;
تفریح و سرگرمی

یکی از این خانم خوشکلا یه ربات هست، میتونی تشخیص اش بدی!؟

آزمون تصویری شناخت دخترک ربات: شوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفرداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

در آزمون تصویری شناخت دخترک ربات مجله خبری چشمک باید در کمتر از 5 ثانیه، دخترک ربات را پیدا کنید! زمان شما محدود است و شما فرصت کمی دارید تا آزمون امروز چشمک را حل کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله خبری چشمک با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون تصویری شناخت دخترک ربات همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

شاید بپسندید:تست هوش :اتوبوس به کدام سمت حرکت می کند، چپ یا راست؟

آزمون تصویری شناخت دخترک ربات

باید بدانید که آزمون تصویری شناخت دخترک ربات به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.شما در تصویر آزمون تصویری شناخت دخترک ربات با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم. بدنبال این باشید که دخترک ربات را از دخترک واقعی تشخیص دهید. در تصویر ذیل شما دو دختر را مشاهده می کنید که که در خانه حضور دارند. در نگاه اول هر دو واقعی به نظر می رسند اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که یکی از این دو دخترک می تواند یک ربات باشد. به نظر شما کدامیک از این دو دختر یک ربات است. تنها یک نگاه تیزبین و یک ذهن خلاق می تواند این دخترک ربات را مورد شناسایی قرار دهد.

اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری شناخت دخترک ربات را با هم مروز می کنیم. یادتان باشد که برای رمزگشایی آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

بیشتر بخوانید:چیستان: نه خواهرته، نه برادرته، اما بچه پدر و مادرته، اون کیه؟

آزمون تصویری شناخت دخترک ربات

شاید بپسندید: داستان کوتاه تاریخی گرگ طمعکار!

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدامیک از افراد تحت تعقیب، همسر این زن است!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: جانوری خطرناک است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دخترک ربات

برای حل این چالش تصویری که با عنوان آزمون تصویری شناخت دخترک ربات در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است، شما نیازمند دقت و تمکرز کافی و در عین حال تحلیل منطقی هستید. اگر در یافتن مقصر موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن دخترک ربات در تصویر آزمون تصویری شناخت دخترک ربات ارائه کرده ایم.

احتمالاً بپسندید: مهارت کارآگاهی داشته باشی فرد مشکوک به قتل رو شناسایی می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط افراد تیز 3 تفاوت تصویر تعمیرکار را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دخترک ربات: بسیاری دخترک سمت راست را ربات معرفی کرده اند و به پریزهای اشاره کرده اند. اما دقت کنید اولاً پریزها در زیر پنجره قرار گرفته اند. معمولا در برق کشی یک ساختمان چنین کاری صورت نمی گیرد. پس این پریزهای فقط می تواند نکته گمراه کننده باشد. اگر خوب دقت کنید دخترک سمت راست واقعی است. بر روی یخچال دقت کنید. علامت قلب دیده می شود و دو نوع کاغذ نوشته یادآوری. پس این دخترک احتمالاً معشوقه و یا نامزد دارد.

اما به دخترک سمت چپ دقت کنید. نوع ایستادن او بسیار مصنوعی است. ابروهای او شبیه سیمی است که در زیر موهای چتری او پنهان شده است. طراج آزمون تصویری شناخت دخترک ربات معتقد است که دخترک سمت چپ، یک ربات انسان نماست.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دخترک ربات

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت دخترک ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات تیز باشه تو یه نگاه آدم فضایی تصویر رو پیدا می کنی!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو اول چی دیدی تا بهت بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

حکایت ضرب المثل زیر آب زدن!

تست قدرت تمرکز: 5 تفاوت میان دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

چیستان: کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا