;
تفریح و سرگرمی

فقط یکی از افراد تصویر قاتل نیست، اگر پیداش کنی کارت خیلی درسته!

آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست: محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک هر روز با جدیدترین سوالات تصویری با شماست. سوالاتی که باعث می شوند شما برای لحظاتی بر روی آن ها تمرکز کنید. همین تمرکز کافی است مغزتان بیشتر فعالیت کند و کمی ورزش کند. امروز هم یک معمای چالشی در انتظار شماست. با کمک آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست نشان دهید که چقدر دقیق، نکته سنج و باهوش هستید؟ می توانید با رمزگشایی و پیدا کردن فرد بی گناه در آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست می توانید اثبات کنید که به لحاظ قدرت تمرکز و دقت و همچنین هوش تحلیلی در سطح بالایی قرار دارید.

همان گونه که اشاره شد در بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با یک معمای تصویری فوق العاده چالش برانگیز روبرو خواهید شد که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک تمرین ورزشی مناسب برای آن باشد. اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کافی برای غلبه بر هر چالشی را دارید، مهم نیست که چقدر شدید، پس نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط ذهن‌های واقعاً باهوش می‌توانند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای حل کنند را از دست بدهید. آیا برای انجام آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست اماده اید؟ خود را آرام کنید و سپس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل رفته آب خنک بخوره!

آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست

شما باید تک تک جزئیات تصویر آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست را با دقت بسیار مشاهده کنید. باید بدانید برای کشف پاسخ صحیح نیاز به تمرکز زیاد و مهمتر از همه یک چشم متخصص دارد. فقط در 4 ثانیه باید بفهمید که کدامیک از سه فردی که در تصویر می بینید کسی را به قتل نرسانده است؟طراح آزمون معتقد است که دو نفر از افراد تصویر قتل انجام داده اند و تنها یکی است که کاری انجام نداده و قاتل نیست. رمزگشایی آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست مستلزم بررسی تمام جزئیات تصویر است. سریع باشید، زمان می گذرد!

در صورتی که بتوانید در زمان مشخص شده آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست را حل کنید، شما یک نابغه تمام عیار هستید. پس در صورت آماده بودن می توانید تصویر آزمون را ببینید. فقط یادتان باشد که برای پاسخگویی زمان شما محدود است. زمان شما از هم اکنون آغاز می شود.

شاید بپسندید:چه چیزی شما را با بقیه متفاوت می کنه!؟ | میخای بدونی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست

احتمالاً بپسندید: در برابر چالش های زندگی چه رفتاری داری، اگر تا حالا نمی دونی یه خونه رو انتخاب و تفسیرش رو بخون!

.

.

.

.

شاید بپسندید: عاشق پیشه ای یا کلن به عشق بی باوری!؟ فقط به تصویر نگاه کن و بگو اول چی دیدی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کمی عجیبه اما چیزی که تو نگاه اول می بینی نشون می ده که اصلاًحافظه خوبی داری یا نه!؟

پاسخ آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست

اگر شما موفق به عبور از این چالش تصویری شدید، باید به شما تبریک گفت. در غیر این صورت بهتر است برای فرصت دوم آماده شوید. در تلاش دوم خود نیز می توانید از 5 ثانیه زمان استفاده کرده و آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: بچه مال کیه!؟

.

.

.

شاید بپسندید: به تصویر نگاه کردی اول چی دیدی!؟| اولین چیزی که دیدی تعیین می‌کنه که آیا ذاتاً یه رهبری یا نه؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: 5 تا تفاوت بین این دو تا سنجاب بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

پاسخ آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست: بله کاملاً درست است. مرد اول از سمت راست، قتلی انجام نداده است. پلیس ناراحت است. احتمالاً در یک حادثه و تعقیب و گریز مجبور شده است که مجرمی را به قتل برساند. پرستار نیز ناراحت است. شاید یک اشتباه پزشکی انجام داده است و باعث مرگ یکی از نزدیکانش شده است. به تصویری که روی میزش گذاشته نگاه کنید. اما مرد اول از سمت راست گویا فقط دعوا کرده است. او عصبانی است که چرا نتوانسته طرف مقابل خود را حسابی تأدیب کند.

شاید بپسندید: در کمتر از 5 ثانیه گربه را میان جغدها شناسایی کنید!

شناسایی فردی که قاتل نیست

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فردی که قاتل نیست استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چقدر دقیق و نکته بین هستی!؟ با پیدا کردن سگی که با بقیه متفاوته دقت ات رو امتحان کن!

 

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید ضعف اصلی ات در زندگی را آشکار می کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست؟!

اعمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: بیمار باندپیچی شده یه زنه یا یه مرد!؟ | دکتر داره راست میگه یا خانم توی اتاق!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

بیشتر بخوانید:چی تو زندگی عصبانیت می کنه!؟ اگه میخای جوابش رو بفهمی یکی از حیوانات تصویر را انتخاب کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا میتونن مشخص کنن که زن باردار کدومیکی هست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط 15 درصد افراد میتونن تو 10 ثانیه عددمناسب رو به چای علامت سوال پیدا کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی تو فروشگاه سرقت انجام داده، به نظر شما کدومیکی از این 3 زن سارق هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: لیوانی که دوست داری توش چایی یا قهوه بخوری رو انتخاب تا بفهمی در محیط کار سازگاری یا جاه طلب!

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این سه جوون با یه پیرزن ازدواج کرده است!؟ | فقط یه نکته سنج میتونه جواب بده!

اگه تو یه نگاه عدد 38 رو تو تصویر پیدا کنی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

آنچه که ابتدا در تصویر تشخیص میدی نشون میده چقدر اعتماد به نفس داری!

 این خانم خوشکله از طبقه سی ام یه ساختمان سقوط کرد، اما آسیبی بهش نرسید،چطور ممکنه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا