;
تفریح و سرگرمی

با پاسخ دادن به این سوالات هوش، مغز خود را ورزش دهید!

بازی های فکری، سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. وب سایت مجله خبری چشمک با سوالات هوش تصویری تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود. با سوالات هوش تصویری تیمارستان شما می توانید دقت و توجه خود را به چالش بکشید. با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر شکلک متفاوت سگ را در 10 ثانیه تشخیص دهید،چشمان عقابی دارید!

سوالات هوش تصویری تیمارستان

برای دیدن این سوالات به هر بخش سوالات مجله خبری چشمک مراجعه کنید. تلاش کنید که بدون اینکه به پاسخ سوالات نگاه می کنید، به جواب صحیح برسید. برای رسیدن به پاسخ نیاز است که که با دقت و تمرکز به صورت سوال و تصاویر نگاه کنید. برای دیدن سوالات به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: اگر توجه‌ات عالی است، خرچنگ را در میان شاه میگو ها پیدا کن!

سوال 1

در سوال اول مجله خبری چشمک شما با یک آسایشگاه روانی روبرو هستید. در این آسایشگاه، یک پزشک و چند بیمار وجود دارد. پس از مصرف داروی جدید، همه بیماران ناگهان به یک “بیماری” عجیب مبتلا شدند. این بیماران همیشه سعی می کردند روزی یک بار کسی را گاز بگیرند. خوشبختانه این عارضه جانبی تنها برای یک هفته ادامه داشت. وقتی دوباره همه چیز خوب شد، دکتر متوجه شد که هر بیمار 2 گزش دارد. اما دکتر 100 بار نشانه گزش داشت..چند بیمار در بیمارستان بودند؟

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

سوالات هوش تصویری تیمارستان

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

سوال 2 در سوالات هوش تصویری تیمارستان

یک بیمار دیگر در این آسایشگاه روانی یا تیمارستان یک بیمار دروغگو وجود دارد. او خطرناک نیست، اما هر روز، یک شغل جدید را تصور می کند و سعی می کند همه را متقاعد کند که حرفه ای است. برای اثبات آن، یک پزشک وظایف مربوط به شغل را با یک شرط به او محول می کند: اگر با آنها کنار آمد، به این معنی است که او حقیقت را می گوید و سپس می تواند به خانه برود. اما بیمار همیشه شغل های اشتباه را نام می برد و در آزمایشات مردود می شود.

اما یک بار صبح می گوید: «من آهنگر هستم، کاملاً مطمئنم!

بنابراین دکتر 5 زنجیر مختلف که هر کدام 3 حلقه دارند به او داد و از او خواست که یک زنجیر بسازد. او می توانست تنها 3 پیوند را جدا و ترکیب کند. وقتی بیمارش آن را آماده کرد، دکتر واقعا شگفت زده شد. روز بعد او را به خانه فرستادند. این بیمار آهنگر چگونه توانست این کار را به پایان برساند؟

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی قدرت دیدت عالیه،3 پلنگ تصویر را در 10 ثانیه پیدا کن!

سوال دوم

پاسخ های سوالات هوش تصویری تیمارستان

اگر تاکنون نتوانسته اید به پاسخ سوالات برسید، می توانید به این بخش مراجعه کنید. خواهید فهمید که پاسخ سوالات بسیار هم آسان بوده است. با هم پاسخ سوالات را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تنها افراد چشم عقابی در یک نگاه گربه را در تصویر پیدا می‌کنند!

پاسخ سوال 1

20 بیمار در بیمارستان بستری بودند.

راه حل: اگر تعداد بیماران را X علامت گذاری کنیم، تعداد کل نیش ها در یک هفته 7 برابر است، تعداد گزش ها در بین بیماران 2 برابر می شود. بنابراین، تعداد نیش های دکتر برابر است با 7X – 2X که به دلیل معما برابر با 100 است:

7Х − 2Х = 100

Х = 20

پاسخ سوال هوش 1

شاید بپسندید: تیزبین‌ها در یک نگاه،قادر به شناسایی جزئیات متفاوت عکس هستند!

پاسخ سوال 2 در سوالات هوش تصویری تیمارستان

آهنگر دیوانه 3 حلقه از یک زنجیره را جدا کرد و با استفاده از این 3 حلقه 4 زنجیره را به هم وصل کرد.

سوالات هوش تصویری تیمارستان

شاید بپسندید: معمای تصویری: آیا این یک قتل است یا یک خودکشی؟

یک چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

چالش های تصویری اگر چه به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است، اما می تواند در نهایت فعالیت های مغز را افزایش داده و به توسعه توانائیهای شناختی افراد کمک کنند.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد گم شده را در پازل ریاضی پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

همه ما در زندگی ممکن است با مسائلی روبرو شده باشیم که ذهنمان را درگیر ساخته است. اما آنچه که در این میان مهم هست، حل این مسائل است. حل این مسائل قوه استدلال ما را تقویت می کند. سوالات هوش نیز، ذهن و مغز ما را با چالش روبرو می سازند. ما با حل این معماها قدرت ذهن و استدلال خود را افزایش می دهیم.

از سوی دیگر حل معما باعث می شود که ما در مسائل بیشتر دقت کنیم. تیز بینی ما را افزایش می دهد. تیزبینی خود تمرکز بیشتر را برای ما به ارمغان می آورد. هر چقدر بیشتر بتوانیم تمرکز کنیم، سلامت مغزمان و حافظه کوتاه مدتمان بیشتر تمرین می کند به همین خاطر همیشه تلاش کنید هر روز مدتی را برای حل سوالات هوش و معماها سپری کنید.

امیدوارم از سوالات هوش تصویری امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست:قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 اسب تصویر محک بزنید!

سوالات هوش: 2 معمای منطقی که نیاز به تخیل خوب دارد!

چقدر رمانتیک و عاشق هستید!؟ | خود را بهتر بشناسید!

قدرت دید:در یک نگاه چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید؟

سوالات هوش:سلول های مغز خود را با این سوالات هوش تقویت کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا