;
تفریح و سرگرمی

اگه زدی رو دست همه باهوشا، با دلیل بگو که کدومیکی تازه زندونی شده!؟

آزمون تصویری شناخت زندانی جدید: سوال یا معمای تصویری امروز از آن دسته معماها و سوالات هوش تصویری است که شما برای ارائه پاسخ به آن، یاید از تمام مهارت ها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. بعضی از معماها وسوالات هوش نظیر آزمون تصویری شناخت زندانی جدید به نحوی طراحی می شوند که برای پاسخگویی شما نیازمند قوه تخیل و تحلیل قدرتمند هستید.

بنابراین این قبیل سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. باید بدانید که آزمون تصویری شناخت زندانی جدید مجله خبری چشمک از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید. فراموش نکنید که برای حل این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 8831 پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت زندانی جدید

شما در آزمون تصویری شناخت زندانی جدید با تصویری از یک سلول زندان روبرو هستید. تعدادی زندانی در این سلول حضور دارند. هر کدام به کاری مشغول هستند. سوالی که در آزمون شناخت زندانی جدید مطرح می شود این است که چه کسی در میان این جمع، جدید و تازه وارد است؟ دلیل شما برای انتخاب شخص مورد نظرتان چیست؟

با دقت تمام و تمرکز کامل تصویر آزمون تصویری شناخت زندانی جدید را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این ازمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر آزمون تصویری شناخت زندانی جدید را نگاه کنید.

شاید بپسندید: دکتر و دعای پیرزن فقیر | داستان پزشکی که هواپیمایش دچار سانحه شد تا دعای پیرزن مستجاب شود!

آزمون تصویری شناخت زندانی جدید

شاید بپسندید: تست بینایی سنجی: بینایی ات خوب باشه در یک نگاه نوشته تصویر را متوجه میشی!

.

.

.

شاید بپسندید:داستان جالب ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دم خر!

.

.

.

شاید بپسندید: با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت زندانی جدید

احتمالا یافتن پاسخ آزمون تصویری شناخت زندانی جدید برای بسیاری از مخاطبان وب سایت چشمک آسان بوده است. انجام مستمر بازی های فکری باعث می شود که شما بدون آنکه متوجه شوید، متمرکزتر، دقیق تر و تیزبین تر شوید. اگر هم به تازگی جزو مخاطبان چشمک شده اید و تاکنون پاسخ مطمئنی برای آزمون شناخت زندانی جدید پیدا نکرده اید، می توانید زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل عکس سپری کنید.

شاید بپسندید: مسافر مشکوک را در یک نگاه پیدا کنید | معمای تصویری که تقریباً هیچکس آن را حل نکرد!

 

 

 

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون دقت ذهن: حیوان مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت زندانی جدید: کاملا مشخص است که زندانی تازه وارد، مردی است که هنوز موهایش تراشیده نشده است. او در حسرت ازادی بی تابی می کند. او حسرت آزادی را دارد. کنار در نشسته و هنوز باور نکرده است که به زندان افتاده است. شاید هم خیال می کند که در خواب است.

اولین فرد از سمت چپ حضور در زندان را پذیرفته است. لذا تلاش می کند زندگی عادی خود را در زندان داشته باشد. ورزش می کند و به سلامت خود اهمیت می دهد. همچنین اولین فرد از سمت راست نیز گویا مدت زیادی است که در زندان بوده است. او توانسته این شرایط را بپذیرد. دومین فرد از سمت راست نیز مدت زمان زیادی در زندان بوده است.

شاید بپسندید:با ارائه پاسخ عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | ساده نیست!

آزمون شناخت زندانی جدید

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زندانی جدید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: موجودات بیگانه را در فروشگاه پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی، چشمات مثل عقاب تیزه!

اگر در نگاه اول عدد 22 را بین اعداد 24 پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

آزمون دقت ذهن: کدام خروس آهنگساز با بقیه فرق دارد!؟

تست شخصیت: یکی از 8 حیوان تصویر را انتخاب و روحیات اصلی خود را کشف کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا