;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت راستگویی همسر: آیا مرد راست می گوید یا آنکه به همسرش خیانت کرده است!

آزمون شناخت راستگویی همسر: سوال تصویری که امروز در بخش تفریحی و سرگرمی چشمک منتشر شده است از جمله سوالات و معماهایی است که می تواند یک چالش جدی را برای ذهن و همچنین توانائیهای شما خلق کند. به باور سازنده آزمون شناخت راستگویی همسر، افراد دارای دقات و تمرکز عالی می توانند در 5 ثانیه به درستی به این آزمون پاسخ دهند.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

به واقع پس از پاسخگویی شما به سوال آزمون شناخت راستگویی همسر، می توان ادعا کرد که شما دارای دقت، بینایی و تمرکز عالی هستید. در کنار این مسائل از سطح ادراک و تحلیل عالی برخوردار هستید. به هر صورت شما برای اینکه بتوانید سطح توانائیهای خود را بسنجید باید در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید که آیا همسر زن تصویر در حال گفتن واقعیت به همسر خود است یا اینکه در حال داستان سرایی و دروغگویی است!؟

شاید بپسندید: بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

آزمون شناخت راستگویی همسر

همانطور که بارها اشاره شده است سوالات و معماهای تصویری که در دورن خود یک معما و سوال را به ببینده ارائه می دهند، به یکی از پر طرفدارترین مالب موجود در اینترنت تبدیل شده اند. این سوالات می توانند تمرین خوبی برای افزایش فعالیت های مغز و ذهن شما باشند. علاوه بر این اوقات فراغت با کمک این سوالات به خوبی سپری شده و شما از وقت خود بهینه استفاده خواهید کرد..

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

در تصویر آزمون شناخت راستگویی همسر شما با تصویری جالبی روبرو هستید. مردی با ظاهری عجیب و پریشان دیروقت به خانه برگشته است. همسرش دلیل دیر آمدن و این وضعیت را می پرسد و مرد مدعی است که در راه بازگشته به منزل با دلقکی دعوا کرده است.

اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

برای زن این مسئله غیرقابل باور بوده و با تعجب به مرد نگاه می کند. به نظر شما آیا مرد راست می گوید؟ تحلیل و پاسخ خود را ارائه دهید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا معما را حل کنید. حل معما در این زمان به معنای سطح بالای دقت و تمرکز شما و همچنین میزان تیزبینی شماست.

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

آزمون شناخت راستگویی همسر

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

 

این آزمون را نیزامتحان کنید: آزمون: کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

.

پاسخ آزمون شناخت راستگویی همسر

احتمالا تاکنون نتوانسته اید به یک جمع بندی کلی برای ارائه پاسخ به آزمون شناخت راستگویی همسر برسید. بنابراین ما 10 ثانیه بیشتر فرصت می دهیمتا براساس شواهد و نیز تجزیه و تحلیل خود پاسخ درستی به آزمون شناخت راستگویی همسر، ارائه دهید.

 

برایتان جالب خواهد بود: باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: مجرم تحت تعقیب رو پیدا می کنی اگر جز باهوش ها باشی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

.

پاسخخ آزمون شناخت راستگویی همسر: مرد راست می گوید. او به همسرش خیانت نکرده است. دلقک ها معمولا برای اینکه قیافه ای عجیب تر ومضحک تر پیدا کند مقدار زیادی از رژ لب استفاده می کنند. مرد با دلقک واقعا درگیر شده است. این مسئله از پاره شدن لباسش و همچنین کنده شدن رشته موهای دلقک که در دستان و لباس مرد دیده می شود، مشخص است.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

 

برایتان جالب خواهد بود:  شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟ 

 

پاسخ شناخت راستگو

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دزد: چه کسی بچه گربه دزدیده است!؟

امیدوارم از آزمون شناخت راستگویی همسر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

این آزمون را نیز امتحان کنید:تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

این آزمون را نیز امتحان کنید:اشتباهاتی که در تصویر وجود داره رو پیدا کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگر مشکل بینایی نداشته باشید عدد گم شده تصویر را در کمتر از 3 ثانیه تشخیص می دهید!+ 3 آزمون

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

شاید بپسندید:اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن! 

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

آزمون شناخت خدمتکار قاتل:نکته‌سنج‌ها در یک نگاه،خدمتکار قاتل را در این تصویر پیدا می‌کنند!

شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد: با توجه به شواهد تشخیص دهید که مادر بچه کیست؟

شناسایی زن ثروتمند: اگر فکر می کنی باهوشی، سریع بگو کدوم زن ثروتمندتره!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. عالی اما من اصلاً نمی دانستم کدام یک نفر دروغ می گوید من فکر می کردم مرد دروغ میگوید دلیلش این هست که دلقک زیاد با هوش نیست که دست به همچین کاری بزند و مرد دروغ می گوید معلوم بود که دلقک بی مخ است اما فکر نمی کردم که مرد راست بگوید اما وقتی جواب را خواندم دیدم مرد راست
    می گوید

  2. مرد دروغ می‌گوید جای رژلب روی لباسش هست که نشون میده داشته با یک نفر دیگه میچرخیده

  3. مرد دروغ میگوید اصلا جیب ندارد. رژلب نشان میدهد با زن دیگری بوده و خیانت کرده و برای اینکه لو نرود خودش لباسش را پاره کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا