;
خانواده و زناشوییزندگی

کاهش جذابیت جنسی: ۶ نشانه کاهش جذابیت جنسی زن برای شوهر

کاهش جذابیت جنسی: مهم ترین عاملی که باعث طلاق زوج های متاهل می شود این است که به مرور زمان تمایلات جنسی میان آ‌ن ها کم می شود. در واقع کاهش مکالمه، عشق ورزی و کشش جنسی بین زن و مرد پایانی را ایجاد می کند که هیچ کس نمی خواهد.

طلاق بر زندگی زن و مرد و به خصوص کودکان بسیار تاثیر منفی می گذارد و آسیب های روحی عمیقی به خانواده فروپاشیده می زند. به همین علت کسانی که متوجه کاهش جاذبه جنسی می شوند و می توانند علائم را تجزیه و تحلیل کنند، زندگی مشترک خود را نجات می دهند. در بخش خانواده و زناشویی ۶ نشانه کاهش جذابیت جنسی زن برای شوهر بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: بی میلی جنسی در زنان: چرا زنان از رابطه جنسی فراری اند؟

۶ نشانه کاهش جذابیت جنسی زن

۱.دور خوابیدن

کاهش جذابیت جنسی، اگر همسرتان می خواهد از شما دوری کند یک علامت قرمز است. او تلاش می کند از شما دور بخوابد یا حتی اتاقش را از شما جدا کرده است، این حرکت ها ممکن است نشان دهنده کاهش جاذبه جنسی میان شما باشد.

کاهش جذابیت جنسی

۲.ایراد گرفتن از ظاهر شما

کاهش جذابیت جنسی، همسرتان دیگر مانند گذشته از ظاهر شما تعریف نمی کند و با رفتار و گفتارش نشان می دهد که از ظاهر شما خوشش نمی آید. به علاوه مدام از ظاهر شما عیب هایی پیدا می کند، مثلا می گوید تو چاق شدی یا رنگ پوستت دیگر شاداب نیست، همه این ها ممکن است نشان دهد که شما دیگر برای او جذاب نیستید و از نظر جنسی هم او دیگر مجذوب شما نمی شود.

۳.در رختواب شما را بغل نمی کند

اگر نمی خواهد شما را در رختخواب بغل کند، اگر دور از شما دراز بکشد، حتی اگر استفاده از همان لحاف باعث ناراحتی او شود، به این معنی است که مثل قبل تحت تاثیر شما قرار نمی گیرد و به لحاظ جنسی جذب شما نمی شود.

بیشتر بخوانید: فواید نوشیدن آب پس از رابطه جنسی + سایر نوشیدنی های مقوی

۴.در مورد شما فانتزی ندارد

کاهش جذابیت جنسی، اگر او در مورد شما فانتزی ندارد و حتی از در آغوش گرفتن با شما لذت نمی برد، یا به سختی به سوی شما می آید، ممکن است برای او جذابیت جنسی خود را از دست داده باشید و دیگر مانند گذشته جذب شما نمی شود.

کاهش جذابیت جنسی

۵.پس از بچه دار شدن او به شما بی توجه می شود

کاهش جذابیت جنسی، طبیعی است که پس از بچه دار شدن تغییراتی در روابط زن و شوهر به وجود می آید اما این تغییرات نباید آن قدر شدید باشد که روابط جنسی میان زن و مرد را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین پس از بچه دار شدن باید از هویت زن و شوهر خود محافظت کنید. اگر همسرتان شما را فقط به عنوان مادر فرزندش ببیند، تمایلی به رابطه جنسی نشان نمی دهد، یعنی ظاهر شما دیگر برای او جذاب نیست.

۶.در مورد تخیلات جنسی خود صحبت نمی کند

کاهش جذابیت جنسی، اگر شریک زندگی شما در مورد تخیلات جنسی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم فکر نمی کند یا با شما به اشتراک نمی گذارد، ممکن است آن اشتیاق قدیمی خود را نسبت به شما از دست داده باشد.

بیشتر بخوانید: مضرات رابطه جنسی زیاد + روش های مقابله با خطرات احتمالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا