;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت‌شناسی: چه چیزی در تصویر دیدی تا بگم واقعا چه کسی هستی!

تست های شخصیت شناسی تصویری هر روز در حال افزایش هستند. این تست ها در کنار سرگرمی می توانند تا اندازه ای از شخصیت ما سخن بگویند. اما یادتان باشد که این تست ها را کاملا جدی نگیرید.  عملکرد این تست ها معمولا براساس آنچه در ابتدا در تصاویر مختلف می بینید، تبارز پیدا می کنند. با کمک این تست ها می توان شخصیت واقعی شما را رمزگشایی کرد. امروز هم با چند تست با شما هستیم که برای شناسایی زوایای شخصیتی شما عالی هستند. با تست های شخصیت شناسی تصویری با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

نحوه انجام تست های شخصیت شناسی تصویری

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر را مرور کنید و ببینید چه چیزی ابتدا توجه شما را جلب می کند. سپس آنها را یادداشت و سپس به نتایج مراجعه کنید.

تصویر شماره 1

تصویر شماره 1

ابتدا جه دیدید؟

بانوی پیر

اگر یک خانم مسن را دیدید، پس شما فردی آرام، متین و با قدرت ذهنی بی‌نظیر هستید که می‌داند حتی سخت‌ترین مشکلات را چگونه حل کند. شما همچنین فردی بسیار با اعتماد به نفس و کاریزماتیک هستید که قدرت، خرد و اطمینان از خود ساطع می کند، به همین دلیل دیگران همیشه برای مشاوره و کمک به شما نگاه می کنند.

زن جوان

اگر زن جوانی را دیدید، پس اعصاب پولادین دارید و در زندگی کمتر پیش می آید که عصبی شوید. شما به سختی ناامید می شوید، و مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، و هر بار با قدرت امور را شروع می کنید. شما یک کمال گرا به دنیا آمده اید، که همیشه می خواهد بهترین باشد و رو به جلو حرکت کند. دوستان شما برای شما اهمیت زیادی دارند و تلاش می کنید همیشه به آنها کمک کنید.

تصویر شماره 2 در تست های شخصیت شناسی تصویری

تصویر شماره 2 در تست های شخصیت شناسی تصویری

انسان

اگر انسان ها را دیدید، پس فردی آزاده و تکانشی هستید که قبل از ترک محیط کنونی خود دو بار فکر نمی کنید. زندگی برای شما یک ماجراجویی باورنکردنی است که باید در هر دقیقه از روز زندگی کنید. شما فردی مهربان و کنجکاو هستید که زندگی را دوست دارید. با این حال، زمانی فرا می رسد که شما باید آرام بگیرید، و برای نتایج عملکردهای خود آماده شوید.

ستون ها

اگر ستون ها را دیدید، پس امنیت، ثبات و راحتی بیشترین اهمیت را در زندگی برای شما دارد. اگر می خواهید به تمام اهداف خود برسید، پس باید از منطقه راحتی خود خارج شوید و به موفقیت خود ایمان داشته باشید. این مسئله، همچنین نشان دهنده این واقعیت است که اغلب اوقات رویاهای زیادی می بینید، اما واقعاً روی تحقق آن رویاها کار نمی کنید.

تصویر شماره 3

تصویر شماره 3

خرگوش

اگر ابتدا یک خرگوش دیدید، پس شما فردی هستید که همیشه با منطق هدایت می شوید. شما هرگز تکانشی نیستید و قبل از برداشتن یک قدم به تمام عواقب احتمالی آن فکر می کنید. حتی اگر ممکن است فردی بسیار منطقی و عملی باشید، این بدان معنا نیست که شما فردی بی احساس و سرد هستید.

اردک

اگر ابتدا اردک را دیدید، پس از نظر عاطفی فردی بسیار تکانشی هستید. شما یک دقیقه در میان،  نوسانات خلقی دارید و هیچکس نمی داند از شما چه انتظاری دارد. به نظر می رسد که شما همیشه درگیر چیزی هستید، و به سختی استراحت می کنید، که منجر به بسیاری از تصمیمات ناگهانی می شود.

تصویر شماره 4 در تست های شخصیت شناسی تصویری

تصویر شماره 4 در تست های شخصیت شناسی تصویری

صورت زن

اگر ابتدا چهره زن را دیدید، پس شما فردی برونگرا هستید که توسط محیط بیرونی اش هدایت می شود. این کار درستی است که شما در کنار افرادی باشید که شما را همانگونه که واقعا هستید، می پذیرند و از شما حمایت می کنند. این خیلی بهتر است از اینکه با افرادی باشید که دائماً از هر کار کوچکی که انجام می دهید انتقاد می کنند، فقط به این دلیل که با آن موافق نیستند.

فلامینگو

اگر ابتدا فلامینگو را دیدید، پس فردی هستید که برای آزادی ارزش زیادی قائل هستید و طبیعتی بسیار باز دارید. هرگاه از انجام کاری مطابق با روش خود منع می شوید، احساس طرد شدن و ناامیدی می کنید. شما دوست دارید به مردم شانس دوم بدهید و وقتی نوبت به کار روی روابط می رسد، همیشه تمام تلاش خود را می کنید.بار کج واقعا هیچگاه به مقصد نمی رسد!

چیستی شخصیت

شخصیت به تفاوت های فردی در الگوهای مشخصه تفکر، احساس و رفتار اشاره دارد. مطالعه شخصیت بر دو حوزه گسترده متمرکز است: یکی درک تفاوت های فردی در ویژگی های شخصیتی خاص، مانند جامعه پذیری یا تحریک پذیری. دیگری درک این است که چگونه اجزای مختلف یک فرد به عنوان یک کل کنار هم قرار می گیرند.

به عبارت دیگر شخصیت به صفات و الگوهای دیرپایی اطلاق می شود که افراد را به تفکر، احساس و رفتار مداوم به شیوه های خاص سوق می دهد. مجموعه منحصربه‌فرد روش‌هایی که ما به جهان نزدیک می‌شویم، رویدادها را تفسیر می‌کنیم و در موقعیت‌ها به طور مداوم عمل می‌کنیم، شخصیت ماست. هر فرد دارای یک الگوی خاص از ویژگی های پایدار و بلندمدت و شیوه ای است که در آن با افراد دیگر و دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کند.

تصور می شود که شخصیت ما درازمدت، پایدار است و به راحتی تغییر نمی کند. با توجه به گستردگی تجربیات انسانی و تنوع چیزهایی که هر یک از ما را منحصر به فرد می کند، جای تعجب نیست که دیدگاه های مختلف زیادی برای مطالعه تجربی شخصیت ارائه شده است. هر دیدگاه در توضیح جنبه هایی از آنچه که هر یک از ما را منحصر به فرد می کند به خوبی عمل می کند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

تست های شخصیتی با هدف بررسی، شناخت و ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد اعمال می شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مزتبط:

تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

حکایت مرد نابینای ثروتمند و بی خیال ترین فرد جهان

تست شخصیت نیوتن:این تست جالب زوایای پنهان شخصیت شما را افشا می‌کند!

 با انتخاب گل مورد علاقه، شخصیت خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. واقعا ممنون. انشاالله توزندگی همتون عاقبت بخیر بشوید.
    زندگی تواین دوره و زمانه واسه‌ی آدمایی مثل من آنقدر سخت شده که کم میاریم.وقتی دیگه بخودم هم دارم شک میکنم ،یکبار دیگه خیلی دقیق خصوصیات اخلاقی و اجتماعی من رو بیادم می آورید.ممنون و سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا