;
تفریح و سرگرمی

شاید کمی عجیب باشد، اما با انتخاب یکی از این گل ها متوجه میشی که برای موفقیت چی کم داری!؟

تست روان شناسی برای موفقیت: هر گونه رفتار و انتخاب می تواند بخشی از توانائیها و قدرت های ناخودآگاه شما را روشن کند. کافی است در تست روان شناسی برای موفقیت یکی از گل ها را انتخاب کنید. این تست جدید ممکن است شما را غافلگیر کند زیرا نشان می دهد که ضمیر ناخودآگاه شما چه چیزی را از دست داده است و آن را کامل می کند. با مجله خبری چشمک و تست روان شناسی برای موفقیت همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تست روان شناسی برای موفقیت

در تست روان شناسی برای موفقیت، 6 گل نیلوفر آبی با اشکال مختلف وجود دارد. شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید، یکی که بیشتر از همه به شما الهام می بخشد. پس از آن می توانید آنچه در پشت این انتخاب وجود دارد را در زیر کشف کنید. فقط کافی است که یکی از گل ها را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

تست روان شناسی برای موفقیت

شاید بپسندید: تیزبین و دقیق باشی خیلی راحت، سه تا تفاوت تصویر پنگوئن شال و کلاه کرده را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوزاد واقعی: فقط یه تیزبین نابغه میتونه تو یه نگاه عروسک را بین نوزادا شناسایی کنه!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: میخای بدونی شخصیت ات به صورت کلی چه جوریه، کافیه یه تصویر از سایه ها رو انتخاب کنی!

پاسخ تست روان شناسی برای موفقیت

اکنون که گل مورد نظر خود را در تست روان شناسی برای موفقیت انتخاب کردید، بهتر است به تفاسیر مراجعه کنید. تفسیر هر کدام از گل ها در زیر آمده است.

شاید بپسندید:  حکایت خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

 

 

 

شاید بپسندید:با یافتن پاسخ این معمای ریاضی در 10 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید!

روان شناسی برای موفقیت

گل شماره 1

در صورت انتخاب این گل در تست روان شناسی برای موفقیت: هر چه فکر می کنید، تحمل وضعیتی که اکنون با آن روبرو هستید بسیار سخت تر از آن چیزی است که تصور می کنید. آرام باشید و آنچه را که در جریان است مشاهده کنید. اگرچه ممکن است بخواهید کمی ابتکار عمل کنید، خیلی عجله نکنید. می دانید که زمان مناسبی نیست. انتظار برای گذشتن طوفان بهترین کار است.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

گل شماره 2

اگر این گل را در تست روان شناسی برای موفقیت انتخاب کردید: در هر کاری که انجام می دهید، حتما قبل از اقدام به دقت فکر کنید. عجله در انجام کارها می تواند در هفته های آینده شما را با مشکلات بزرگی مواجه کند. به جای هدر دادن وقتتان برای شادی دیگران، کمی بیشتر روی خودتان تمرکز کنید.

گل شماره 3

در صورت انتخاب این گل در تست روان شناسی برای موفقیت: در قلب خود احتمالاً از شری رنج می برید که در برابر آن هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. با این حال، باید بدانید که این بدان معنا نیست که شما می توانید همیشه نقش قربانی را بازی کنید. شما باید مدتی را صرف حل مشکلاتی کنید که برای شما پیش می آید. مشکلاتی که ممکن است در صورت بی توجهی برای همیشه از دسترس شما خارج شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

گل شماره 4

اگر این گل را در تست روان شناسی برای موفقیت انتخاب کردید: اخیراً زندگی شما آشفته به نظر می رسد. انتخاب این نیلوفر آبی به این معنی است که شما کاملا از وضعیت خود آگاه هستید. وضعیتی را که می گذرانید احتمالاً شما را آنقدر تحریک پذیر کرده است که نمی توانید همه چیز را در وضعیت نرمال قرار دهید. اما پنهان شدن و ترس از نگاه دیگران فایده ای ندارد. شما باید با نگرانی های خود روبرو شوید.

گل شماره 5

در صورت انتخاب این گل در تست روان شناسی برای موفقیت: به نظر می رسد شما زندگی خوبی دارید. با وجود اینکه ممکن است از موقعیت و موقعیت خود راضی نباشید، اما کارتان کاملاً خوب است. یاد بگیرید برای داشته های خود و اطرافیانتان سپاسگزار باشید. گذراندن وقت با آنها می تواند شما را سرشار از شادی کند.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

گل شماره 6

اگر این گل را در تست روان شناسی برای موفقیت انتخاب کردید: وقت آن است که بر زخم های گذشته خود غلبه کنید، حتی عمیق ترین آنها. سوالاتی که شما را آزار می دهد، شما را سنگین می کند. برای رهایی از سایه ها، باید روی وضعیت خود کار کنید. می توانید با درخواست از یک فرد بیرونی برای دریافت یک راهنمایی، زندگی خود شروع کنید.

امیدوارم از تست روان شناسی برای موفقیت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت گفتم آدم نمی شوی نگفتم که شاه نمی شوی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

شاید برایتان جالب باشد

همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

 فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا