;
تفریح و سرگرمی

تنها چشم تیزبین، پلنگ برفی استتار شده را در میان صخره‌ها پیدا می‌کند؟

تست بینایی پلنگ استتار شده: در مطلب امروز تصاویر زیبایی از استتار حیوانات را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصاویر شما شاهد حضور پلنگ برفی کوهستان هستید. این عکس‌های باورنکردنی در کوه‌های شمال هند گرفته شده است. شما در این عکس ها متوجه توانایی عجیب پلنگ برفی در استتار می شوید. این که چگونه به آسانی در زیستگاه طبیعی خود با محیط اطرافش خود را ترکیب می کند.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصاویر در کنار زیبایی های طبیعی آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنند. عکاس این تصاویر از دوستان خود خواست تا پلنگ برفی را در تصاویر شناسایی کنند. در تست بینایی پلنگ استتار شده شما باید بتوانید در عرض 15 ثانیه این پلنگ ها را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

تست بینایی پلنگ استتار شده

به گزارش دیلی میل، عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز یک پلنگ برفی نر پیر را در پارک ملی کوهستانی کیبر در هند ردیابی کرد. پلنگ به دلیل توانایی ظاهراً فوق طبیعی خود در ناپدید شدن در محیط اطراف، نام مستعار “گربه روح” را به خود اختصاص داده است. ویال، 37 ساله، یکی از کارگردانان دوما سافاریس، چندین بار در طول سفر، شناسایی گربه را از دست داد.

اما در نهایت تصاویر بسیار خوبی از پلنگ برفی را ثبت کرد. در این تصاویر پلنگ های برفی به خوبی قابل شناسایی نیستند و تنها یک چشم تیزبین می تواند در زمان بسیار کم آنها را در تصویر شناسایی کند. ویال این عکس را فیس بوک منتشر کرد و از دوستان خود خواست پلنگ برفی را شناسایی کنند. او برای سخت تر شدن کار، زمان 10 ثانیه را برای حل این معمای تصویری تعیین کرد. اگر آماده هستید، شما نیز تصویر را ببینید.  امیدوارم خیلی زود پلنگ برفی را در تست بینایی پلنگ استتار شده شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

تست بینایی پلنگ استتار شده

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید بر اساس سرنخ های موجود در تصویر حدس بزنید چه کسی فقیر است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

.

.

پاسخ تست بینایی پلنگ استتار شده

پلنگ برفی با تنها حدود 4000 تا 6500 نمونه در حیات وحش، نمونه یک حیوان بسیار نادر در نظر گرفته می شود. دیدن یک پلنگ در منطقه کیبر هند حتی نادرتر است، زیرا تنها 30 پلنگ از این دست در منطقه وجود دارند.

در عکس‌های ویال، پلنگ برفی در برابر پس‌زمینه‌ای خالدار از صخره‌های سنگی، برس دلچسب و برف تقریباً نامرئی است. منظره بدون حیوان به نظر می رسد. اما اگر خوب نگاه کنید، پلنگ برفی را در تصویر می بینید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

پاسخ تست

اگر توانسته باشید که پلنگ برفی را در تست بینایی پلنگ استتار شده شناسایی کنید شما یک فرد تیزبین هستید.

شاید بپسندید: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

 

تصویر 2 در تست بینایی پلنگ استتار شده

آیا می توانید پلنگ برفی موجود در این تصویر را شناسایی کنید!؟

تست بینایی پلنگ استتار شده

 

شاید برایتان جالب باشد: اخباری از آینده می خواهید؟ بگویید چند بز در تصویر وجود دارد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر 2 در تست بینایی پلنگ استتار شده

پاسخ تست تصویر دوم

پلنگ برفی

پلنگ برفی (نام علمی: Panthera uncia) یک گونه از گربه‌های بزرگ است که در کوه‌های مرتفع آسیای مرکزی و جنوب آسیا زندگی می‌کند. بر اساس فهرست سرخ گونه‌های در معرض خطر، این جانور، یک گونه آسیب‌پذیر است. تخمین زده می‌شود که کمتر از ۱۰/۰۰۰ پلنگ برفی بالغ در دنیا باقی مانده‌است و تعداد آن‌ها به‌دلایلی از جمله شکار و نابودی زیستگاه، رو به کاهش است.

برایتان جالب خواهد بود: متولدین کدام ماه ها مهربان تر از بقیه هستند؟

تست بینایی پلنگ استتار شده

برایتان جالب خواهد بود:   تو  چه جغدی هستی؟ در این تست شخصیت به اسراری شگفت انگیز پی می برید

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندیدخرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست بینایی پلنگ استتار شده امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

معمای تصویری سیب:اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت 20 هست!

اگر تیزبینی،اشتباهات تصویر تست قدرت بینایی خانواده را در 15 ثانیه پیدا کنید!

در چالش تصویری حیوانات فراری، کدام حیوانات از طویله فرار کردند؟

چالش تصویری خرس متفاوت: آیا در 8 ثانیه می توانید خرس متفاوت را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی ببرها: تیزبین‌ها در 20 ثانیه 16 ببر را در تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون خطای دید گوزن: رمز و راز تصویری که 98٪ به آن دست نیافته را کشف کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا