;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: با انتخاب یک نماد،ببینید که کیهان در مورد شما چه می‌گوید!

یک تست تصویری جدید برای شما. تست های تصویری برای شناخت جنبه های شخصیتی انسان دارای سطوح مختلف هستند. انجام برخی از آنها بسیار آسان است، برخی دیگر تا حدودی پیچیده هستند. تست شخصیت شناسی امروز ار موارد تست های پیچیده ای است که امروز با شما به اشتراک می گذاریم. بخش تفریح و سرگرمی با تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کیهانی با شماست. امیدواریم تا آخر مطلب با چشمک همراه بوده و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

درباره تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کیهانی

میلیاردها انسان بر روی این کره خاکی در خال زیستن هستند، هر کدام از این افراد دارای روحیات و شخصیت های متفاوت و یا تا اندازه ای مشابه هستند. این شباهت ها به خوبی قابل شناسایی است و ما می توانیم به راحتی این شباهت ها را تشخیص دهیم. اما گاهی یافتن تفاوت ها آسان نیست.

در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کیهانی با یک تصویر خاص روبرو هستیم.  این یک تصویر با پس زمینه سبز است که در آن نمادهایی مانند ماه وجود دارد. در این تصاویر رازهایی نهفته است که علاقمندی شما به هر یک از آنها می تواند، چیزهای خاصی را درباره شخصیت شما فاش کند. این طالع بینی نیست، بلکه یک چالش سرگرم کننده است تا بتوانید پاسخی برای شک و تردید احساسات خود با خودتان یا با دیگران پیدا کنید. انجام این تست روانشناسی که در شبکه های اجتماعی پرطرفدار بوده، ساده است.تنها کافی مشخص کنید در نگاه اول کدام تصویر را بیشتر پسندید!

انتخاب تصویر شماره 1

شما یک متفکر هستید!

اگر این تصویر را انتخاب کردید به این دلیل است که به نظر می رسد همیشه در هزار فکر فرو رفته اید. گاهی اوقات به روابط با افرادی اعتقاد دارید که روحیات و افکار خود را به بدلیل ارتباط با افراد دیگر تغییر داده اند. اما خوب می دانید که ارتباط با آنها باید بسیار منحصر به فرد باشد. مهم است که در داشتن با روابط با دیگران احساس بهتری داشته باشید. به همین دلیل باید روابط خود را به خوبی انتخاب کنید. این جزئیات را در مورد شخصیت خود فراموش نکنید.

انتخاب تصویر شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کیهانی

شما بسیار خلاق هستید

این امکان وجود دارد که برای شاد بودن نیاز به آزادی داشته باشید. شما فردگرا هستید و از دیگران انتظار دارید که با سرسختی به فضاهایی که ساخته اید احترام بگذارند. همیشه به یاد داشته باشید که افرادی را که فکر می کنید صادق و با ثبات هستند، در اولویت قرار دهید. از این نظر، علیرغم اینکه دنیا به سمت دیگری می رود، به نظرات خود وفادار بمانید. هرگز این جزئیات را نادیده نگیرید.

انتخاب تصویر شماره 3

شما بسیار پر انرژی هستید

انتخاب این تصویر، یعنی اینکه شما برای دیگران بسیار جذاب هستید. از این نظر، شما هرگز از ناشناخته فرار نمی کنید. از طرف دیگر، شما به دنبال روالی هستید که بتواند وجود شما را تثبیت کند. اینجاست که شما دیدگاهی متفاوت و راهی جدید برای ورود به مبارزات روزانه پیدا می کنید. شما باید این را برای روابط روزانه خود در نظر بگیرید.

انتخاب تصویر شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کیهانی

شما خیلی آرام هستید

تنهایی، آرامش شما را تعریف می کند. شما بسیار محتاط هستید و بنابراین افراد مزاحم یا بی ادب را دوست ندارید. همیشه به دنبال راهی برای ورود به قلب دیگران هستید: با یک هدیه، یک فکر و یا یک شاخه گل. شما دائماً در موقعیت مناسبی هستید و آرامش را حفظ می کنید. این مسئله ای است که افراد کمی می توانند داشته باشند.

انتخاب تصویر شماره 5

شما بسیار کاربردی هستید

در نهایت، اگر این تصویر را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی سخت کوش و سرسخت هستید. شرافت و حیثیت شما بالاتر از همه چیز است. شما هرگز بدون فکر عمل نمی کنید و تشخیص می دهید که چه زمانی اشتباه می کنید، اما همیشه سعی می کنید حرکات و اعمال خود را بهبود ببخشید. شما فردی وفادار و صمیمی هستید بدون توجه به اینکه دیگران با شما چه می کنند.

اهمیت تست های شخصیت شناسی

شناخت افراد چگونه بدست می آید؟ موضوعی که همواره ذهن روان شناسان و جامعه شناسان را به خود مشغول کرده است. شناخت آدمها تنها از روی ظاهر آنها امکان پذیر نیست و از سوی دیگر نمی توان به معنای واقعی کلمه، برای شناخت افراد، ذهن آن ها را خواند. اما می توان مدل هایی برای شناخت ایجاد کرد. بوجود آمدن تست های تصویری شخصیت شناسی، آزمون ها و … همگی در همین جهت است. از طریق شهود می توان به شناخت نسبی از افراد دست یافت. منظور ما از شهود بازخورد رفتارها و عملکردها و انتخاب های افراد در برخورد با یک موضوع و پدیده است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده وشی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی در شرایط مختلف سبب بروز دادن رفتارهای خاص آدمی می شوند. این تست ها هم زمینه خوبی هستند برای بروز دادن این رفتارها.

کیهان چیست؟

از نظر ریشه، واژه کیهان دگرگون‌شده واژه «گیهان» فارسی میانه است، که واژه‌های «جهان» و «گیتی» نیز از همان ریشه آمده‌اند.بسیاری از اخترشناسان معتقدند که در آغاز همه ی چیزهای درون کیهان مانند توپ کوچک در کنار هم جمع شده بودند . سپس حدود پانزده میلیارد سال پیش، انفجار شدیدی روی داد که آن را انفجار بزرگ می نامند.

نمادهای عرفانی یا آنچه که بعضاً نمادهای کیهانی خوانده می شوند، امروز بسار مورد توجه قرار گرفته اند. برخی از این نمادها به عنوان بخشی از مد در صنعت خالکوبی برای خود جای پا باز کرده است.  بسیاری معتقدند که این نمادها در درون خود معانی مختلفی به خود می گیرند. منشأ نمادهایی که در بسیاری از مناطق با آنها روبرو می شوید، بر اساس فرهنگ های مختلف است. در تصویر حاضر نیز نمادهای شمنیسم مورد توجه قرار گرفته است. در پس هر تصویر نیز معانی گوناگون به کار رفته است که در تست شخصیت شناسی تصویری کیهانی به آن پرداختیم.

نمادهای تاریخی و بررسی شخصیت انسان

در طول تاریخ، فرهنگ ها و تمدن های مختلف گاهی از نمادهای منحصر به فرد و گاهی مشابه استفاده کرده اند. نماد در واقع به تصویر کشیدن متعارف مفهوم از طریق یک نماد است. از یک ایده، شی، کیفیت، کمیت و غیره از منظر روان‌شناختی و فلسفی، همه مفاهیم ماهیت نمادین دارند و توصیفات آن‌ها نشانه‌های تصنعی هستند که معنای نمادینی دارند. لذا طبیعی است که بتوان براساس روح واحد بشر و مفاهیمی که از گذشته باستان، گذشتگان برای این نمادها در نظر گرفتند، شخصیت نسل امروز را شناخت.

لینک های مرتبط :

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند

با کمک این تست، ترس‌های پنهانی خود در عشق را بشناسید!

تست شخصیت: تصویری که ابتدا می بینید، مهمترین ویژگی‌تان را فاش می‌کند!

حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

تست شخصیت تصویری: چه چیزی شما را از داشتن عشق پایدار باز می دارد!؟

شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک کوه بزرگترین نقطه قوت خود را بشناسید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =

دکمه بازگشت به بالا