;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

عکس های جالب بازیگر نقش باوان سریال نون خ، در ارتفاع بالا+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهرنوش طوسی: مهرنوش طوسی بازیگر تلویزیون، متولد دهه هفتاد کرمانشاهی است. او بازیگر نقش باوان دختر ادریس در مجموعه بوم گردی سریال نون خ ۴ می باشد. با بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک و بیوگرافی مهرنوش طوسی و جدیدترین عکس های این بازیگر خوش آتیه همراه باشید.

شاید بپسندید: استایل خفن و زیبایی خیره کننده دختران ناخدا سریال نون خ 5 بیرون سریال+ عکس

احتمالا بپسندید: پشت صحنه و شتر سواری بازیگران سریال نون خ در سواحل زیبای چابهار+عکس

بیوگرافی مهرنوش طوسی

مهرنوش طوسی بازیگر دهه هفتادی به تازگی وارد زمینه بازیگری شده است و در سریال نون خ در نقش باوان بازی کرده است. او نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دخترهای ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می کند.

بیوگرافی مهرنوش طوسی

سریال نون خ

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از شبکه یک پخش می‌شود. عنوان نون خ سرواژهٔ نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که به همراه هم‌آبادی‌ هایش درگیر ماجراهایی می‌شود. تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش شده‌اند.

در فصل چهارم سریال به سراغ شکار گرگ‌ها رفته است. در فصل چهارم سریال نون خ گاو و گوسفندان روستاییان با حمله گرگ‌ها تار و مار می‌شوند و بزرگان ده برای تغییر شرایط شکار گرگ‌ها را پیشنهاد می‌کنند اما خودشان به دلایلی موفق به شکار نمی‌شوند و به همین خاطر تصمیم به استخدام شکارچی از ده بالا می‌گیرند، با این کار اختلافات قدیمی بین دو روستا سرباز کرده و ماجراهای جذابی شروع می‌شود.

مهرنوش طوسی

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است که در این سریال با اتفاقات متفاوتی مواجه می شود چهره واقعی ادریس ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی کنار دختر معروفش باوان.

بیوگرافی مهرنوش طوسی

 

عکس های جدید مهرنوش طوسی

 

 

بیوگرافی مهرنوش طوسی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: تغییرات زیاد خانه و کوچه آقاماشالله سریال خانه به دوش پس از 20 سال+عکس

بیشتر بخوانید: گریم خاص و جالب هدیه بازوند در نقش کولبر+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا