;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: آیا زن جوان تصویر از زندان فرار کرده است!؟

آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو: امروزبا یکی از چالب ترین و در عین حال پیچیده ترین معماهای تصویری به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنتی با شما هستیم. این معما از آن دسته معماهایی است که شما را حسابی سردرد خواهد کرد. چرا که نیاز دارد برای ارائه پاسه به آن از نهایت قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد. هدف اصلی این سوالات هوش، ارائه یک تمرین خوب برای ذهن و مغز شماست.

به این ترتیب شما به کمک این سوالات هوش خواهید توانست که به خوبی ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید. در آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد 88 را در تصویر پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو

همانطور که در بالا اشاره گردید، آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو یک از پربازدید ترین سوالات هوش تصویری در فیس بوک بوده است. بسیاری از افراد نتوانستند در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ درست دهند و جالب اینجاست که پس از ارائه پاسخ سازنده این سوال تصویری، همگی دچار شگفتی شدند!

در تصویر آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو شما با صحنه ای از یک فروشگاه روبرو هسنید. سه فرد در تصویر حضور دارند. صندوقدار و خانم جوانی که مشغول تسویه حساب لباس های انتخابی خود است و پیرزنی که با عصبانیت به زن جوان حرف هایی را می زند. ببینیم چه اتفاقی افتاده است!؟

زن جوان با تعجب به پشت سر خود و پیرزن نگاه می کند. پیرزن با توجه به لباس نارنجی که زن جوان پوشیده است، معتقد است که او از زندان فرار کرده است. اما زن جوان با تعحب و ناراحتی معتقد است که پیرزن دچار اشتباه شده است. به نظر شما چه کسی دروغ می گوید!؟ آیا واقعا پیرزن دیوانه شده است!؟ یا آنکه واقعا زن جوان به تازگی از زندان فرار کرده است و تلاش دارد با خرید لباس جدید، خود را پنهان کند!؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه ها، می توانید پاسخ درست را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر اتوبوس مدرسه را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو

شاید بپسندید: داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

.

.

.

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه بزهای کوهی تصویر را پیدا کنی، قدرت دیدت مثل عقابه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو

امیدواریم آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو را تحلیل کرده و پاسخ درست آن را پیدا کرده باشید. اگر هنوز به دنبال پاسخ و شناسایی فرد دروغگو هستید، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارید. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

.

.

.

.

شاید بپسندید:در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو: به اطراف دو فرد باید دقت می کردید. متوجه خواهید شد که در فروشگاه نمونه لباس این زن برای فروش وجود دارد. پس قطعا این زن از خریداران همیشگی این فروشگاه است. در ضمن شماره و علامتی بر روی لباس زن از زندان دیده نمی شود. کیف او همرنگ لباسش هست و او کارت اعتباری برای خرید دارد. لذا زن جوان دروغ نمی گوید و پیرزن صرفا به لحاظ شباهت لباس  با لباس زندانیان به زن جوان مشکوک شده است.

شاید بپسندید: حکایت راز ازدواج دختر چوپان با پادشاه | دختر چوپانی که در شیطنت دست شیطان را از پشت بست!

جواب آزمون شناسایی فرد راستگو

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی فرد راستگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چیستان: اون چیه که از آسمون میاد و اگه حرف اولش رو برداریم اسم یه حیوون میشه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدومیک از این دو بزرگوار آرایشگر نیست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون ریاضی: مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آیا می توانید مهندس راه و ساختمان متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

داستان ضرب المثل کینه شتری داشتن | ریشه این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

دقت ات خوب باشه تو یه نگاه اشکال تصویر اتاق مطالعه را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 3 =

دکمه بازگشت به بالا