;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: 10 تفاوت دو تصویر دخترک و گلخانه را در 20 ثانیه پیدا کنید!

آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 10 تفاوت دو تصویر از گلخانه را در کمتر از 20 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 22 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر گلخانه را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه

باید آنچه که شما در آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 20 ثانیه 10 تفاوت میان این دو تصویر گلخانه را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 10 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 20 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل قوز بالا قوز از سری داستان های جالب و پندآموز ادب فارسی!

آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه

شاید بپسندید:با دلیل بگو بیمار باندپیچی شده زنه یا مرد!؟| فقط باهوشا متوجه میشن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی، این چالش ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟

پاسخ آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه

در صورتی که 10 تفاوت دو تصویر از گلخانه را در آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه را در 20 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از مسیرها را انتخاب کن تا بعدش بهت بگم ویژگی اصلی اخلاقی‌ات چیه!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید:در یک نگاه هویج متفاوت را پیدا کنی یه نابغه تیزبینی!

پاسخ آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: استعداد پنهان خود را از طریق انتخاب یکی از ستاره ها کشف کنید!

پاسخ آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه

احتمالاً بپسندید:(ویدیو)تهیه خوراک مخصوص ژاپنی یا موچی که بدلیل چسبندگی زیاد باعث خفگی و مرگ سالمندان می شود!

امیدوارم از آزمون تصویری تفاوت تصویر گلخانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر به این سوال هوش تصویری پاسخ دهید، ضریب هوشی ات بالای 120 هست!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

فقط افراد با تمرکز بالا می توانند 7 حیوان مخفی را در تصویر این کوهنورد پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چشات مثل شاهین تیز باشه، درختی که با بقیه فرق داره رو تو یه نگاه شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

تو 20 ثانیه مقدار عددی گربه نارنجی و قهوه ای را پیدا کن!| ببینم ریاضی‌ات چقدر خوبه!

کدومیکی از سایه ها برای هدهد هست!؟ | فقط باهوشا و آدمای دقیق تشخیص میدن!

پازل تصویری سخت: هیچکس نمی تواند عدد 6 را در این تصویر پیدا کند!

داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا