;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از گربه ها زیباتر و ملوس‌تر است؟

برای بسیاری از مردم، گربه سانان نمادی از حیله گری، هوش و شهود هستند. این بار مجله خبری چشمک تست شخصیت شناسی را ارائه کرده است که مربوط به گربه ها است. در تصویر زیر می توانید شش مورد از آنها را مشاهده کنید که از نظر رنگ، اندازه و شکل بسیار متفاوت هستند. در اینجا شما فقط باید انتخاب کنید که کدام یک را بیشتر دوست دارید و در نهایت تعجب خواهید کرد که این تست چه چیزی برای شما دارد. با تست شخصیت شناسی گربه با مجله خبری چشمک همراه باشید و با انتخاب یکی از گربه های، بخش های جالبی از شخصیت خود را شناسایی کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

درباره تست شخصیت شناسی گربه

در تصویر تست شخصیت شناسی گربه،  شش گربه بسیار زیبا و ملوس دیده می شود. به هر یک از این گربه ها نگاه کنید. یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. این تست وی تواند ویژگی های جالبی از شخصیت شما را آشکار می کنند.

قبل از ادامه توضیح می دهیم که این نوع مطالب که در وب سایت های مختلف منتشر می شوند، اعتبار علمی ثابت شده ای ندارند. تنها براساس ضمیر ناخودآگاه مورد توجه قرار می گیرند و زوایای شخصیتی افراد را شناسایی می کنند. لذا نسبیت در این مورد هم وجود دارد و نمی شود با قطعیت به مانند همه چیز، آن را پذیرفت. اما برای سرگرمی این تست ها بسیار مفید هستند و می توانند زمینه را برای عملکرد بهتر شما و ایجاد اعتماد به نفس در شما کمک کنند.

برای انجام تست کافی است به تصویر زیر نگاهی بیندازید. گربه ای که بیشتر توجه شما را به خود جلب کرد، انتخاب کنید و سپس به تفاسیر مراجعه کنید. هر یک از گزینه ها تست شخصیت شناسی گربه به چه معناست؟

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست شخصیت شناسی گربه

گربه 1 در تست شخصیت شناسی گربه

تست شخصیت شناسی گربه

اگر در تست شخصیت شناسی گربه مجله خبری چشمک، گربه 1 را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی درون گرا هستید و بنابراین در میان جمع احساس راحتی نمی کنید. با این حال، این شما را از دوستی واقعی برای افراد مهم زندگیتان باز نمی دارد. وقتی عزیزانتان به کمک و حمایت شما نیاز دارند همیشه در کنارشان هستید.

شاید برایتان جالب باشد: خود را بهتر بشناسید: بهترین ویژگی های شخصیتی شما در چیست؟

گربه 2

گربه شماره 2

اگر شماره 2 را انتخاب کردید، در همه چیز زندگی خود یک کمال گرا هستید. شما در هر کاری که انجام می دهید تمام تلاش خود را می کنید و از دیگران نیز می خواهید که همین کار را انجام دهند. با این حال، همه مثل شما نیستند، شما باید این را یاد بگیرید تا ارتباطات قوی تر و پایدارتر ایجاد کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت بینایی:آیا می‌توانید پلنگ برفی استتار شده را ببینید؟

گربه 3 در تست شخصیت شناسی گربه

تست شخصیت شناسی گربه

اگر در تست شخصیت شناسی گربه مجله خبری چشمک، گزینه شماره 3 را انتخاب کردید باید گفت که شما فردی بسیار وابسته به احساسات خود هستید. این احساسات به خصوص در ارتباط با دگیران بیشتر نمود پیدا می کند. برای اینکه از احساسات خود خسته نشوید، به دنبال آن باشید که هر آنچه را که احساس می کنید از طریق هنر بیان کنید.

شاید برایتان جالب باشد: قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

گربه 4

گربه شماره 4

شما یک فرد سرگرم کننده هستید. ماموریت شما این است که اطرافیانتان را خوشحال کنید، بنابراین دائماً آنها را تشویق می کنید که دنیا را با خوش بینی و قدردانی بیشتری ببینند.

شاید برایتان جالب باشد: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر در 20 ثانیه هستند!

گربه 5 در تست شخصیت شناسی گربه

تست شخصیت شناسی گربه

اگر گربه 5 را در تست شخصیت شناسی گربه مجله خبری چشمک انتخاب کردید، شما فردی بسیار مراقب هستید. شما مدام محیط خود و افراد اطرافتان را تجزیه و تحلیل می کنید و قبل از بیان نظرتان خیلی خوب فکر می کنید.

شاید برایتان جالب باشد: در تصویر اول چی دیدی تا بگم دقیقا چه شخصیتی داری؟

گربه 6

گربه شماره 6

اگر گربه 6 را انتخاب کرده اید، شما فردی متمرکز و با انگیزه برای رسیدن به اهداف خود هستید. شما نمی ترسید یا تنبل نیستید که سخت کار کنید تا به هر چیزی که می خواهید برسید.

شاید برایتان جالب باشد: چگونه از رودخانه عبور می کنید؟ 95 درصد در فضای مجازی نتوانستند این را حل کنند

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

داشتن یک گربه در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

صاحبان گربه تمایل دارند درون گرا و ناسازگار باهوش باشند. تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن یک گربه (37 درصد از خانواده‌های آمریکایی) ممکن است به این معنی باشد که آنها بیشتر درون‌گرا و ظاهراً ناسازگارتر باشند.

تست شخصیت شناسی گربه

امیدوارم از تست شخصیت شناسی گربه امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

تست: به نظر شما مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا