;
زندگیموفقیت

همکار سمی: ۷ نشانه مهم همکار سمی و مشکل ساز!

نشانه های همکار سمی: شما در محل کار با افراد متفاوتی روبرو هستید که از هر کدام انرژی متفاوتی دریافت می کنید. بعضی از افراد در محل کار کاملاً یاری رسان و حمایت کننده هستند اما بعضی دیگر حس رقابتی بسیار قوی دارند و شاید بخواهند دست به انجام کار های منفی هم بزنند و در امور شما دخالت کنند.

در هر صورت انرژی که از این افراد به سمت شما ساطع می شود، تاثیر زیادی روی کارتان دارد. در این قسمت از بخش موفقیت بعضی از رفتار همکاران سمی را به شما معرفی می کنیم که بهتر است فاصله خود را با آن ها حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: پس انداز کردن پول با ۱۰ روش ساده و خیلی موثر!

۱.طمع کار یا حریص

نشانه های همکار سمی، این افراد زمانی که شما در حال سخت کوشی و تلاش هستید، سعی دارند که اعتبار خودشان را افزایش دهند. خودتان را در شرایطی تصور کنید که قصد دارید پروژه مهمی را به اتمام برسانید و دیگر انرژی ذهنی و جسمی شما تمام شده است و تلاش های آخر را انجام می دهید اما ناگهان یک همکار مهربان به شما پیشنهاد کمک می دهد و حتی بدون اینکه خودتان بدانید ادامه این کار را از سمت رئیس می پذیرد. دقیقاً شبیه به یک لاشخور که قصد دارد در دقیقه آخر تمام زحمات شما را برداشت کند.

شاید بپسندید: مردا و زنای شکم بزرگ: اگه شکم بزرگی داری، این بیماری تهدیدت میکنه!

نشانه های همکار سمی

۲.غیبت کن

محل کار پر از افراد مختلف است و هر کدام حس های مختلفی نسبت به هم دارند اما گاهی اوقات بعضی از افراد مدام پشت سر دیگران غیبت می کنند. اگر همکاری داشتید که پشت سر دیگری مقابل شما غیبت می کند، باید از او فاصله بگیرد زیرا احتمالا این رفتار را در مورد شما هم دارد.

احتمالاً بپسندید: دختران مجرد: هرگز این جملات را به دختران مجرد نگویید!

۳.سیاستمدار

نشانه های همکار سمی، فرد سیاستمدار مدام به دنبال انجام کار هایی است که به نفع خودش به اتمام برسد. او کار را شبیه به یک بازی می داند.

بیشتر بخوانید: این ۶ رفتار همسرت رو هرگز تحمل نکن!

۴.همه چیز دان

این افراد معمولاً فکر می کنند که از همه بهتر هستند و همه افراد اطرافشان از آن ها پایین تر هستند. اگر به آنها نزدیک شوید، قطعاً به احساسات شما آسیب وارد می شود زیرا به گونه ای رفتار می کنند که گویا خودشان همه چیز را می دانند و به انجام هر کاری واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

۵.از پشت خنجر زدن

نشانه های همکار سمی، این افراد مدام ایده های شما را می دزدند تا خودشان را پیش رییس مطرح کنند. آن ها در نگاه اول جذاب به نظر می رسند و قصد دارند با شما صمیمی شوند و تمام ایده ها و افکار خوب شما را برای خودشان بردارند.

شاید بپسندید: بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

نشانه های همکار سمی

۶.تنبل

نشانه های همکار سمی، افراد تنبل معمولاً کار خودشان را به گردن شما می اندازند، به دستاورد های شما اهمیتی نمی دهند و سعی می کنند که فقط از زیر کار در بروند. قطعاً همکاری کردن با چنین افرادی باعث می شود که در جا بزنید.

برایتان جالب خواهد بود: ۷ راز پنهان افراد خوش شانس

۷.انتقال دهنده حس گناه

نشانه های همکار سمی، بعضی از افراد هستند که مدام دوست دارند به شما حس گناه بدهند. شاید شما شب قبل تا صبح بیدار بوده اید و این پروژه را به اتمام رساندید اما ناگهان او اظهار می کند که شما زمان زیادی برای کار نگذاشتید و گرنه زود آن را تحویل نمی دادی . این افراد معمولاً حس گناه برای شما به وجود می آورند و یک رابطه سمی را برای شما می سازند.

بیشتر بخوانید: چرا همه از من بدشون میاد + ۱۶ دلیل جالب که نمی دانستی!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: ۸ رفتاری که نشان می ده شوهرت ازت سوءاستفاده می کنه!

جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

احتمالاً بپسندید: چگونه عشق به همسرم را با تغییر شرایط زندگی حفظ کنم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا