;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت ذهن: فقط 2% افراد در یک نگاه، عدد 4 پنهان شده را می بینند؟

چالش های تصویری امروز توانسته اند بخش قابل توحهی از فضای سرگرمی شبکه های اجتماعی و وب سایت ها را به خود اختصاص دهند. در این چالش ها، قدرت بینایی، دقت، تمرکز افراد مورد سوال قرار می گیرد. در چالش تصویری امروز نیز شما با تصویری روبرو هستید که می توان یک تفاوت را در روند کلی تصویر مشاهده نمود. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این اختلاف را شناسایی کنید. با آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4 با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4

پزشکان معتقدند که بخش قابل توجهی از مردم بدلیل نوع سبک زندگی، کمتر باعث عملکرد مثبت مغز می شوند. در این حالت کارایی مغز کاهش یافته و بعد از مدتی افراد با ضعف حافظه، فراموشی، عدم تمرکز و … روبرو می شوند. به باور پژوهشگران یک رژیم غذایی سالم به همراه خواب و ورزش کافی و نیز انجام فعالیت های فکری می تواند تا نود درصد از بیماری های مربوط به مغز همچون آلزایمر و فراموشی جلوگیری کند.

در آزمون امروز، نیز مغز شما به چالش کشیده می شود. مجبور می شود با دقت بیشتری دقت و تمرکز کند. برای انجام این ازمون کافی است چشمان خود را ببندید و بعد به تصویر نگاه کنید. به باور سازندگان این چالش، تنها 2٪ افراد در کمتر از 5 ثانیه قادر به حل این پازل تصویری هستند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4

امیدوارم عدد چهار را در میان انبوه حروف انگلیسی پیدا کرده باشید.معمای تصویری امروز کمی مشکل بود، اما شما فقط باید به تصویر توجه کرده و از تمرکز و بینایی خود نهایت استفاده را ببرید. تنها در این صورت، به موفقیت در این چالش نزدیک خواهید شد.

هدف را دیدی؟ ما به شما سرنخ می دهیم: عدد پنهان در ستون دوم است. دیدی؟ اگر هنوز نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، در اینجا مکان دقیق شماره پنهان را به شما نشان می دهیم.

آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4

تست روانشناسی از نظر زیگموند فروید چیست؟

خود زیگموند فروید که «پدر روانکاوی» به شمار می‌رود، در نامه‌ای خطاب به دوست برلینی‌اش ویلهلم فلیس، مورخ 3 سپتامبر 1897، در این باره اظهار داشت: «از زمانی که مطالعه ضمیر ناخودآگاه را شروع کردم، خودم را بسیار جالب دیدم». خود فروید در سمینار ژاک لاکان می‌گوید: «هر شوخی، در اعماق وجود، حقیقتی را پنهان می‌کند». ما درک می کنیم که بسیاری از اوقات یک لبخند چیزی را زیر آن پنهان می کند و به لطف تست های روانشناسی شما قادر خواهید بود آنچه را در درون خود پنهان کرده اید کشف کنید. شما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با انبوهی از تست های شخصیت شناسی مواجه خواهید شد. ما را دنبال کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

قابل توجه چشم عقابی ها:در یک نگاه گربه های موجود در تصاویر را پیدا کنید!

اگر این سوال ریاضی را در کمتر از 1 دقیقه حل کنید، ریاضیات شما عالی است!

آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

حیوانی که ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که چقدر زندگی شما پایدار است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا