;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی واقعیت: باهوشا بگن که آیا کودک واقعاً ربوده شده و زن در حال دروغ گفتن است!؟

آزمون شناسایی واقعیت: یک سوال تصویری دیگر که در صدد است مغز شما را به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی واقعیت باید پاسخ دهید که چه کسی واقعیت را می گوید؟ تلاش کنید تا این معمای پیچیده را حل کنید. معمایی که به گفته سازنده و طراح این آزمون، از هر 10 نفر فقط 3 نفر آن را رمزگشایی توانسته اند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی واقعیت همراه شوید.

پس تلاش کنید تا از حداکثر مهارت های خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه تمام عیار هستید.  برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و با تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی واقعیت را تجزیه و تحلیل کنید. سپس به سوال آزمون پاسخ دهید که چه کسی واقعیت را می گوید؟ کدامیکی یک دروغگو است؟

شاید بپسندید: معمای شناسایی مسافر زمان: فردی از آینده در این پارتی شبانه دهه هشتاد میلادی حضور داره، کجاست!؟

آزمون شناسایی واقعیت

شما در تصویر آزمون شناسایی واقعیت با یک تصویر جالب هستید. کودکی ناراحت است و فریاد می زند که ربوده شده است. زنی از دست این کودک گرفته و مانع فرارش شده است. در این حین پلیس سر می رسد و از زن اوراق شناسایی خواسته و اوراق را بررسی می کند. کودک فریاد می زند که او را نجات دهند و زن مدعی است که مادر کودک است. پلیس اوراق را بررسی سرسرکی می کند. به نظر شما کدامیک از این دو نفر واقعیت را می گوید؟ آیا زن راست می گوید یا کودک؟ همه چیز به شما و هوش کارآگاهی تان باز می گردد تا به پلیس کمک کنید تا واقعیت را شناسایی کند.

اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید. ما اکنون تصویر آزمون شناسایی واقعیت را برای شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد برای رمزگشایی و حل آزمون شناسایی واقعیت فقط 3 ثانیه فرصت دارید.  زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی، اردک یا خرگوش؟| نتیجه رو بخونی، شگفت زده میشی!

آزمون شناسایی واقعیت

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا تو شبکه‌های اجتماعی فالوورهای زیادی داره !؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت کشاورز فقیر و حاکم نیشابور

.

 

.

احتمالاً بپسندید: حکایت کار از محکم کاری عیب نمی کند!

پاسخ آزمون شناسایی واقعیت

فرصت شما برای پاسخگویی به آزمون شناسایی واقعیت، تمام شده است! شما در آخرین بخش مطلب هستید. یعنی زمان، زمان پاسخگویی به آژمون است. در اینجا می توانید بفهمید که آیا در ماموریت محول شده شکست خورده اید یا با موفقیت پشت سر گذاشته اید. با دقت آزمون شناسایی واقعیت را بررسی کنید. اشکالی ندارد که دومین امتحان خود را داشته باشید.

احتمالاً بپسندید: اگر پزشک باشی،اول کدوم بیمار را درمان میکنی؟|پاسخت نشون میده که در زندگی به چه کسی بیشتر اهمیت میدی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی رابطه ات با اطرافیانت خیلی خوبه!؟ اگه نمی دونی به تصویر نگاه کن، بعد بگو اول چی دیدی!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: معمای شناخت خانواده ثروتمند: کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

پاسخ آزمون شناسایی واقعیت : زن راست می گوید. او مادر این کودک است. اگر او این کودک را ربوده بود تمام وسایل الکترونیکی او مثل ساعت هوشمند، تبلت و … را از دست او خارج می کرد تا مبادا او از این طریق با خانواده خود و یا حتی پلیس ارتباط برقرار کند. یک رباینده خیلی سریع، قربانی خود را پنهان می کند.

شاید بپسندید: فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر سگ بامزه را پیدا کنند!

شناسایی واقعیت

شاید بپسندید: هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

امیداریم از آزمون شناسایی واقعیت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل گاو بی شاخ و دم!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کسی بهت خیانت کنه واکنش ات چیه!؟ با انجام تست می فهمی که چقدر تو زندگی قوی هستی!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: خشم‌ات رو چه جوری کنترل می کنی!؟ کافیه یه رودخونه رو انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات باعث میشه که اطرافیانت بهت حسادت کنند، کافیه یه پنجره رو انتخاب کنی تا بفهمی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها تو یه نگاه عدد 1822 رو میون 1823 ها پیدا می کنن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه 3 تا تفاوت رو بین تصویر بز بامزه چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: معمای آشنایی با فرد دروغگو: آیا مرد تصویر واقعا یک دیوانه زنجیری است!؟

برایتان جالب خواهد بود

معمای شناسایی آدم واقعی:اگه نکته سنج باشی،تو یه نگاه می‌فهمی که کدومیکی دانشمند واقعیه!

حکایت آخرش معلوم شد توی ظرف (سبد) یارو چی بود!

معمای شناخت فرد فقیر: کدومیکی از آدمای تصویر تظاهر می کنه که ثروتمنده!؟| پسره یا زن و مرده!؟

باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

برایتان جالب خواهد بود:  با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا