;
سینمافرهنگ و هنر

پرفروش ترین فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی:  شهاب حسینی و ترانه علیدوستی جزو بازیگرانی هستند که در چندین فیلم مختلف با هم همکاری داشتند؛ همکاری‌هایی در قالب همسر یا بازیگر نقش مقابل که هر بار به دلیل توانایی بالای این هنرپیشه‌ها با استقبال فوق العاده روبرو شد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر  عناوین فیلم های مشترک این دو بازیگر مشهور ایرانی را آورده ایم.

بیشتر بخوانید: روایت تکان دهنده شهاب حسینی درباره زندگی اش!

فیلم درباره الی

یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی مشترک شهاب حسینی و ترانه علیدوستی درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بود که در سال 1387 تولید شد. ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی درباره الی نقش الی را بر عهده داشت و شهاب حسینی نقش احمد را بازی میکرد. احمد پسر جوانی بود که پس از سال‌ها از کشور آلمان به وطن بازگشته و همراه خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات به شمال ایران سفر می‌کند.

همراهان او در تلاشند همسری برایش بیابند و همین او را با یک معلم مهد کودک به نام الی روبرو می‌سازد. این دو بازیگر درباره الی را در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی، احمد مهرانفر، رعنا آزادی ور، مانی حقیقی و پیمان معادی در کارنامه خود به ثبت رساندند.

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، فیلم درباره الی موفق به کسب جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2009 شد و نامزد اسکار دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان گشت.

بیشتر بخوانید: مرجان “سریال نون خ” در باشگاه سوارکاری +عکس

جالب خواهید بود: آرایش غلیظ خواهر زاده اوس موسی “سریال پایتخت” در تبلیغات لباس سنتی+عکس

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در فیلم فروشنده

یکی دیگر آثار فاخر اصغر فرهادی با حضور مشترک شهاب حسینی و ترانه علیدوستی، فیلم فروشنده بود که در این فیلم این دو بازیگر نقش مقابل و همسر یکدیگر را بر عهده داشتند. ترانه در نقش رعنا و شهاب در نقش عماد فیلم فروشنده، در این فیلم کنار بازیگرانی همچون مینا ساداتی، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی حضور داشتند.

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، فروشنده اصغر فرهادی موفق به کسب جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری شد که مهمترین آنها جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان بود.

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در شهرزاد

یکی از پربازدیدترین سریال‌ها با حضور این دو بازیگر معروف، شهرزاد حسن فتحی بود که در سه فصل پخش شد. ترانه علیدوستی در نقش شهرزاد و شهاب حسینی در نقش قباد این سریال موفق به ایفای نقش در یکی از پربازدیدترین سریال های نمایش خانگی شدند.

فیلم‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

 

بیشتر بخوانید: عکسی جالب از شهاب حسینی و پدرش+شباهت خیره کننده بازیگر سوپراستار با پدرش!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بخت گشایی دختران توسط شاهین صمد پور + عکس

احتمالا بپسندید: عکس شیرین “سریال نون خ” در شنزارهای چابهار + به تنهایی زیبائیهای چابهار را جهانی کرد!

بیشتر بخوانید: خواننده آهنگ نوستالژیک “کی بود کی بود که پرسید” دهه شصت در ۵۰ سالگی اش+عکس و آهنگ

جالب خواهد بود: تغییر چهره بازیگران فیلم و سریال های خارجی که دهه شصت و هفتاد، محبوب بودند+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا