;
تفریح و سرگرمی

یکی از این سه ماجراجو پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

آزمون شناخت ماجراجوی احمق :سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناخت ماجراجوی احمق، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

مجله خبری چشمک امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت ماجراجوی احمق همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید. کدامیک از این افراد ماجراجو، یک احمق است!؟

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

آزمون شناخت ماجراجوی احمق

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون شناخت ماجراجوی احمق را بررسی کنید.

در تصویر آزمون شناخت ماجراجوی احمق، شما سه شخص را می بینید. هر سه این افراد تصمیم دارند که از هواپیما به پایین بپرند و هیجان سقوط با چتر نجات را تجربه کنند. اما یکی از این افراد پس از پریدن از هواپیما، دچار سانحه شد و کشته شد. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چیستان:  آن چیست که سر ندارد، کلاه دارد، یک پا دارد و کفش ندارد؟

آزمون شناخت ماجراجوی احمق

شاید بپسندید: با حرکت دادن 4 کبریت این فلش را به 2 فلش تبدیل کن!|اثبات کن ضریب هوشی ات بالاست!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: زن بیمار مدعی است که دکتر پای دیگری را به او پیوند زده است!؟ آیا راست می گوید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام دو شهر است که بخش اول اسم آن هم نام خاک است!؟

پاسخ آزمون شناخت ماجراجوی احمق

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله خبری چشمک به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

احتمالاً بپسندید: یکی از دروازه ها را که دوست داری باز کنی انتخاب کن تا از پتانسیل های بالقوه خودت باخبر بشی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی دو پرنده مخفی تصویر رو پیدا کنی دقت و تمرکزت عالیه!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین تصویر دو مرغابی کنار برکه هست | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

اما اگر خوب دقت کنیم، خواهید دید که هر سه این افراد ماجرا جو احمق تشریف دارند. هر سه به جای چتر نجات کوله پشتی دارند.  هیچ بندی که سینه و شکم را موقع فرود محافظت کند وجود ندارد. زن وسطی نیز به همین ترتیب. ولی به گفته طراح یک نفر جان خود را از دست داده است. لذا فرض بر این است که دو نفر دیگر قبل از پریدن این نواقص را رفع کرده اند. یعنی متوجه این مسئله شده و از کوله حاوی چتر نجات استفاده کرده اند. اما با توجه به تصویر هر سه خواهند مرد، چون کسی نیست به آنها درباره خطایشان گوشزد کند.

شاید بپسندید: دقت ات خوب باشه تو 10 ثانیه 5 تفاوت دو تصویر را پیدا می کنی!| 90 درصد افراد موفق نمیشن!

پاسخ آزمون شناخت ماجراجوی احمق

شما می توانید آزمون شناسایی ماجراجوی احمق را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا احساساتی و عاطفی هستی، کافیه بگی در نگاه اول در تصویر چه دیدی!؟

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر دخترک، تیزی خودت رو اثبات کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:قدرت دیدت رو با پیدا کردن یوزپلنگ تصویر محک بزن! | فقط چشم عقابیا متوجه میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها میتونن بز کوهی که خودش رو میون صخره ها استتار کرده، شناسایی کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: درخت گیلاسی که در این تست انتخاب می کنید، شخصیت آرام یا هیجانی شما را آشکار می کند!

شاید برایتان جالب باشد

با انتخاب یکی از این سگ ها متوجه شوید که چه اندازه مسئولیت پذیر هستید!

چیستان: نام کدام پرنده است که اگر یک حرف به آخرش اضافه کنی نام پرنده دیگری می شود!؟

قدرت بینایی خود را آزمایش و 5 تفاوت تصویر را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید (اگر می توانید!)

 باهوشا بگن: کدومیکی از این دو تا زن قاتل هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا