;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی خود را با یافتن میوه متفاوت با بقیه اثبات کنید!

با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه میوه ها یکسان به نظر می رسند، اما تنها یکی از آنها با دیگر میوه ها متمایز است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ در آزمون بررسی قدرت تمرکز با میوه با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

آزمون بررسی قدرت تمرکز با میوه

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.  اگر آماده اید تصویر را ببینید!

این تصویر مورد نظر ماست. حال میوه متمایز با بقیه را پیدا کنید.

آزمون بررسی قدرت تمرکز با میوه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بررسی قدرت تمرکز با میوه

اگر گلابی را متفاوت از بقیه ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش ویروسی شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که میوه در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

در نگاه اول به نظر می رسد که تفاوتی وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی این میوه متفاوت است.

آزمون بررسی قدرت تمرکز

آزمون بررسی قدرت تمرکز، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد.

ساختار ایجاد چالش تمرکز در این تصویر چگونه است؟

ساختار و ترتیبی که باید در نظر بگیرید به شرح زیر است:

تصویر را تجزیه و تحلیل کنید.

برای چند ثانیه کاملاً تمرکز کنید.

به جزئیات کوچک توجه کنید.

لزوم انجام این آزمون ها

از مشکلات بشر امروز عدم تحرک است. نه تنها به لحاظ جسیم دچار عدم تحرک گردیده بلکه به لحاظ فکری و مغزی نیز دچار کمبود فعالیت و تحرک شده ایم. اگر چه تکنولوژی کارهای ما را آسان کرده است، اما از طرف دیگر فعالیت مغز ما را کاهش داده است. استفاده روزمره از ماشین حساب، باعث شده است که کمتر از حل تمرین ریاضی با حافظه خود استفاده کنیم. لذا مغز ما کم کم به تنبلی عادت کرده است.

معماها، چیستان ها، جدول کلمات متقاطع، سوالات هوش،تست ها، پازل ها و … باعث می شوند که مغز شما شروع به فعالیت کنند. افزایش عمبکرد مغز، جزئی گرایی، قدرت ذهن، دقت، توجه و منطق گرایی را افزایش می دهد. حل تست هایی شبیه تست امروز در بلند نقش مهمی برای سلامت مغز  دارد و در کهنسالی مانع از بوجود آمدن بیماری هایی همچون فراموشی و الزایمر خواهد شد.

سخن پایانی

امروزه با رشد تکنولوژی میزان بهره گیری افراد از ذهن و مغز به شدت کاهش یافته است. در گذشته افراد برای معاملات خود به راحتی از ذهن خود بهره می گرفتند، اما امروز به راحتی جمع و تفریق دو رقمی و یک رقمی را با ماشین حساب مگوشی همراه انجام می دهند. این مسئله سبب شده تا روز به روز قدرت تمرکز و دقت افراد کاهش پیدا کند. اما حل معادلات ریاضی، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت واداشته و تمرکز و دقت شما را که شرط اصلی برای موفقیت در هر کاری است را تقویت می کند.

شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

روشی که خمیر دندان را فشار می‌دهید، از شخصیت شما می‌گوید!

اگر گربه را در میان خفاش‌ها در 5 ثانیه پیدا کنید، شما چشم عقاب دارید!

تست شخصیت:این تست جالب زوایای پنهان شخصیت شما را افشا می‌کند!

اگر هویج متفاوت را در 5 ثانیه بیابید، چشمان تیزبینی دارید!

تست شخصیت: نوع دست دادن شما از شخصیت شما سخن می گوید!

نوشته های مشابه

27 دیدگاه

  1. آقا خدایی راستشو بگین.من خودم طراحی روی این موضوعات انجام میدم. فکر نمی‌کنم کسی بتونه زودتر از 13ثانیه پیداش کنه.من هم در 18ثانیه دیدمش.البته تصویر را که باز کردید. زمانی که در مقابل دید کاملتون قرار گرفت.اون موقع ثانیه شماری را شروع کنید.. اونوقت دقیق میتونی بگی در عرض چند ثانیه طرح مورد نظر را در تصویر پیدا کردی.. ببخشید اگه بی ادبی کردم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا