برای شکارچیان (و کوهنوردان) دشوار می کند. آیا شما از جمله کسانی هستید که معتقد هستید قدرت بینایی و دقت تان عالی است؟ اگر این طور هست، ما می خواهیم با تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی شما را به یک چالش دعوت کنیم. آیا شما می توانید بزهای کوهی را زودتر از بقیه در این تصویر ببینید؟ به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در عرض 5 ثانیه بزهای کوهی استتار شده را ببینید.

اگر بتوانید آن را قبل از دیگران و در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید، در جمله 18 ٪ از افرادی هستید که این کار را انجام داده اند و واقعا قدرت بینایی و دقت تان عالی است. امیدوارم بزهای کوهی را پیدا کنید.

شاید بپسندید:آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی

شاید بپسندید: چیستان: کدام فلز است که اگر برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

 

 

.

.

.

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن دو چوب کبریت، دو مثلت ایجاد کنید!

پاسخ تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی

باید به شما بگوییم که پیدا کردن یک بز کوهی آسان است. اما شناسایی بز دوم در اینجا اصلاً آسان نیست، زیرا به خوبی خود را استتار کرده است. ما احساس می کنیم که عکاس این تصویر نیز از حضور این بز کوهی بی خبر بوده است و شاید بعدا متوجه حضور آن شده است.

بیشتر بخوانید: رابطه شخصیت و گروه خونی | گروه خونی‌تان، در مورد شخصیت شما چه می گوید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

به قسمت علامتگذاری شده در تصویر تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی دقت کنید. آیا متوجه این بز کوهی شدید!؟

شاید بپسندید:حکایت جالب بلدرچین و کشاورز | کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی

میدوارم از تست بینایی با شناسایی بزهای کوهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب سالاد با بقیه فرق دارد!؟

چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

دروغگوترین افراد، متولد چه ماهی هستند!؟

حیوانی که خودش را بین پانداها مخفی کرده است را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا