;
دنیای مدگوناگون

رفع تیرگی زیر بغل با ۵ روش خانگی جادویی با اثر فوری!

رفع تیرگی زیر بغل: امکان دارد شما نیز همچون بسیاری از افراد، از تیرگی زیر بغل خود خجالت کشیده و همین امر موجب شود از پوشیدن مایو، تاپ‌های بدون آستین و شرکت در ورزش‌های جمعی اجتناب کنید. همچنین به دلایل گوناگون، بدن بعضی از افراد در ناحیه بیکینی، رنگدانه بیشتری تولید می‌نماید که به طور معمول امری طبیعی است.

با این حال، اگر این موضوع برای شما آزاردهنده است، می‌توانید با استفاده از روش‌های گوناگون مثل روش‌های خانگی یا استفاده از بهترین محصولات رفع تیرگی زیر بغل، به طور موثر و پایدار به رفع تیرگی زیربغل خود بپردازید.

لازم به ذکر است که رفع سیاهی زیر بغل در یک روز چندان امر ممکنی نیست. سفید کردن زیر بغل و بیکینی می‌تواند به پوست شما جلوه‌ای زیبا ببخشد. در این مطلب دنیای مد ما قصد داریم بهترین روش‌های رفع تیرگی زیر بغل را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان‌های زرد در خانه با ۴ روش ساده!

۱.روغن نارگیل جهت رفع تیرگی زیر بغل

یکی از توصیه‌های بی‌نظیر متخصصان پوست و زیبایی جهت رفع سیاهی زیر بغل استفاده از روغن نارگیل است. برای رفع تیرگی زیر بغل در خانه به اندازه یک قاشق مرباخوری روغن نارگیل به زیر بغل خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید. اجازه دهید روغن نارگیل به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در این قسمت باقی مانده و بعد با آب و صابون ناحیه‌ی مورد نظر را بشویید. برای نتیجه گرفتن بهتر هفته‌ای دوبار این روش را تکرار نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید.

شاید بپسندید: درمان سریع لک صورت با ۸ روش خانگی شگفت انگیز!

رفع تیرگی زیر بغل

۲.رفع سیاهی زیر بغل با جوش شیرین

رفع تیرگی زیر بغل، جوش شیرین از سالیان گذشته به منظور ماده‌ای طبیعی جهت از بین بردن سلول‌های مرده پوست شناخته شده است. همین ویژگی جوش شیرین سبب شده تا بتواند جهت رفع تیرگی زیر بغل نیز مفید واقع شود.

برای استفاده نمودن از خواص جوش شیرین جهت رفع و درمان تیرگی زیر بغل خود می‌توانید دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری آب ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید تا خمیری یکدست ایجاد شود. توجه کنید که ماده حاصل نباید زیاد رقیق شود. این ماسک خانگی جوش شیرین را بر روی پوست تمیز خود بزنید و برای مدت یک دقیقه به خوبی ماساژ دهید.

سپس حدود ۳۰ دقیقه منتظر بمانید تا جوش شیرین تاثیر خود را به بهترین شکل روی پوست شما بگذارد. بعد از گذشت این مدت زمان می‌توانید پوست خود را با آب ولرم بشویید. نمی‌توان گفت که استفاده از جوش شیرین یک درمان صددرصدی تیرگی زیر بغل است اما ۲ تا ۳ بار استفاده از این ترکیب در طی هفته تغییرات قابل ملاحظه‌ای را جهت رفع سیاهی زیر بغل ایجاد می‌کند.

شاید بپسندید: دکوراسیون خانه شاد و پر انرژی با ۱۴ ایده جذاب و ارزان + عکس

۳.رفع سیاهی زیر بغل با خمیر دندان

خمیر دندان دارای فلوراید و جوش شیرین است، برهمین اساس قادر است همچون یک لایه بردار یا اسکراب عمل نموده و در رفع تیرگی زیربغل موثر واقع شود. جهت رفع سیاهی زیر بغل با خمیر دندان واجب است روزی دو الی سه مرتبه، مقداری خمیر دندان را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست زیر بغل مالیده و بعد آن را با آب ولرم شستشو دهید.

رفع تیرگی زیر بغل، پیشنهاد می‌شود برای انجام این کار از خمیر دندان‌های بدون بو و طعم استفاده نمایید. جهت کسب نتیجه بهتر ضروری است روزانه دو یا سه بار این روش را تکرار کنید.

شاید بپسندید: موهای چرب: رفع چربی موی سر با ۱۲ روش ساده خانگی!

۴.لیمو قوی‌ترین روش رفع تیرگی زیر بغل

یک راه موثر دیگر جهت رفع تیرگی زیر بغل در یک هفته، مالیدن آب لیمو به پوست زیر بغل است. این کار را بایستی به صورت روزانه و قبل از حمام انجام دهید. لیمو جزو سفید کننده‌های طبیعی محسوب می‌شود که به مرور رنگ پوست را روشن‌تر می‌نماید. بعد از حمام، مقداری مرطوب کننده به پوست زیر بغل خود بزنید و به مدت چند روز نباید از اسپری و مام زیربغل استفاده کنید.

شاید بپسندید: ۸  گیاه‌ی دارویی شگفت انگیز برای رفع آکنه که احتمالا نمی‌شناسید!

احتمالا بپسندید: ۵ ماسک شب خانگی برای رفع چین و چروک و شفاف شدن پوست صورت!

رفع تیرگی زیر بغل

احتمالا بپسندید: سفت شدن پوست صورت در یک هفته با این روش طلایی!

جالب خواهد بود:جلوگیری از ریزش مو با ۱۰ نکته ساده + فرمول موهای براق و سالم

۵. ماسک خانگی آرد نخود با شیر یا ماست

رفع تیرگی زیر بغل، جهت رفع تیرگی زیربغل شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر نیاز دارید. آرد را با ماست یا شیر مخلوط کرده و ترکیب به دست آمده را به زیر بغل خود بمالید. اگر کثیف شدن ملافه‌ها برای شما چندان مهم نیست، می‌توانید بگذارید این ترکیب در طی شب روی بر پوست شما بماند. با توجه به اینکه کاملا طبیعی هستند، تاثیر بدی نخواهند داشت. اگر می‌خواهید نتیجه بسیار سریعی بگیرید، می‌توانید مقداری آبلیمو نیز به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پوست شفاف و بدون لک داشته باشیم + ۹ روش خانگی شگفت انگیز

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: چگونه با مواد دم دستی در منزل، پوستی شفاف و تمیز داشته باشیم | روش های شفاف کردن پوست!

احتمالا بپسندید: روتین زیبایی صورت تا عید: چگونه پوستی بدون لک و درخشان داشته باشیم؟

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب ها با ۷ روش خانگی ساده!

شاید بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۵ عادتی که شما را پیر و سن بالا نشان می دهد!

احتمالا بپسندید: با استفاده از این روش ها، رشد و زیبایی موهایتان را تا عید دو برابر کنید!

بیشتر بخوانید: استایل قرار عاشقانه: چگونه برای اولین قرار عاشقانه یک استایل شیک و دلربا داشته باشیم؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

دکمه بازگشت به بالا