;
فیلم و سریال

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار در 40 سالگی زیباتر و جوان تر +عکس

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار متولد 14 خرداد ماه 1363 در تهران است. وی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.سولماز آقمقانی فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است.سولماز آقمقانی فعالیت خود را با شرکت در کلاس های بایگری و دریافت مدرک بازیگری بطورت حرفه ای شروع کرد سولماز آقمقانی اولین بار در سن 16 سالگی در سال 1379 در فیلم مسافر ایفای نقش کرد.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با مطلب بیوگرافی سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار و عکس های جدید او همراه باشید.

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار

سولماز آقمقانی می گوید بازیگری یک شغل نیست و باید در کنارش حتما باید شغل دیگری داشت و در حال حاضر به همراه یکی از دوستانش یک شرکت عمرانی دارند که فعالیت های بیزینسی هم انجام می دهند.

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

سولماز آقمقانی در سریال سه در چهار

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم ….

فعالیت خود را با شرکت در کلاس های بایگری و دریافت مدرک بازیگری بطورت حرفه ای شروع کرد او اولین بار در سن 16 سالگی در سال 1379 در فیلم مسافر ایفای نقش کرد.

وی تا کنون در فیلم هایی چون مسافر، زایر سرای ممتاز، کلانتر، وفا، سرنوشت، دیدار، سه در چهار، مادر زن سلام و بی اجازه به ایفای نقش پرداخته است. همچنین در مجموعه های تلویزیونی راه شب، روزگار غریب،ما فرشته نیستیم، تعطیلات رویایی حضور داشته است.

عکس هایی از تولد ساده سولماز آقمقانی

 

 

 

 

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: خانم شیرزاد ساختمان پزشکان بعد از ۱۳ سال + بیوگرافی و عکس های جذابش

احتمالا بپسندید: خبری خوش به طرفداران سریال پر مخاطب شهرزاد و جیران

بیشتر بخوانید: داستان متفاوت سریال قطب شمال + بازیگران

جالب خواهد بود: عکس های عجیب ملکه اینهیون در حال پیتزا خوری + با این پیتزا خوردن آبروی هر چی ملکه بود را برد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا