;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

مهران مدیری بالاخره از همسرش رونمایی کرد+عکس

مهران مدیری و همسرش: مهران مدیری متولد سال 1346، کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی و جدیدترین عکس مهران مدیری و همسرش همراه باشید.

بیشتر بخوانید: دختر خوانده حسن جوهرچی در سریال در پناه تو پس از 29 سال + عکس جدید بزرگسالی

جالب خواهد بود: سحر دختر کوچیک آقا ماشالله سریال خانه به دوش در آستانه 27 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از برنامه‌های دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

شاید بپسندید: طراحی لباس پرنسس های دیزنی با موج دریا+لباس کدومیکی قشنگتره!؟

جالب خواهد بود: استایل جدید بانو یوها، مادر جومونگ در خیابان‌های سئول + عکس

مهران مدیری

فعالیت هنری

پرواز ۵۷، مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود. پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. نوع نگاه مهران مدیری به طنز سبب مشکلاتی با برخی روزنامه‌های محافظه‌کار مانند کیهان شد[نیازمند منبع]. به هر رویه این مجموعه آغازگر حرکت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد.

تبدیل شدن بازیگران جوان ساعت خوش به ستاره‌های تلویزیون، چندان در آن برهه زمانی خوشایند مدیران تلویزیون نبود. ساعت خوش در اوج، یک مرتبه به پایان رسید. این تصمیم اتفاقی برای خود بازیگران هم عجیب بود.

شاید بپسندید: بازیگران سریال نون خ در دل طبیعت+عکس جالب و صمیمی!

احتمالا بپسندید: پرفروش ترین فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

عکس مهران مدیری و همسرش

عکسی در فضای مجازی وایرال شده است که منسوب به همسر مهران مدیری است. اما احتمالا وی یکی از طرفداران مدیری است. مهران مدیری پس از جدایی از همسرش گویا تاکنون ازدواج نکرده است.

شاید بپسندید: حسام منظور در فیلم ایرانی-ترکی مست عشق+عکس

احتمالا بپسندید: نعیمه نظام دوست دلیل ازدواج نکردنش را فاش کرد!

مهران مدیری و همسرش
مهران مدیری و عکسی که به عنوان همسرش در فضای مجازی وایرال شده است.

احتمالا بپسندید: استایل شیک و با کلاس ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: استایل خاص مرجان سریال نون خ در باشگاه سوارکاری+عکس و بیوگرافی

مهران مدیری
مهران مدیری و پسرش

شاید بپسندید: سرنوشت تلخ بازیگر خردسال “فیلم باشو غریبه کوچک” پس از 40 سال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: نیوشا ضیغمی بزرگ ترین راز تلخ زندگی اش را فاش کرد!

مهران مدیری و همسرش
مهران مدیری و پسرش

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک از این تاریخ به ایران میاد!

بیشتر بخوانید: داستان فیلم “سال گربه” بهرام افشاری + زمان پخش و بازیگران

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا