;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک کوه بزرگترین نقطه قوت خود را بشناسید!

شاید برای شما هم زیاد پیش آمده باشد که حرف هایی زده باشید، اما واقعا قصد انجام را نداشته اید. در این مسئله نکته مهمی نهفته است. روانشناسان معتقدند که تفکر و تصور حرف هایی که زده اید احتمالا در ضمیر ناخودآگاه شما موجود است. براساس همین موضوع است که روان شناسان تلاش می کنند افراد را براساس رفتارها و گفتارهایشان بشناسند و واقعیت اینجاست که این شناخت تا اندازه زیادی می تواند درست باشد. علاوه بر این مسئله روانشناسان از تست های شخصیت شناسی تصویری زیادی برای شناخت انسان استفاده می کنند. یکی از این تست ها، تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه است. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

آزمون شناسایی زن بچه دار: با تیزبینی و هوش بالای خود تشخیص دهید که کدامیک از زنان، بچه دار است!؟

تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

تست های شخصیت شناسی تصویری، معماها، سوالات هوش و … به یکی از محبوب ترین سرگرمی های اینترنت تبدیل شده اند. این تست ها در کنار جنبه سرگرمی آن به ما کمک می‌کنند تا بیشتر درباره خودمان کشف کنیم. به همین دلیل است که ما هر روز در بخش تفریح و سرگرمی برای شما تست های شخصیتی جدید تهیه می کنیم.

تست شخصیت براساس انگشت: اگر میخای طرف مقابلت را بشناسی،کافیه به انگشتای دستش نگاه کنی!

انجام این تست ها نیز بسیار آسان است، فقط باید یک کوه را انتخاب کنید و بسته به پاسخ خود خواهید فهمید که ناخودآگاه شما چه چیزی را پنهان می کند و البته اینکه بزرگترین نقطه قوت شما چیست. شما با فهمیدن نقاط قوت خود خواهید توانست در زندگی بهتر عمل کنید و در همه ابعاد زندگی خود موفق تر باشید. در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه، تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید، عدد را به خاطر بسپارید. سپس به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید تا تفسیر انتخاب خود را بفهمید.

تست شخصیت نوع انتخاب هدفون: نوع هدفونی را که استفاده می‌کنید از شخصیت شما می گوید!

تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

تفاسیر تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص دزد لباس: چه کسی در فروشگاه، لباس دزدیده است!؟

انتخاب کوه شماره 1

شکی نیست که شما فردی مستقل هستید، زیرا به دنبال ایجاد مسیر شخصی خود در زندگی هستید. به لطف خوش بینی و تلاش ذاتی، خود می توانید امکانات مناسبی را برای دستیابی به هدف خود بدست آورید. داشتن فضای شخصی از چیزهایی است که بیشتر به آن اهمیت می دهید. پس طبیعی است که فردی صلح جو باشید و از از درگیری با دیگران اجتناب کنید.

آزمون تشخیص زندانی فراری: فکر می کنی باهوشی، بگو زندانی فراری کدومیک از آدمای این فروشگاهه!؟

انتخاب کوه شماره 1

برای تصمیم گیری های مهم، زمان لازم را صرف می کنید. به این ترتیب یکی از فضایل و نقاط قوت شما داشتن صبر است. صبر داشتن به شما آرامش درونی می دهد و شما را به دیگران نزدیک می کند.

انتخاب کوه شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

انتخاب کوه شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

شما فردی بسیار آرام هستید. ترجیح می دهید همواره زندگی توأم از آرامش و دور از تنش را انتخاب کنید. فردی عملگرا هستید و فقط از زمان لازم استفاده می کنید. شما می دانید که چگونه در شرایط دشوار یک راه ایده آل را انتخاب کنید. شما می توانید به آسانی آرامش را به زندگی منتقل کنید.

آزمون شناسایی فرد زیر سن: پاسخی که شما به این آزمون می‌دهید، نقطه ضعف شما را مشخص می‌کند!

انتخاب کوه شماره 3

 

انتخاب کوه شماره 3

شما برون گرا هستید و به همین دلیل است که اطرافتان را افراد زیادی احاطه کرده است. حس شوخ طبعی و مهربانی شما قابل توجه است. زندگی در زمان حال ویژگی مثبت شماست و دغدغه آینده را چندان ندارید.کنجکاوی، تمایل به ادامه یادگیری و کسب تجربیات شما هیچگاه متوقف نمی شود.

آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: اگر تیزبینی بگو که کدومیک از افراد حاضر تصویر خیلی وقته مرده!

انتخاب کوه شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پسر فوتبالیست: اگه تیزی سریع، 5 تفاوت دو تصویر پسرک فوتبالیست را پیدا کن!

انتخاب کوه شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

زندگی شما پر از ماجراها و چالش ها است. زندگی شما پر از احساساتی است که به شما انرژی می دهد. شما از زندگی بهترین استفاده را می کنید و روز به روز زندگی را زندگی می کنید. شما دوست ندارید از قوانین عرفی دست و پاگیر پیروی کنید، زیرا از آزادی و همچنین خودانگیختگی خود قدردانی می کنید، بنابراین برنامه ریزی های شما طبق برنامه نیست.

آزمون جالب برای شناخت روحیات: فکر می کنید مادر کودکان کدامیک از این دو زن است!؟

انتخاب کوه شماره 5

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی حلقه گمشده: با پیدا کردن حلقه، مانع از کنسل شدن مراسم ازدواج شوید!

انتخاب کوه شماره 5

شما با کمک افکار عمیق خود به آرامش دست می یابید. همین مسئله باعث شده که به بهترین شکل ممکن زندگی کنید. زندگی کردن شما سبب قدردانی شما از خودتان می شود. بنابراین از قرار گرفتن در مکان های شلوغ یا پر سر و صدا اجتناب می کنید. بنابراین تنهایی یک نکته مثبت بزرگ برای شما است، به لطف این مسئله می توانید تصمیمات خوبی در مورد آینده خود بگیرید. اگرچه از تنهایی لذت می برید، اما به عزیزان خود نیز اهمیت می دهید، زیرا آنها به شما شادی زیادی می بخشند و اولویت شما هستند.

آزمون تشخیص پدر نوزاد: پدر واقعی نوزاد کوچولو کدام یکی از این دو مرد است!؟

انتخاب کوه شماره 6 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

انتخاب کوه شماره 6 در تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

ویژگی بزرگ شما شجاعت است. از انتخاب مسیرهایی که افراد کمی انتخاب کرده اند هراسی ندارید، زیرا از این طریق در زندگی خود معنا پیدا می کنید. شما ترجیح بیشتری به تنهایی دارید و زندگی را به شیوه ای غیر متعارف می بینید که در سبک زندگی شما منعکس می شود. خلاق و مبتکر هستید.

آزمون اشتباه در تصویر انسان ها: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه، اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید؟

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

کوهها و اساطیر

با مطالعه در اساطیر ملل به شباهت‌های فراوانی میان آنها می‌توان دست یافت؛ یکی از همین شباهت‌ها در نقشی است که ادیان کهن و داستانهای اسطوره‌ای، به کوه‌ها داده‌اند. نقشی مقدس، مهم و مرکزی در باورهایشان! هر چند یکی از خصوصیات ادیان، تمایزگذاری میان مکان براساس قداست آنهاست!

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت شناسایی در معرض خطر:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

البرز کوه در باورهای مردمان خراسان زمین، طورسینا در باورهای یهودی، کوه نور در باورهای اسلامی و … همه و همه شاهدی بر این مدعاست. تمایز میان مکان‌ها در باورهای مختلف، سبب گردیده تا فرد معتقد به آن باور به هنگام قرار گرفتن در مکان مقدس؛ احساس پیوند بیشتری با آفریننده خود داشته و آرامش و امنیت بیشتری را در این مکان بیابد؛

شاید بپسندید:آزمون شناسایی سایه الاغ و بز: باهوشا در 3 ثانیه، سایه دقیق این دو حیوان بامزه را تشخیص می دهند!

کوه در باورهای اساطیری، همواره ستون آسمان بوده است و صعود از آن به معنای صعود به اسمان و نزدیکتر شدن به خداوند بوده است. محمد آنگاه که از زمانه و مردم عرب جاهلی رنجور و خسته می‌شد به غار حرا و کوه پناه می‌برد و در نهایت اولین ایات الهی در دل کوه بر او نازل می‌شود؛ قدیمی‌ترین عبادتگاههای مسیحیت؛ بودیسم و … در دل کوهها شکل گرفتند تا انسان بتواند رابطه خود و خالق را مستحکم‌تر کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

اگر چه در باورهای دینی، کارمایه اصلی کوه همانطور که اشاره گردید صعود به آسمان است؛ اما در کنار آن، با ايجاد احساس آرامش ذهنی در انسان به او در فاصله گرفتن از بی‌شکلی و پوچی کمک کرده و در پیوستن به جمعی که هستی را می‌سازد؛ یاری می‌رساند! جمعی که با آن انسان، احساس امنيت می‌كند؛ چرا که حضورش در این جمع با نيستی بيشترين فاصله را دارد.

در ادبیات فارسی نیز کوهها جایگاه عجیبی دارند. در سخنان مولانا، انسان اصلی ترین و محوری ترین مسئله است و آفرینش و هستی در حول محور او در گردش است. بر اساس همین باور کوه نیز به عنوان یکی از بزرگترین پدیده های این دنیا، جایگاهی مهم داشته و کوه سرشار از رمزهای کلان و حاوص تصاویر بدیع و زیباست.

برایتان جالب خواهد بود: سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ثروتمند در پارک: کدام خانواده ثروتمندتر است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:قابل توجه باهوشا: این سوال ریاضی می تواند ضریب هوشی بالای شما را اثبات کند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: کودکی که تلاش کرده خود را به مانند دیگر کودکان متمول نشان دهد را شناسایی کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص همسر واقعی از ربات ها: همسر واقعی مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

لینک های مرتبط جالب:

تست شخصیت: با کمک این تست، ترس‌های پنهانی خود در عشق را بشناسید!

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

تست شخصیت:حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

 کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

4 بهترین تست شخصیت شناسی: با این تست ها خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت تصویری: چه چیزی شما را از داشتن عشق پایدار باز می دارد!؟

 تصویری که ابتدا می بینید، مهمترین ویژگی‌تان را فاش می‌کند!

 چند سگ در تصویر می بینید؟

شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

پرانه‌های در تصویر از جنبه‌های پنهان شخصیت شما می‌گویند!

 تست شخصیت: با انتخاب یک نماد،ببینید که کیهان در مورد شما چه می‌گوید!

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

    1. تست های شخصیت شناسی تصویری مختلفی از سوی روانشناسان ارائه می شوند تا در نهایت بتوانند شخصیت فرد مورد نظر خود را شناسایی کنند. لذا شما با دیدن نتایج این تست نباید کاملا به این تست ها بی اعتماد شوید.

  1. کاملا در مورد من درست گفته بود من تست های شخصیت شناسی زیادی انجام میدم میتونم بگم که بالای ۹۰ درصد در مورد ماها صدق میکنه یا بهتر بگم که خیلی هاشون کاملا درست از آب دراومده به خصوص در مورد من

    1. خوب این تست ها طراحی می شوند و قادرند تنها بخشی از زوایای شخصیتی آدمها را درک کنند. البته برای دریافت نتیجه باید تست های متعددی انجام بشه. اما حقیقت این هست که شناخت ما آدمها خیلی سخت هست. به صورت واقعی حتما ما خودمان، خود را درست نمی شناسیم. ممنون از دقت و توجه اتا.

  2. سلام واقعا همشون درست بود ممنون من عاشق شخصیت شناسی هستم خیلی ممنون که وقت گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا