;
تفریح و سرگرمی

اگر مدعی داشتن چشم عقاب‌اید، جغد کوچک در این عکس را پیدا کنید!

تصاویر موجود از طبیعت که در آن حیوانات در میان سنگ و چوب و گیاهان می توانند به راحتی استتار کنند، برای هر کسی جالب توجه است. هر کسی علاقه دارد تا این حیوانات استتار شده را شناسایی کند. چیزی که در این میان به شما کمک می کند که زودتر، حیوانات استتار شده را پیدا کنید، دقت، تمرکز و قدرت بینایی شماست. در تست قدرت بینایی با جغد کوچک با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: در تصویر ابتدا مار دیدی یا دست؟

تست قدرت بینایی با جغد کوچک

در این تست جغدی کوچک در گوشه ای مشغول استراحت است. پرهای قهوه ای این پرنده با وجود اینکه روز روشن است، به طرز هوشمندانه ای در سنگ های این صحنه استتار شده است. بر خلاف سایر جغدها، این جغد کوچولو می تواند رنگ ها را ببیند و در طول روز و همچنین شب شکار کند. به نظر می رسد این جغد به عکاس چشم دوخته است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:با انتخاب یک الگوی یین و یانگ خود را بهتر بشناسید!

این گونه را معمولاً می‌توان در زمین‌های کشاورزی، روستاها و پارک‌ها یافت، که اغلب بر روی میله‌های حصار یا دیوارهایی مانند این نشسته و منتظر طعمه می‌شوند.

شما می توانید جغدها را با چشمان زرد چشمگیر و پرهای خالدار کرم و قهوه ای آنها تشخیص دهید. آنها بیشتر پروانه، سوسک، سنجاقک و کرم خاکی می خورند، اما خود نیز در خطر تبدیل شدن به طعمه هستند. طعمه چشمان تیزبین شما! حال با دقت به تصویر نگاه کنید!

تست قدرت بینایی با جغد کوچک

آیا بلافاصله این جغد را شناسایی کردید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا این جغد را دیده باشید. اگر هنوز ندید می توانید به بالا برگردید و دقیق تر به تصویر نگاه کنید. اما اگر خسته شدید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

جغد دقیقاً در همینجاست.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: یکی از جغدها را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

قابل توجه تیزبین ها: شبدر 4 برگی در تصویر کجاست!

تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی خود را با یافتن میوه متفاوت با بقیه اثبات کنید!

تست شخصیت‌شناسی: چه چیزی در تصویر دیدی تا بگم واقعا چه کسی هستی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا