;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از سایه ها برای هدهد هست!؟ | فقط باهوشا و آدمای دقیق تشخیص میدن!

آزمون شناسایی سایه هدهد: امروز با یک پازل تصویری منطقی روبرو هستید. شما در این پازل یا چالش تصویری باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه سایه درست هدهد زیبا، زبل و بامزه تصویر را پیدا کنید. سوالات تصویری شبیه آزمون شناسایی سایه هدهد از جمله تصاویری است که می تواند ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. چالش مغز می تواند برای رشد و سلامت این عضو اصلی بدن موثر باشد.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با ارائه جدیدترین و به روزترین سوالات و پازل های تصویری تلاش می کند مغز و ذهن مخاطبان خود را محک بزند و یک چالش جدی و تمرین ورزشی مناسب برای مغز آنان را فراهم کند. شما با مراجعه به چشمک می تواند هر روز خود با جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری محک بزنید. هارت های خود را بسنجید و در صورت ضعف مهارت های خود، آنها را رشد و توسعه دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی سایه هدهد همراه باشید.

احتمالاً بپسندید: پازل تصویری سخت: هیچکس نمی تواند عدد 6 را در این تصویر پیدا کند!

آزمون شناسایی سایه هدهد

آنچه که در آزمون شناسایی سایه هدهد از شما خواسته شده است، یافتن سایه هدهد زیبا، بامزه و زبلی است که در تصویر می بینید. به باور سازنده آزمون شناسایی سایه هدهد، اگر ذهنی تیزبین و چشمانی عقابی داشته باشید، حل این آزمون چندان سخت نخواهد بود.

با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این آزمون ساده و در عین حال چالشی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی سایه هدهد را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

آزمون شناسایی سایه هدهد

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: 10 تفاوت دو تصویر دخترک و گلخانه را در 20 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ آزمون شناسایی سایه هدهد

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ آزمون شناسایی سایه هدهد هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب برای شما ارائه می دهیم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، می توانید در تلاش دوم این کار را ادامه دهید.

.

شاید بپسندید: رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

پاسخ آزمون شناسایی سایه هدهد: در تصویر زیر پاسخ و گزینه صحیح را علامتگذاری کرده ایم. این تصویر به شما کمک می کند که بفهمید چقدر به پاسخ نزدیک بوده اید. سایه 5 مربوط به هدهد هست!

شاید بپسندید: چیستان: دو مادر و دو دختر به همراه هم سینما رفتند،اما فقط سه بلیط خریدند، چه جوری ممکنه؟

پاسخ آزمون شناسایی سایه هدهد

امیدوارم از آزمون شناسایی سایه هدهد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

فقط افراد با تمرکز بالا می توانند 7 حیوان مخفی را در تصویر این کوهنورد پیدا کنند!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: آیا توانایی حل این معمای ریاضی را در 10 ثانیه دارید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زخم زبان از زخم شمشیر بدتر است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چشات مثل شاهین تیز باشه، درختی که با بقیه فرق داره رو تو یه نگاه شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

قدرت دیدت رو با شناسایی حیوانات مخفی ارزیابی کن!

نقطه جوش متولدین هر ماه: این چیزا متولدین هر ماه رو عصبی و بداخلاق می کنه؟

اگه خرس قطبی رو میون برفا تشخیص دادی، حتما برا خود اسپند دود کن که چشم نخوری!

داستان درویش خیالباف و کوزه روغن، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا