;
تفریح و سرگرمی

شما کدومیک از این دو دختر را نجات میدی!؟ | پاسخی که میدی نشون میده چه اندازه آدم عمیقی هستی!

تست شخصیت با نجات افراد: کدامشان را نجات می دهی؟ این آزمایش مشخص می کند که آیا شما فردی جزئی هستید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با نجات افراد همراه شوید. طراح و سازنده این تست شخصیت یا روان شناسی در ادامه مطل اشاره می کند که هر فردی می توانید میزان ارادت خود به اطرافیانش را با این تست مشخص کند. به این ترتیب با تست ساده امروز می توانید به عمیق ترین رازهای روح خود پی ببرید.

شاید بپسندید: تو تصویر اول چی دیدی، بگو تا بهت بگم تو دوستی چه جوری آدمی هستی!؟ رفیق بازی یا خائن!؟

تست شخصیت با نجات افراد

چرا تست های شخصیت در شبکه های اجتماعی اینقدر محبوب شده اند؟ بله پاسخ کاملاًمشخص است: توانایی این تست ها در بیان جزئیات پنهان با سؤالات فریبنده و سرگرم کننده وگاهی تصاویر جالب و شگفت انگیز. در تست روانشناسی امروز که تحت عنوان تست شخصیت با نجات افراد منتشر شده است، می توانید بفهمید که چقدر عمیق هستید. به عکس نگاه کنید و بعد بدون اینکه زیاد فکر کنید یکی از دو دختری که فکر می کنید می توانید نجاتش دهید را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: فکر می کنی متخصص تو شناخت آدمایی، پس بگو که کدوم زن داره آماده میشه برا دعوا کردن!؟

این دو دختر توسط یک حیوان وحشی تعقیب می شوند. در پیش روی آنها نیز مواد داغ و گداخته قرار دارد. یکی از دو دختر کفش پاشنه بلند به پا دارد و دیگر هیچی به پا ندارد. چه می کنید؟به کدامیک کمک می کنید. بیائید شروع کنیم!

شاید بپسندید: معمای شیشه شکسته و سرقت الماس: الماس را کی دزدیده؟تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

تست شخصیت با نجات افراد

احتمالاً بپسندید: اگر واقعا باهوش هستید بگوئید کدام مادربزرگ خون آشام است:

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه نکته سنج و دقیقی، بگو که کدوم یکی از این دو زن و شوهر میخان از هم طلاق بگیرن!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

پاسخ تست شخصیت با نجات افراد

 

انتخاب شما در این تست تصویری جزئیات پنهان و شگفت انگیز شخصیت شما را آشکار می کند. همانطور که دیدید بر خلاف سایر تست های تصویری، حل این تست تنها چند ثانیه طول می کشد، زیرا باید زنی را که می خواهید از دست یک گرگ خطرناک در جنگل نجات دهید، انتخاب کنید. خوب اکنون باید تفاسیر را مطالعه کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فریبکار:یکی از این بزرگوارا برای فرار از کار تظاهر می کنه مشکل داره، اما کدومیکی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

نجات زن A

نجات زن الف

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

اگر این گزینه را در تست شخصیت با نجات افراد انتخاب کردید: باید گفت که شما نابغه اید. مغز شما همیشه راه حل هایی پیدا می کند و روی مشکلاتی که اطرافش را احاطه کرده اند تمرکز نمی کند. به همین ترتیب، شما فردی متفکر هستید که همیشه به دنبال غافلگیری افرادی هستید که در زندگی شما حضور دارند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج یکی از افراد انسان نیست، میتونی پیداش کنی!؟

نجات زن  B

نجات زن ب

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال تصویر مطب:کدومیکی اشتباه فاحش تو لباس پوشیدن داره!؟ بگی آخر تیزبینایی!

در صورت انتخاب این گزینه در تست شخصیت با نجات افراد: شما یک مغز متفکر با خلاقیت زیاد دارید. مغز شما به روش معمولی کار نمی کند، خارج از چارچوب فکر می کنید. با این حال، شما همیشه برای شکستن روال روزانه به دنبال ماجراجویی های جدید هستید. این می تواند گاهی خوب باشد. اما گاهی هم اصلاً خوب نیست.

شما می توانید تست شخصیت با نجات افراد را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی توپ فوتبال: تیزبین باشی تو 5 ثانیه توپ فوتبال را بین پانداها پیدا می کنی! توپ کجاست؟

 

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی، چی توجه ات رو جلب کرد؟| بگو تا بگم اصلاً اهل حساب و کتاب هستی یا نه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه عاشق نشدی،فکر کردی که چرا تا حالا عاشق نشدی!؟|تو تصویر اول چی دیدی تا بفهمی واقعاً چرا!؟

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی مادر و دختر: خانمه مادر کدوم یکی از این سه تا دختره! فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

 تست شخصیت براساس شکل ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

به این دو عاشق دلداده کمک کنید کیف پولشون رو پیدا کنند تا آبروشون تو رستوران نره!؟

یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

آزمون شناسایی اشکال تصویر استخر: چقدر تیزبینی؟ پس اشکال تصویر استخر رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا