;
دنیای مدسبک لباس

مدل لباس مجلسی هایی که شکم تان را پنهان می کنند و هیکل شما را لاغرتر و خوش فرم تر نشان می دهند!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد: افراد بسیاری در جامعه اضافه وزن دارند یا به نوعی از اندام‌شان راضی نیستند، اما نوع لباس پوشیدن می‌تواند تا حد زیادی اندام مارا به اندام ایده‌آلمان نزدیک کند. شیک پوشی و پوشیدن مدل لباس مناسب با اندام هر فرد باعث جذابیت ومحبوبیت بیشتر فرد، همچنین تاثیر‌گذاری و اعتماد به نفس بیشتر می‌شود.

برای مجالس خانم‌ها در پوشش خود وسواس بیشتری به خرج داده و حساسیت انتخاب لباس در این شرایط بیشتر است؛ به همین علت لازم است بدانیم، چه مدل لباس مجلسی برای افراد چاق با هر قد و سلیقه‌ای مناسب است. لباس خوب باعث حس خوب در فرد شده و در جمع‌هایی که ممکن است به علت اضافه وزن حس خوبی به خود نداشته باشید، باعث درخشیدن شما می‌شود.

به طور معمول لباس‌هایی که در ناحیه چربی حالت پف یا چین دارند باعث به چشم نیامدن توده چربی و لاغر‌تر نشان دادن فرد می‌شود. همچنین اگر جنس پارچه ظریف باشد و از تار پود درشت در بافت پارچه استفاده نشده باشد، پارچه حالت لخت داشته‌باشد، باعث لاغرتر دیده شدن شما می‌شود. ترجیحا لباس مجلسی‌های پوشیده انتخاب کنید؛ زیرا معمولا خانم‌های چاق از سایز بازو‌های خودشان ناراضی هستند، آستین‌های پفی و آستین داشتن لباس باعث پنهان شدن و به چشم نیامدن بازو‌ها می‌شود. همچنین لباس مجلسی‌های بلند توده چربی ناحیه پایین تنه را پنهان می‌کنند.

احتمالاً بپسندید: کوچک کردن بینی در خانه با زنجبیل تنها در ۱۰ روز!  

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد

برای دامن لباس مجلسی مناسب برای افراد چاق، ترجیحا از دامن‌هایی به شکل A که تا پایین پا باشند، انتخاب کنید زیرا دامن‌های کوتاه اندام شمارا بزرگتر نشان می‌دهند. اگر قصد پوشیدن کت دارید، دکمه کت را باز بگذارید زیرا لباس‌های تنگ یا چسب باعث نشان دادن فرم اصلی بدن شما و اضافه وزن است اما لباس‌های راسته مثل اورال‌ها با چاک‌های عمودی باعث کشیده‌تر و در نتیجه لاغر‌تر دیده شدن شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: این رنگ های مانتوها همیشه مد هستند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند + عکس

مدل لباس مجلسی هایی که شکم تان را پنهان می کنند

لباس مجلسی‌های پلیسه دار و چین‌های عمودی اضافه وزن را کمتر نمایان می‌کنند. چین‌های عمودی لباس شمارا با سایز کوچک‌تری نشان می‌دهند و شمارا لاغر‌تر نشان می‌دهند. افراد قد کوتاه چاق زمانی لاغرتر دیده می‌شوند که لباس‌هایی را برای پوشیدن انتخاب کنند که آن‌ها را بلندتر از حد معمول نشان دهد و ما در بخش‌ها این مقاله راجب تکنیک‌هایی برای لاغرتر دیده شدن افراد چاق صحبت کردیم، اما اگر بخواهیم به صورت تخصصی‌تر بررسی کنیم، این افراد برای لاغرتر نشان دادن اندامشان می‌توانند لباس‌هایی را انتخاب کنند که دارای کمربند باشد و باید کمربند را بالا‌تر از کمر ببندند تا پایین تنه‌شان بلندتر نشان داده شود زیرا پاهای کشیده از نقاط قوت اندام‌های بلند قد است.

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد، برای افراد چاق که قد بلندی نیز دارند، کت‌هایی که تا نیمه ران باشند، پیشنهاد می‌شود زیرا باعث کوتاه‌تر دیده شدن پاها می‌شود و قد را متناسب می‌کند. اگر در قسمت باسن متناسب هستید لباس‌های خمره ای نیز می‌توانند انتخاب مناسبی باشند تا قد شمارا متعادل کنند.

احتمالاً بپسندید: از بین رفتن چروک صورت فقط با یک میوه تابستانی هوش از سر تان می برد!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد

شاید بپسندید: از پودر برنزه کننده به این روش حرفه ای استفاده کنید + آموزش مرحله به مرحله

اگر شما از این دسته هستید که اندازه عرض شانه و باسن شما یکسان است، چاق بودن شما باعث نمی‌شود نتوانید از لباس‌های مناسب برای افراد با فرم بدن خودتان استفاده کنید؛ پس لباس‌هایی بپوشید که نقاط قوت شمارا به نمایش بگذارد، لباس‌هایی که در کمر تنگ هستند و در پایین دامن عریض‌تر هستند، مناسب شما هستند.

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد، اگر فرم بدن گلابی دارید به معنای اینکه توده چربی بیشتر در قسمت ران پا و پایین تنه جمع شده است، بهتر است دامن های بلند پف دار یا دامن‌هایی که در پایین عریض است، استفاده کنید. میتوانید یقه هفت بپوشید تا بدن شما کشیده‌تر دیده شود و با خطای دید توجه را به قسمت بالایی بدن جلب کنید. نقاط قوت بدنتان را به نمایش بگذارید و نقاط ضعف را بپوشانید. شما میتوانید همچنین از کمربند‌های ظریف استفاده کنید تا خط کمر را بیشتر نشان دهند.

شاید بپسندید: بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد

اگر فرم بدن شما سیب شکل است، یا توده چربی در قسمت میانی بدن است، از لباس‌های ماکسی با کمر‌های چسب خودداری کنید. لباس‌هایی بپوشید که از قسمت زیر سینه پف دارند. اگر پاهای متناسبی دارید، میتوانید دامن کوتاه هم بپوشید. همچنین پارچه‌هایی که در پایین دامن طرح دارند توجه را از توده چربی قسمت شکمی برمی‌دارد.

اگر فرم بدن شما مثلث برعکس است، بدین معنا که در قسمت شانه و بازو چربی بیشتری دارید، می‌توانید پیراهن یا بلوزی را انتخاب کنید که در بالا تنه شنل مانند باشد و بازو‌ها و شانه‌هایتان را بپوشاند. همچنین می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که حالت افتاده دارند و در قسمت بالا تنه به بدن نمی‌چسبند یا آستین‌ها به حالتی است که در قسمت مچ گشاد‌تر از قسمت بازو است و بازو را متناسب‌ نمایش می‌دهند.

احتمالاً بپسندید: انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد + معناهای جالب و عجیب که نمی دانستید!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد

شاید بپسندید: 20 مهمترین کاربرد وازلین برای زیبایی و سلامت که احتمالاً از آن بی خبرید!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد، رنگ‌های تیره مخصوصا مشکی افراد را لاغرتر نشان می‌دهند اما اگر به رنگ‌های تیره علاقه ندارید سعی کنید مونوکروم بپوشید و از یک رنگ استفاده کنید تا علاوه بر شیکی لاغر‌تر به نظر بیایید. لباس‌های شلوغ با طرح‌های زیاد مناسب افراد قد بلند و لاغر هستند؛ با پوشیدن لباس ساده‌تر به فرم بدن خودتان کمک خواهید کرد. برای رنگ لباس، باید بدانید که رنگ‌های تیره را در قسمت چاق‌تر و رنگ‌های شادتر را برای قسمت هایی که می‌خواهید به چشم بیاید استفاده کنید پس اگر در قسمت پایین تنه توده چربی دارید از شلوار‌های راسته تیره استفاده کنید، اگر شلوار کفش شما را بپوشاند قد شما بلند‌تر دیده می‌شود.

اگر قصد پوشیدن لباس طرح‌دار دارید لطفا از پوشیدن لباس‌هایی با خطوط افقی پرهیز کنید و لباس‌هایی با خطوط عمودی را انتخاب کنید زیرا در راستای خطوط شما‌ را نیز کشیده‌تر نشان می‌دهند. درست است که خطوط ظریف عمودی شمارا لاغر‌تر نشان می‌دهد؛ اما اگر قد بلند هستید شاید انتخاب مناسبی نباشد. در مورد پارچه‌های طرحدار لازم به ذکر است، طرح‌های درشت اصلا مناسب نیستند و طرح‌های ظریف بیشتر پیشنهاد می‌شود؛ لباس‌های چهارخانه که ظریف باشند نیز مناسب هستند یا اشکال هندسی ظریف اما چهار خانه‌های درشت شمارا چاق‌تر نشان می‌دهند. از طرح‌های یکنواخت برای لباس استفاده کنید زیرا طرح‌های متفاوت و شلوغ جلب توجه می‌کند.

شاید بپسندید: استفاده صحیح از کرم دور چشم: برای نتیجه بهتر چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم!

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد

احتمالاً بپسندید: نازک شدن مو: موثر ترین نسخه طب سنتی برای درمان نازک شدن مو

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد، برای افراد چاق کیف‌های کوچیک پیشنهاد نمی‌شوند پس از کیف‌های دستی با اندازه متناسب استفاده کنید. همچنین کمربندهای بزرگ اندام شمارا بزرگ‌تر نشان می‌دهند پس از کمربند‌های ظریف استفاده کنید. در استفاده از زیورآلات هم، زیورآلات ظریف، بیشتر پیشنهاد می‌شوند زیرا زیورآلات بزرگ سایز بدن شمارا بیشتر از اندازه اصلی نشان می‌دهد. اگر در ناحیه شکم دچار چاقی هستید از کمربندهای تیره ظریف استفاده کنید که با ایجاد خط کمر توجه به سمت ناحیه شکمی جلب نشود.

مدل لباس مجلسی که هیکل را لاغر نشان می دهد، پوشیدن کفش‌های نوک تیز شمارا کشیده‌تر نشان می‌دهند پس مناسب شما هستند. همچنین کفش‌هایی که مچ پارا دربر می‌گیرند؛ باعث عریض نشان دادن پاها می‌شوند پس استفاده از آن‌ها را نیز کنار بگذارید.

احتمالاً بپسندید: ۸ بازیگر معروف که حین ساخت فیلم و سریال ناگهانی فوت کردند!

بیشتر بخوانید

 شاید بپسندید: ۵ چیزی که در مورد پریود به دخترتان نباید بگویید!

۳ مدل شلواری که هر خانم باکلاس و شیک پوشی باید داشته باشد + عکس

شاید بپسندید: درمان لک قهوه ای پوست با ضد لک های گیاهی و خانگی  + روش

احتمالاً بپسندید: با دمکرده این گیاه ریزش موهای خود را قطع کنید!

شاید بپسندید: طلا و زیورآلات مناسب برای خانم های قد کوتاه

احتمالاً بپسندید: مژه های بلند و پرپشت: ۹ خوردنی که مژه ها را دوبرابر می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

دکمه بازگشت به بالا