;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

زوج های دیزنی که بسیار محبوب‌اند، چه کسانی هستند+عکس

زوج های دیزنی: دیزنی همیشه با فیلم‌های انیمیشنی خود تلاش کرده است تا داستان‌های معناداری برای نسل‌های مختلف تعریف کند. داستان‌هایی که گاهی بر ماجراجویی برای خودیابی تمرکز می‌کنند، گاهی هم حول تعامل بین شخصیت‌های پیچیده می‌چرخند. تا آنجایی که دنیای بی حد و مرز فانتزی پیش می‌رود، بعضی از روابط بین شخصیت‌های انیمیشنی علیرغم طراحی و تنظیمات کارتونی واقعی به نظر می‌رسند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با عکس های دیدنی زوج های دیزنی همراه شوید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های سونگ هه کیو زیباترین بازیگر کره+عکس

جالب خواهد بود: حمید لولایی به همراه همسر و دخترش+عکس

زوج های دیزنی

دیزنی سهم نسبتا خوبی از زوج‌های معروف دارد که در کنار هم عالی به نظر می‌رسند و حتی بعضی از آن‌ها تاثیر معناداری روی داستان و فیلم می‌گذارند. تماشای آشکار شدن عشق زوج‌های انیمیشن‌های دیزنی احساس شیرینی به مخاطب منتقل می‌کند و امید به دنیای پاکی را که در آن عشق بر همه چیز پیروز می‌شود، دوباره تقویت می‌کند. در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک زوج های دیزنی را از بدترین تا بهترین نام بردیم.

جالب خواهد بود: پرنسس های دیزنی هم پیر شدند + عکس

بیشتر بخوانید: احسان علیخانی و عمو پورنگ فامیل از آب درآمدند ؟!

مولان و لی شانگ در «مولان» (Mulan)

با وجود اینکه در ابتدا کنار هم قرار گرفتن مولان و لی شانگ غیرمتعارف به نظر می‌رسید، پذیرش طبیعت سرکش و رشد مولان به عنوان یک شخصیت توسط لی شانگ باعث شد او را بیشتر دوست داشته باشد و در نهایت او را از مسائل قبلی که در جهت کشف هویت واقعی خود درگیرشان بود نجات دهد. هر دوی آن‌ها سفری را با هم پشت سر گذاشتند و تا پایان فیلم تغییر شخصیت‌هایشان را به خوبی نشان دادند. آن‌ها روی صفحه نمایش به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و در دنباله انیمیشن «مولان» به صورت رسمی یک زوج کامل و بی‌نقص به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: پیام حال خوب کن ژیلا صادقی برای خانوم ها!

جالب خواهد بود: ماجرای عجیب آخرین دیدار زهرا داوودنژاد با برادرش رضا!

مولان و لی شانگ در «مولان» (Mulan)

کیدا و مایلو در «آتلانتیس: امپراطوری گم‌شده» (Atlantis: The Lost Empire)

کیدا و مایلو زوج معروف جواهر دست کم گرفته شده «آتلانتیس: امپراتوری گم‌شده» هستند. یک علاقه‌مند به تاریخ که تقریبا هیچ مهارت رزمی ندارد در کنار یک شاهزاده خانم جنگجو که قادر است گروهی از دشمنان را از بین ببرد قرار گرفته است. از روی منطق که به این دو نگاه کنیم کنار هم قرار گرفتنشان غیرممکن به نظر می‌رسد، اما در انیمیشن همه چیز ممکن و کاملا طبیعی است. صرف نظر از اینکه دنباله‌ها را تماشا می‌کنید یا سریال‌های انیمیشنی اسپین‌آف، آن‌ها به عنوان یکی از ۱۰ زوج برتر انیمیشن‌های دیزنی شیمی باورپذیری با هم دارند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل افسانه پاکرو بازیگر فیلم دو عروس!

جالب خواهد بود: بازیگر نقش سمندون کابوس بچه های دهه شصت کی بود+ عکس و بیوگرافی

زوج های دیزنی

بیانکا و برنارد در «نجات‌دهندگان» (The Rescuers)

این دو موش جسور قبل از اینکه حتی تصور کنند قرار است برای همیشه کنار هم قرار بگیرند یک تیم بودند و این به شکل‌گیری رابطه و شیمی آن‌ها کمک کرد. جذابیت بیانکا و رفتار ناشیانه و در عین حال شجاعانه برنارد به طرز شگفت‌انگیزی با هم جور درمی‌آید و آن‌ها را به یک زوج قابل اعتماد در هنگام کمک به بقیه تبدیل می‌کند. حتی با وجود اینکه «نجات‌دهندگان» دیزنی نتوانست مخاطبان را به اندازه بقیه مجموعه فیلم‌های انیمیشنی مجذوب خود کند، اما همچنان یکی از بامزه‌ترین زوج‌های دیزنی را به نمایش گذاشت.

بیانکا و برنارد در «نجات‌دهندگان» (The Rescuers)

راپانزل و فلین در «گیسوکمند» (Tangled)

شما نباید انتظار داشته باشید که یک کلاهبردار دوره‌گرد در حالی که مشغول دزدی است رستگاری و عشق واقعی را پیدا کند، اما فلین به نحوی موفق می‌شود پس از نجات دختری که در یک برج گیر افتاده بود به عشق واقعی برسد. ماجراجویی‌های دوتایی فلین و راپانزل به آن‌ها کمک کرد تا پیوند بهتری برقرار کنند و تا زمانی که داستان به اوج خود برسد، این حس بوجود آمد که این دو واقعا زوج کاملی هستند.

هر دو آن‌ها در فیلم جذاب، خنده‌دار و نسبتا بامزه به نظر می‌رسند. از آنجایی که هر دوی آن‌ها بدون اینکه به یکدیگر اعتماد کامل داشته باشند سفر خود را آغاز کردند، دیدن تبدیل شدن آن‌ها به یک زوج قدرتمند احساس خوبی دارد.

راپانزل و فلین در «گیسوکمند» (Tangled)

ناوین و تیانا در «شاهزاده‌خانم و قورباغه» (The Princess and The Frog)

یک پیشخدمت عاشق نیواورلئان عاشق شاهزاده‌ای مغرور شده است که به قورباغه تبدیل شده؛ این شاید یکی از عجیب‌ترین راه‌ها برای تعریف یک رابطه نامتعارف باشد، اما به نوعی در نهایت به پایانی شیرین ختم می‌شود. علیرغم اینکه ناوین و تیانا در ابتدای فیلم خیلی به یکدیگر علاقه نداشتند، در پایان «شاهزاده‌خانم و قورباغه»، به هم نزدیک و عاشق هم می‌شوند. دیدن تداوم عشق در هر شرایطی دلچسب است.

شاید بپسندید: شغل دوم بازیگران معروف ایرانی|یه عمر برام سوال بود که چرا بازیگرا اکثرا وضع اشون خوبه!؟

احتمالا بپسندید: این بازیگران معروف سینمای هند، اصالتاً ایرانی تبار هستند+عکس و بیوگرافی

زوج های دیزنی

بل و دیو در «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)

 

اگرچه بل، دختری عاشق کتاب، به اندازه‌ای زیبا بود که همه مردان اطرافش را مجذوب خود کند، اما یک موجود ترسناک، با طبیعت و قلبی مهربان، در نهایت عاشقش شد. «دیو و دلبر» داستانی است که می‌گوید نباید کسی را از روی ظاهرش، بلکه بر اساس شایستگی‌ها و شخصیت او قضاوت کرد. صحنه‌های مربوط به دیو و بل در کل انیمیشن تماشایی و شیرین است. آن‌ها صحنه‌های عاشقانه و قدرتمند زیادی را در طول فیلم به اشتراک می‌گذارند که هرگز از ذهنتان بیرون نخواهد رفت.

زوج های دیزنی

جین و تارزان در «تارزان» (Tarzan)

یک زیست‌شناس بریتانیایی به همراه تنها دخترش جین برای مطالعه گوریل‌های پشت‌نقره‌ای به آفریقا سفر می‌کند. جین و پدرش به کشف بزرگی دست پیدا می‌کنند و در نهایت عاشق مردی به نام تارزان می‌شود که در میان میمون‌ها بزرگ شده است. از اولین تعامل آن‌ها در فیلم تا وقتی که جین به تارزان می‌آموزد که مثل یک انسان راه برود و صحبت کند، رابطه‌شان دوست‌داشتنی است و در هر صحنه مکمل یکدیگرند. عشق آن‌ها به یکدیگر از مرزها فراتر می‌رود و زندگی‌شان را متحول می‌کند.

شاید بپسندید: تغییر چهره بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین در آستانه 27 سالگی+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: طلبه جوان فیلم طلا و مس، بیرون سریال کنار زن و بچه واقعی اش+ عکس و بیوگرافی

زوج های دیزنی

لیدی و ترمپ در «بانو و ولگرد» (Lady and Tramp)

چه کسی فکر می‌کرد که یک داستان عاشقانه بین دو سگ به یکی از رمانتیک‌ترین داستان‌هایی تبدیل شود که تا به حال در یک فیلم یا انیمیشن نشان داده شده است؟ پیوند و شیمی بین لیدی و ترمپ یادآوری شیرینی است که عشق از همه مرزها فراتر می‌رود و زمانی که توقعش را ندارید شکوفا می‌شود. قرار شام اسپاگتی شایان ستایش آن‌ها زیر نور مهتاب یکی از نمادین‌ترین روابط در میان ۱۰ زوج برتر انیمیشن‌های دیزنی است. فداکاری آن‌ها برای یکدیگر در طول فیلم باعث می‌شود که شما مشتاق به سرانجام رسیدن عشق آن‌ها باشید.

زوج های دیزنی

یاسمین و علاالدین در «علاالدین» (Aladdin)

اگرچه رابطه یاسمین و علاالدین بر اساس یک دروغ شروع شد، اما وقتی علاالدین حقیقت را در مورد خانواده ساده‌اش به شاهزاده‌خانم گفت، خود را نجات داد. این کار به خودی خود هر دو آن‌ها را به هم نزدیک کرد اما نجات پدر یاسمین یعنی سلطان، پیوند آن‌ها را محکم کرد. علاالدین و یاسمین در فیلم به خوبی با یکدیگر بازی می‌کنند، و حتی در مجموعه انیمیشن‌های اسپین‌آف، رابطه بیشتری با هم دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا بر هر موقعیت ناراحت‌کننده‌ای غلبه کنند. آن‌ها هر دو مهربان و شجاع هستند که تاثیر بیشتری هم بر رابطه‌شان می‌گذارد.

احتمالا بپسندید: عکس های جالب بازیگر نقش باوان سریال نون خ، در ارتفاع بالا+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: رحمت امینی شالیکار هزار جریبی بیرون سریال پایتخت به همراه همسر و فرزندش+عکس و بیوگرافی

زوج های دیزنی

مگارا و هرکول در «هرکول» (Hercules )

از پسر شگفت‌انگیز گرفته تا مردی که به او عشق می‌ورزید و احترام می‌گذاشت، هرکول جایگاه خود را در قلب مگ به دست آورد و به او نشان داد که با وجود ترس، دوباره عاشق شدن اشکالی ندارد. رابطه قبلی مگ به قیمت آزادی او تمام شده بود و برای همین او از شروعی دوباره وحشت داشت. هرکول علیرغم اینکه متوجه شد مگارا سعی دارد به او خیانت کند، همه چیز را به خاطرش به خطر انداخت.

زوج های دیزنی

او تمام احساسات منفی خود را نادیده گرفت و زندگی خود را به خطر انداخت تا مگارا را از دست هادس نجات دهد، حتی اگر توانایی‌های خداگونه خود را از دست بدهد. در پایان، این همان چیزی است که او را به قهرمانی تبدیل می‌کند که شایسته داشتن نیرویی است که زئوس به او داده.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: علی صادقی و دخترش | این کی ازدواج کرد!؟ کی بچه دار شد؟؟

جالب خواهد بود: اگر غذاها انسان بودند، چه شکلی می‌شدند!؟+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا